اخبار داغ

کرونا در حال تاخت و تاز و تاکسیرانی قرچک در خواب

کرونا در حال تاخت و تاز و تاکسیرانی قرچک در خواب
در حالیکه اقدامات پیشگیرانه از جمله ضدعفونی اتوبوس، تاکسی و قطارهای مسافربری برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا در دستور کار سازمانهای مرتبط با حمل و نقل عمومی از جمله ایستگاههای مترو، اتوبوسرانی و تاکسی های مسافربری در دستور کار قرار دارد اما تاکسیرانی قرچک هیچ اقدامی برای ضدعفونی کردن تاکسی ها و تجهیز رانندگان تاکسی تاکنون انجام نداده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری تهران نیوز؛ در حالیکه اقدامات پیشگیرانه از جمله ضدعفونی اتوبوس، تاکسی و قطارهای مسافربری برای جلوگیری از ابتلا به ویروس کرونا در دستور کار سازمانهای مرتبط با حمل و نقل عمومی از جمله ایستگاههای مترو، اتوبوسرانی و تاکسی های مسافربری در دستور کار قرار دارد اما بر اساس گزارش مردمی و تحقیقات میدانی خبرنگار ما، تاکسیرانی قرچک هیچ اقدامی برای ضدعفونی کردن تاکسی ها و تجهیز رانندگان تاکسی تاکنون انجام نداده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, ؛ , ؛ , ؛,

به نظر می‌رسد مسئولان تاکسیرانی قرچک اخبار کشته شدگان و مبتلایان به ویروس کرونا را جدی نگرفته‌اند یا در جریان این فاجعه جهانی قرار ندارند.

,

منتظر پاسخ مسئولان تاکسیرانی و دلیل تاخیر در ابلاغ دستورالعمل رعایت نکات بهداشتی، ضدعفونی کردن تاکسی‌ها و حفظ سلامت مسافران خطوط مختلف از جمله جوانمرد - قرچک، و مسیرهای داخل شهرستان قرچک هستیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه