اخبار داغ

شبکه صهیونیستی: حزب‌الله به راحتی می تواند جنگ را به جبهه داخلی اسرائیل بکشاند

شبکه صهیونیستی: حزب‌الله به راحتی می تواند جنگ را به جبهه داخلی اسرائیل بکشاند
وبسایت یک شبکه تلویزیونی صهیونیستی با اشاره به ضعف سامانه‌های پدافند هوایی اسرائیل در رهگیری موشک‌های حزب‌الله٬ اعتراف کرد که حزب‌الله به راحتی می تواند جنگ را به جبهه داخلی ما بکشاند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از المیادین وبسایت شبکه 7 تلویزیون اسرائیل اعتراف کرد که تنها چند روز پس از آغاز جنگ ضد حزب‌الله٬ جبهه داخلی رژیم صهیونیستی کاملا نا امن خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وبسایت مذکور نوشت که حزب‌الله دارای هزاران موشک میان برد و دور برد با کلاهک انفجاری 500 تا 600 کیلوگرم است و جبهه داخلی رژیم صهیونیستی با حدود 200 هزار موشک و راکت از نوع پیشرفته محاصره شده است.

,

این سایت شبکه صهیونیستی درباره پیامدهای ناشی از جنگ احتمالی با حزب‌الله اعلام کرد که طبق ارزیابی منابع خارجی٬ حزب‌الله حدود 150 هزار موشک در اختیار دارد و روزانه می‌توانددو هزار عدد از آنها را به سمت سرزمین‌های اشغالی بفرستد که در این صورت تنها پس از چند روز از زمان آغاز جنگ با آن٬ جبهه داخلی اسرائیل از هیچگونه حمایتی برخوردار نخواهد بود.

,

این شبکه صهیونیستی ادامه داد که واقعیت وجود موازنه بازدارندگی میان حزب‌الله و اسرائیل تثبیت شده و اکنون باید برای حمایت از جبهه داخلی خود در برابر موشک‌های حزب‌الله کاری انجام دهیم؛ رئیس ستاد ارتش از ضرورت آماده‌سازی جبهه داخلی صحبت می‌کند٬ اما سوال این است که چطور به این وضعیت غیر قابل تحمل رسیدیم.

,

به نوشته این سایت صهیونیستی٬ تصور موسسه امنیتی تل‌آویو که می‌گوید سامانه‌های پدافند هوایی قادر به رهگیری موشک‌ها هستند٬ از نظر اقتصادی فروپاشیده است. هر موشک‌ گنبد آهنین 75 هزار دلار هزینه دارد و گاهی نیاز است که برای رهگیری یک موشک٬ چند موشک پرتاب کنیم. همچنین علاوه بر این موشک های عصای جادویی و دیگر موشک‌ها در این زمینه نیز بسیار هزینه بردار هستند و هزینه برخی از آنها تا 3 میلیون دلار می‌رسد.

,

این شبکه صهیونیستی افزود که دشمن هزاران موشک میان برد و دوربرد دراختیار دارد که پرتاب هریک از آنها بسیار وحشتناک بوده و برای رهگیریشان باید از موشک‌های «عصای جادویی» و «حیتس» استفاده کنیم که بسیار هزینه‌بردار است.علاوه بر این نباید از دقت موشک‌های حزب‌الله نیز غافل شویم.

,

شبکه صهیونیستی مذکور خاطرنشان کرد که ایده رهگیری موشک‌های حزب‌الله مدت‌هاست که شکست خورده و جبهه داخلی مدنی و نظامی اسرائیل در معرض این موشک‌ها قرار گرفته است. دشمنان ما امروز می‌توانند کاری را که ما سالها با آنها انجام دادیم٬ انجام دهند؛ یعنی می توانند جنگ را به جبهه داخلی ما بکشانند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه