اخبار داغ

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم:

تعداد فوتی‌های کرونا در قم کمتر از 20 نفر است

تعداد فوتی‌های کرونا در قم کمتر از 20 نفر است
قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه بیش از سه هزار نفر از تاریخ ۳۰ بهمن به‌دلیل مشکوک بودن به کرونا ویروس به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند گفت: تعداد فوتی‌ها براثر کرونا ویروس در قم کمتر از ۲۰ نفر است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی ابرازه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته تعداد مراجعان به اورژانس 490 نفر بوده است اظهار داشت: از این تعداد بیش از 300 نفر به‌صورت تحت نظر چند ساعت مرخص شده و به منازلشان برگشته‌اند.

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: همچنین حدود 200 نفر هم در بخش‌های بیمارستان‌های کامکار، فرقانی، امام رضا(ع) و علی بن ابیطالب(ع) بستری‌ شده‌اند.

وی بیان کرد: با توجه به روند افزایش تعداد بستری‌ها، از همشهریان خواهش می‌کنیم که بهداشت فردی و در خانه ماندن را رعایت کنند.

ابرازه با بیان اینکه خوشبختانه تعداد فوتی‌ها با توجه به تعداد بستری‌ها افزایش پیدا نکرده و  جای امیدواری وجود دارد که درمان و بهبودی حاصل‌شود، افزود: از مردم خواهش می‌کنیم که ایزولیشن خانگی را جدی‌تر بگیرند.

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم با بیان اینکه بیش از سه هزار نفر از تاریخ 30 بهمن‌ماه به مراکز درمانی مراجعه کرده‌اند، ابراز کرد: در حال حاضر 580 نفر بستری هستند و مابقی با بهبودی مرخص شده‌اند، همچنین تعداد فوتی‌ها به‌دلیل مبتلا بودن به کرونا ویروس  نیز کمتر از 20 نفر بوده است. 

وی به فرایند درمان بیماران مبتلا و مشکوک به ویروس کرونا در قم پرداخت و افزود: این بیماران طبق پروتکل‌های وزارت بهداشت تحت درمان دارویی قرار می‌گیرند.

ابرازه با ابراز امیدواری از راه‌اندازی هر چه سریع‌تر بیمارستان امیرالمؤمنین(ع) گفت: امیدواریم با مساعدت بیشتر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تا قبل از سال جدید این بیمارستان راه‌اندازی شود.

قائم‌مقام دانشگاه علوم پزشکی قم در پایان از توزیع 170 هزار بسته ماسک و مواد ضدعفونی میان خانوارهای قمی خبر داد و گفت: با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و مرکز بهداشت، عملیات ضدعفونی کردن خیابان‌ها و مراکز عمومی استان از دیروز آغاز شده است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه