اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز مطرح کرد؛

ترخیص 3 نفر از 12 مبتلا به کرونا در البرز/برخورد با احتکار یا گرانفروشی مراکز فروش ماسک

ترخیص 3 نفر از 12 مبتلا به کرونا در البرز/برخورد با احتکار یا گرانفروشی مراکز فروش ماسک
حسین کریم گفت: با توجه به اینکه بیمارستان ها آلوده ترین فضا برای شیوع کرونا هستند مردم جز در موارد ضروری به مراکز درمانی مراجعه نکنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز ظهر جمعه نهم اسفندماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به شناسایی 12 مورد مبتلا شده به کرونا در استان اشاره کرد و با تاکید بر اینکه 3 نفر از آنها ترخیص شده اند، گفت: 120 نفر مشکوک به بیماری کرونا هم در بیمارستان های البرز بستری هستند و در انتظار نتیجه تست آنها خواهیم بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
حسین کریم با اشاره به مرگ 2 مبتلا به بیماری کرونا در استان البرز، افزود: در تمامی بیمارستان ها بخشی به صورت کاملا ایزوله برای کرونا در نظر گرفته شده است و از مردم درخواست می کنم با توجه به اینکه بیمارستان ها آلوده ترین فضا برای شیوع کرونا هستند مردم جز در موارد ضروری به مراکز درمانی مراجعه نکنند.
,
 
,
مردم در هنگام تب و یا اختلالات تنفسی به بیمارستان مراجعه کنند
, مردم در هنگام تب و یا اختلالات تنفسی به بیمارستان مراجعه کنند, مردم در هنگام تب و یا اختلالات تنفسی به بیمارستان مراجعه کنند,
وی اظهار داشت: افرادی که مشکوک به علائم سرماخوردگی هستند روند درمان خود را در منزل سپری کنند و تنها زمانی به بیمارستان مراجعه کنند که به تب و یا اختلالات تنفسی مبتلا شدند، الیته هجوم عموم به بیمارستان ها با توجه به اینکه تا کنون دارویی برای کرونا کشف نشده است نه تنها مشکل مردم را حل نمی کند بلکه زمینه برای ابتلای آنها فراهم می شود.
,
 
,
کریم بیشترین آمار مبتلایان را در استان های قم، تهران و گیلان عنوان و تصریح کرد: با توجه به همجواری البرز با این استان ها نگرانی از افزایش مبتلایان روز به روز در حال افزایش است، لذا از روسای ادارات درخواست می کنم با مرخصی و دورکاری کارمندانی که فرزند کوچک یا دانش آموز دارند موافقت کنند.
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی البرز در خاتمه به ضبط چند محموله بهداشتی، ماسک و ژل ضدعفونی و یک بار هوایی در استان البرز طی روزهای اخیر اشاره کرد و با تاکید بر اینکه به زودی بین مردم توزیع می‌شود، خاطر نشان داشت: سیستم های نظارتی به واسطه سوءاستفاده برخی مراکز فروش کالا و احتکار یا گرانفروشی آنها ایجاد شده است و البته وزارت بهداشت سهمیه ای برای توزیع ماسک در زندان ها، پادگان ها، داروخانه ها و بیمارستان های هر استان در نظر گرفته است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه