اخبار داغ

دیدار ملوان و استقلال نیمه‌تمام ماند

دیدار ملوان و استقلال نیمه‌تمام ماند
دیدار دو تیم فوتبال ملوان انزلی و استقلال خوزستان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ یک فوتبال با تصمیم داور مسابقه نیمه‌کاره پایان یافت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دو تیم فوتبال ملوان انزلی و استقلال خوزستان در هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ یک فوتبال از ساعت ۱۴:۳۰ در ورزشگاه تختی اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: مسعود حقیقی

کمک‌ها: حسین مرادی، احمد حقانی و عقیل جهانبازی

ناظر داوری: روح‌الله ارشاد

ترکیب تیم فوتبال ملوان انزلی:

مبین عشایر، حافظ یعقوبی، سیامک کوروشی، میلاد محسنی، محمدرضا نقدی پور، میثم شاه مکوندزاده، آرمین انبساطی، فربد بلوکباشی، ارسلان تفضلی، مهدی هاشمی نژاد، رضا درویشی.

سرمربی: محمد احمدزاده

قوهای سپید هفته گذشته در ورزشگاه خانگی تختی انزلی بدون حضور هوادارانش مقابل نود ارومیه تیم تازه تأسیس و سوم جدول به‌تساوی بدون گل رسیدند.

ملوانان با کسب حداقل امتیاز خانگی موفق شدند مجموع امتیازات خود را به عدد ۲۴ رسانده و به مکان پانزدهم جدول صعود کنند؛ رقابت ملوان، سپیدرود رایکا، نیروی زمینی و قشقایی برای بقا در لیگ یک جذاب و نفس‌گیر است و به نظر می‌رسد با نتایج ضعیف داماش، این تیم نیز به جمع کاندیداهای سقوط اضافه شود.

شاگردان محمد احمدزاده در پنج دیدار اخیر خود موفق به کسب یک پیروزی و سه تساوی شده و در یک دیدار تن به شکست دادند؛ کسب شش امتیاز در پنج دیدار نشان از پیشرفت ملوانان دارد و به نظر می‌رسد این تیم راه خود را پیداکرده است.

ملوان در دیدار مقابل استقلال خوزستان، هادی حبیبی نژاد و امیررضا محرمی را به دلیل مصدومیت و محمد حسین پور، مهیار زحمتکش، محمدرضا محرمی، پرهام صیاد برهانی و محمدمهدی مرادی را به دلیل سرماخوردگی در اختیار ندارد.

در سوی مقابل استقلال خوزستان در هفته‌های اخیر اوج گرفته و نتایج ضعیف ابتدای فصل را به باد فراموشی سپرده است؛ این تیم در پنج دیدار اخیر خود با کسب چهار پیروزی و تحمل یک شکست موفق به کسب ۱۲ امتیاز شده و مجموع امتیازاتش به ۳۲ رسید.

استقلال خوزستان هفته گذشته مقابل تیم فوتبال قشقایی فارس در شیراز به برتری رسیده و به مکان نهم جدول صعود کرد.

دو تیم بازی پایاپای و درگیرانه‌ای از خود به نمایش گذاشته و این ملوان بود که در دقیقه ۲۵ مسابقه توسط آرمین انبساطی به گل رسید، استقلالی‌ها این گل را در دقیقه ۳۱ از روی نقطه پنالتی پاسخ داده و در واپسین ثانیه‌های نیمه نخست گل دوم را نیز به ثمر رساند.

شاگردان احمدزاده در نیمه دوم خیلی زود آب رفته را به جوی بازگردانده و در دقیقه ۴۷ توسط رضا درویشی به گل تساوی رسید، دیدار دو تیم تا دقیقه ۷۰ بدون مشکل خاصی در حال پیگیری بود ولی در این دقیقه اعلام دومین پنالتی به سود تیم میزبان باعث جنجال در مسابقه شد.

محمد احمدزاده به نشانه اعتراض تیمش را بیرون و راهی رختکن کرده و داور مسابقه بعد از ۳۰ دقیقه که ملوان حاضر به حضور در زمین نشد در سوت خود به نشانه پایان بازی دمید تا کمیته انضباطی در خصوص آن تصمیم‌گیری کند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه