اخبار داغ

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

درگیری مسلحانه ‌مأموران مرزبانی و قاچاقچیان در سراوان / جلوگیری از ورود محموله سنگین مواد مخدر به کشور

درگیری مسلحانه ‌مأموران مرزبانی و قاچاقچیان در سراوان / جلوگیری از ورود محموله سنگین مواد مخدر به کشور
فرمانده مرزبانی استان از انهدام باند بزرگ قاچاق موادمخدر و کشف بیش از 800 کیلوگرم موادمخدر در مرزهای میانی سیستان و بلوچستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرهامون، سردار محمد ملاشاهی اظهار کرد: در راستای تشدید برخورد قاطع با هرگونه قاچاق موادمخدر در طول نوار مرزی، مرزداران این فرماندهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی از فعالیت باند بزرگ قاچاق موادمخدر در منطقه مرزی سراوان مطلع شدند و با برنامه‌ریزی دقیق عملیاتی و تشدید اقدامات کنترلی، انهدام این باند بزرگ را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: چندین تیم پوششی و عملیاتی، پس از شناسایی مسیرهای تردد قاچاقچیان به اجرای هدفمند کمین پرداخته و با پشتیبانی اطلاعاتی و هدایت عملیاتی مرزبانی استان، توانستند از ورود محموله سنگین موادمخدر به عمق خاک کشور جلوگیری کنند.

وی  عنوان کرد: در این عملیات برنامه‌ریزی شده که با درگیری مسلحانه و تبادل سنگین آتش بین مأموران و قاچاقچیان همراه بود سوداگران مرگ که در مقابل تاکتیک‌های عملیاتی و آتش پرحجم مرزداران توان مقابله نداشتند با استفاده از تاریکی هوا و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند و مرزداران این فرماندهی، موفق شدند مقدار 815 کیلوگرم تریاک را کشف کنند.

سردار ملاشاهی ضمن تقدیر از زحمات و مجاهدت‌های کارکنان هنگ مرزی میرجاوه و همکاری صمیمانه دستگاههای اطلاعاتی و امنیتی، بیان کرد: سوداگران مرگ، قاچاقچیان و متجاوزان بدانند که مرزداران این فرماندهی با همکاری سایر نهادهای اطلاعاتی و امنیتی و با کمک مرزنشینان غیور مقتدرانه با هرگونه تخلف و اقدامات غیرقانونی در مرز مقابله و برخورد می‌کنند.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه