اخبار داغ

نماینده روس: هرگونه اقدام نظامی ترکیه، عواقب وخیمی برای این کشور در پی دارد

نماینده روس: هرگونه اقدام نظامی ترکیه، عواقب وخیمی برای این کشور در پی دارد
عضو کمیسیون بین‌الملل مجلس دومای روسیه، ترکیه را حامی تروریسم در منطقه دانست و در خصوص هرگونه اقدام نظامی این کشور در سوریه هشدار داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ «ولادیمیر جباروف» معاون اول کمیسیون بین‌الملل مجلس دومای روسیه امروز (جمعه) گفت که اقدامات ترکیه، باعث شده است تا ادلب به پایگاهی برای تروریست‌ها تبدیل شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

او به خبرگزاری اسپوتنیک گفت که ترکیه به هیچ کدام از تعهدات خود در خصوص مبارزه با تروریسم پایبند نیست و علاوه بر این خود حامی و پشتیبان تروریسم در منطقه شده است.

,

جباروف از دولت ترکیه خواست تا به اقدامات خود پایان دهد اقداماتی که به گفته وی نه تنها تهدیدی برای سوریه، بلکه برای کل منطقه محسوب می‌شود.

,

این نماینده روسی افزود: «اگر ترکیه به روش خود و حملات و تهدیدات خود ادامه دهد، از جمله اینکه بخواهد هواپیماهای ما را هدف قرار دهد، به طور قطع یقین درگیری میان نیروهایمان رخ خواهد داد و این به هیچ وجه رخداد خوبی نیست.»

,

او در پایان تأکید کرد: «هرگونه اقدام نظامی وسیع ترکیه در ادلب، در نهایت عواقب وخیمی برای این کشور در پی دارد.»

,

در پی کشته شدن ۳۴ نیروی نظامی ترکیه در ادلب در پی حمله جنگنده‌های ارتش سوریه، سخنگوی دولت آنکارا تهدید کرده است که تمامی مواضع زمینی و هوایی دولت سوریه هدف نظامی ترکیه محسوب می‌شوند.

,

وزارت دفاع روسیه صبح امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که نظامیان ترکیه‌ای کشته شده در بین تروریست‌ها بودند و علاوه بر جابه‌جایی خود را به اطلاع روسیه نرسانده بودند. (جزئیات بیشتر)

, جزئیات بیشتر,

منبع: فارس

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه