اخبار داغ

جهادگران مقابله با کرونا دست به کار شدند؛

وقتی کرونا از ترسِ عزمِ البرز برای شکست آن تب کرد!

وقتی کرونا از ترسِ عزمِ البرز برای شکست آن تب کرد!
واحدهای تولیدی در شهرک های سیمین دشت و بهارستان در استان البرز دست به کار شده اند و با تولید اقلام ضدعفونی کننده و ماسک به جنگ با کرونا رفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، این روزها استان البرز همانند کرجِ سال های جنگ و دفاع، وارد عرصه مبارزه شده است آن هم با ویروسی که این بار جان مردم را نشانه رفته است، کوچکترین خطه کشور سراسر تلاش و جهاد شده است تا قطب تولید و صنعت بودن خود را به اثبات برساند. واحدهای تولیدی در شهرک های سیمین دشت و بهارستان دست به کار شده اند و با تولید اقلام ضدعفونی کننده و ماسک به جنگ با کرونا رفته اند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتریک,
ثمره تلاش شبانه روزی این واحدها توزیع اقلام ضدعفونی کننده و ماسک در 420 داروخانه استان البرز است که با نظارت دانشگاه علوم پزشکی البرز در حال انجام بوده و عزیزالله شهبازی استاندار البرز می گوید، برای مراکز روستایی هم این مسئله پیش بینی شده است و همچنین بیمارستان امام علی (ع) هم با در اختیار داشتن کیت های آزمایشگاهی تشخیص بیماری کرونا را تا حداکثر 5 ساعت مشخص می کند. 
,
 
,
, ,
 
,
افزایش ساعت کاری مراکز بهداشت خدمات جامع سلامت در استان البرز نیز اقدام دیگری است که شهاب مستوفی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به آن می گوید؛ "پیرو اعلام وزارت بهداشت مبنی بر افزایش ساعات ارائه خدمت در مراکز خدمات جامع سلامت ،مرکز بهداشت استان البرز به منظور کاهش بار مراجعات به مراکز درمانی و همچنین غربالگری بیماران تنفسی،  ۲۲ مرکز بهداشتی تا  ساعت ۲۴  فعال می باشند.
,
 
,
در این مراکز بهداشتی پزشک، پرستار یا کارشناس ماما یا مراقب سلامت جهت ارائه خدمات بهداشتی درمانی پذیرای همشهریان می باشند و ضمن ویزیت بیماران نسبت به شناسایی، مراقبت و رصد بیماران سرپایی اقدام می کنند، شهروندان می توانند در صورت داشتن علائم شبیه بیماری سرماخوردگی اعم از تب، سرفه و... از خدمات آن ها بهره مند و در صورت نیاز به مراقبت تکمیلی از طریق سیستم ارجاع به بیمارستان های منتخب معرفی می شوند. 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
ارائه آموزش و توزیع بسته های آموزشی به مراجعین و جمعیت تحت پوشش کماکان یکی از الویت های مراکز بهداشت استان است و بازدید ها از مراکز روزانه و در کلیه سطوح مدیریتی ادامه خواهد داشت".
,
 
,
البته از امروز شنبه در مترو فردیس، متروی گلشهر و چهارراه طالقانی مستقر می شوند و داوطلبلان سلامت، رابطین بهداشتی ادارات و سفیران بهداشت کل استان برای اطلاع رسانی و آموزش با کیفیت تر در عرصه خدمت رسانی حاضر خواهند شد و صدهزار پمفلت و ۳۰ هزار پوستر آموزشی در البرز توزیع می شود.
,
 
,
همچنین با توجه به دستور شورای تامین استان البرز و حساسیت موضوع کرونا، کلیه باشگاه های ورزشی استان البرز اعم از خصوصی و دولتی (سرپوشیده و سرباز) تا جمعه 16 اسفندماه تعطیل شدند و البته استخرهای خصوصی و دولتی استان هم تا اطلاع ثانوی هیچگونه فعالیتی ندارند. 
,
 
,
کرونا مدارس البرز را هم به تعطیلی کشاند چراکه با اعلام وزارت بهداشت مدارس سراسر کشور روزهای شنبه، یکشنبه و دوشنبه دهم تا دوازدهم اسفند تعطیل خواهد بود و  کلاس های دانشگاه ها تا پایان هفته تعطیل هستند و پرسنل به صورت مجازی امور آموزشی را ارائه می دهند.
,
 
,
تولید اقلام بهداشتی در شهرک صنعتی سیمین دشت و بهارستان + فیلم
, تولید اقلام بهداشتی در شهرک صنعتی سیمین دشت و بهارستان + فیلم, فیلم,
 
,
ختم کلام اینکه ...
,
 
,
آنچه ریشه ویروس کرونا در ایران را می خشکاند، همت و اراده جمعی مسئولین و مردم است که می تواند همانند مشکلاتی که در 41 سال گذشته بر آن فائق آمده اند بر این بیماری هم غلبه کنند.  
 
 
 
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه