اخبار داغ

معاون اقتصادی استاندار لرستان:

امسال نمایشگاه‌های بهاره دراستان لرستان برپا نمی‌شود

امسال نمایشگاه‌های بهاره دراستان لرستان برپا نمی‌شود
معاون اقتصادی استاندار لرستان گفت: جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امسال نمایشگاه‌های بهاره عرضه مستقیم کالا در هیچ یک از شهرستان های استان برپا نخواهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیر افلاک، اسد عبدالهی ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان لرستان با اشاره به وضعیت موجودی انبارهای استان اظهار داشت: انبارهای استان لرستان جهت تامین کالاهای اساسی مورد نیاز مردم پر هستند و هیچ گونه مشکلی در تأمین این کالاها وجود نخواهد داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

وی با اشاره به اهمیت پیشگیری از ویروس کرونا در استان افزود: در استان لرستان دو کارخانه تولید الکل در حال فعالیت هستند و یک کارخانه دیگر پس از أخذ مجوز از سازمان صمت و دانشگاه علوم پزشکی فعالیت خود را برای تولید الکل مورد نیاز استان آغاز خواهد کرد وهمچنین یک کارخانه تولید ماسک در شهرستان بروجرد که سال‌ها تعطیل و از چرخه تولید خارج شده بود نیز مجدداً راه‌اندازی و تولید ماسک مورد نیاز استان جهت پیشگیری از ویروس کرونا را آغاز کرده است.

,

معاون اقتصادی استاندار لرستان عنوان کرد: با توجه به شرایط موجود و جهت پیشگیری از شیوع ویروس کرونا امسال نمایشگاههای بهاره عرضه مستقیم کالا در هیچ یک از شهرستان های استان برپا نخواهد و کالاهای مورد نیاز مردم با قیمت مصوب از طریق تعاونی های کارگری و کارمندی و فروشگاه های زنجیره ای عرضه خواهد شد.

,

وی بیان کرد: در رابطه با تعطیلی یا ادامه کار تالار ها و رستوران های سطح استان به تناسب شرایط، تصمیات گرفته شده به مردم اطلاع خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه