اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) خبر داد؛

مناسب‌سازی ۱۵۰ واحد مددجویی توسط گروه‌‌های جهادی

مناسب‌سازی ۱۵۰ واحد مددجویی توسط گروه‌‌های جهادی
علی قراباغی از مناسب‌سازی ۱۵۰ واحد مددجویی توسط گروه‌های جهادی با همکاری بهزیستی استان تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: ۹۰ پروژه محرومیت‌زدایی سیل نیز تا پایان فروردین‌ماه سال آتی انجام می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مسئول بسیج سازندگی سپاه استان همدان در گفتگو با خبرنگار عصر همدان؛ در خصوص برنامه‌های محرومیت‌زدایی بسیج سازندگی اظهار کرد: تا پایان امسال ۲۵۰ سری جهیریه بین نیازمندان توزیع می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: در تعطیلات نوروز پیش‌رو گروه‌های جهادی برای اقدامات محرومیت‌زدایی در مناطق محروم برای خدمات‌رسانی ساماندهی و اعزام می‌شوند.

,

قراباغی ادامه داد: تا پایان سال جاری نیز گروه‌های بسیج سازندگی با همکاری بهزیستی استان مناسب‌سازی ۱۵۰ واحد مددجویی را در برنامه کاری دارد که قرار است برای این معلولان مناسب‌سازی ورودی سرویس بهداشتی و ورودی منزل انجام شود.

,

مسئول بسیج سازندگی سپاه استان همدان همچنین در خصوص پروژه‌های محرومیت‌زدایی سیل تاکید کرد: ۹۰ پروژه‌ در این زمینه قرار است تا پایان فروردین‌ماه سال آینده توسط گروه‌های جهادی استان همدان بازسازی و ساخته شود.

,

وی با اشاره به اینکه گروه‌های جهادی با نیت فعالیت داوطلبانه و خیرخواهانه به مناطق محروم اعزام می‌شوند تصریح کرد: بسیج سازندگی تاکنون در طرح‌هایی چون اردوهای جهادی، محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، طرح کرامت حضور و فعالیت داشته است.

,

قراباغی با اشاره به تخریب ۱۷ هزار و ۴۰۰ واحد در بارندگی ابتدای امسال در استان همدان گفت: در این زمینه با اقداماتی که صورت گرفت، بسیج سازندگی مسئولیت ساخت و مرمت ۵۰۰ واحد مسکونی خانواده های نیازمند را برعهده گرفت.

,

وی یادآور شد: در بارندگی چند روز گذشته استان همدان نیز گروه‌های جهادی در همه شهرستان‌های استان با واکنش سریع اقدام به کمک‌رسانی کردند و به صورت ویژه گروه‌های جهادی شهرستان‌های تویسرکان، نهاوند و ملایر در سیل اخیر فراخوانده شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه