اخبار داغ

موج سواری معاندین بر بیماری کرونا؛

تکذیب بستری شدن 10 بیمار کرونایی در یکی از درمانگاه های بندرعباس

تکذیب بستری شدن 10 بیمار کرونایی در یکی از درمانگاه های بندرعباس
نوروزیان با رد شایعه بستری بودن بیماران کرونایی در درمانگاه شهرک توحید بندرعباس گفت: هرگونه شایعه مبنی بر بستری شدن بیماران کرونایی اعزامی از شهرستان قم در این درمانگاه‌ کذب محض است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ در این روزها که بازار داغ شایعات در مورد مبتلا شدن افراد زیادی از شهروندان در جای جای کشور عزیزمان داغ است؛ در شهر بندرعباس نیز سودجویان از آب گل آلود ماهی گرفته و هر از چند گاهی با راه انداختند شایعاتی باعث ایجاد رعب و وحشت در دل مردم می شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

هر چند که این شایعات از اساس بی پایه هستند و مردم بصیر ایران اسلامی آنها را باور نمی کنند، اما باید جلوی این شایعات را گرفت.

,

در شهر بندرعباس با توجه به حضور گردشگران فراوان در این فصل از سال همچنین برای جلوگیری از ازدحام و شلوغی در مراکز درمانی و ارائه خدمات هر چه بیشتر به شهروندان سه مرکز پذیرش بیماران مشکوک به کرونا در بندرعباس راه‌اندازی شده که پس از تشخیص جهت بستری به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس منتقل می شوند.

,

شامگاه روز گذشته در فضای مجازی خبری مبنی بر بستری شدن ۱۰ نفر مبتلا به کرونا از شهر قم در درمانگاه شهرک توحید به صورت گسترده انتشار داده می شد که این امر باعث موج سواری معاندین شده و با ضریب دادن به این موضوع باعث تحریک مردم آن منطقه شده و حیات درمانگاه را به آتش کشیدند.

,

با حضور به موقع نیروهای آتش نشانی و پلیس این آتش سوزی مهار شد و دانشگاه علوم پزشکی شایعه مبنی بر بستری شدن افراد مبتلا به کرونا از شهرستان قم را رد کرد.

,

فاطمه نوروزیان، مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان با رد شایعه بستری بودن بیماران کرونایی در شهرک توحید بندرعباس گفت: سه مرکز درمانی در بندرعباس برای مراجعه اولیه مردم به منظور بررسی علایم حاد تنفسی در نظر گرفته شده که یکی از آنها در شهرک توحید است تا عوامل درمانی مستقر در این درمانگاه‌ها پس از بررسی‌های اولیه و در صورت حاد بودن شرایط بیماران، آنها را به بیمارستان شهید محمدی اعزام کنند.

,

 مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان هرمزگان هرگونه شایعه مبنی بر بستری شدن بیماران کرونایی در درمانگاه‌ها را رد کرد و عنوان کرد: در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بخش ویژه بستری افراد مشکوک به کرونا در نظر گرفته شده  و اساسا هرگونه شایعه درباره بستری بیماران کرونایی در درمانگاه‌ها کذب است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه