اخبار داغ

در راستای پیشگیری از شیوع کرونا در خراسان‌جنوبی؛

400 مسجد خراسان جنوبی به همت جهادگران ضدعفونی می‌شود

400 مسجد خراسان جنوبی به همت جهادگران ضدعفونی می‌شود
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در خراسان جنوبی 400 مسجد به همت جهادگران ضدعفونی می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مهدی هنری مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در جمع خبرنگاران، گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور و تهدید انتشار آن بهترین روش مبارزه با این بیماری پیشگیری با رعایت نکات بهداشتی و سلامت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان،, خاورستان،, خاورستان،,
 
,
وی افزود: از این رو با پیگیری گروه‌های جهادی محله محور در پایگاه‌های بسیج کل استان برنامه‌ریزی جهت ضدعفونی کردن مساجد و محل برگزاری نماز جماعت انجام شده است که این امر باعث کمرنگ شدن حضور مردم در مراسم نماز جماعت نخواهد شد.
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی خراسان‌جنوبی بیان کرد: این برنامه حدودا در ۴۰۰ مسجد استان از روز گذشته با فعالیت جهاد گران محله محور آغاز شده و تا کنون کار ضدعفونی حدود ۷۰ مسجد انجام شده و پیش بینی میشود تا فردا مابقی مساجد استان ضدعفونی شود.
,
 
,
هنری عنوان کرد: حدودا ۹۳۰ گروه جهادی درغالب گروه‌های جهادی محله محور در سطح استان فعالیت دارند.
,
 
,
وی اظهار کرد: این گروه‌ها با برنامه‌ریزی صورت گرفته و با پشتیبانی سازمان بسیج سازندگی استان  بصورت مستمر در طول سال در محله های خود مشکلات را احصا کرده و اقدامات لازم جهت رفع آن را انجام می دهند.
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: درخصوص شیوع ویروس کرونا نیز این گروه‌ها در مساجد شهرها و روستاها درحال ضدعفونی هستند تا از این طریق بتوان از انتشار ویروس کرونا در مساجد جلوگیری کرد و نمازگزاران با اطمینان خاطر در مراسم نماز جماعت شرکت کنند.
,
 
,
هنری عنوان کرد: با توجه به شرایط و مناطق مورد نظر این برنامه به صورت هفتگی انجام خواهد شد و تا زمان شیوع و انتشار این ویروس و شرایط بحرانی این وضعیت ادامه‌دار خواهد بود تا انشاالله خللی در برنامه‌های اجرایی مساجد ایجاد نشود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه