اخبار داغ

آب در آسیاب دشمن ریختن از طریق کرونا

آب در آسیاب دشمن ریختن از طریق کرونا
فعالین بازار سرمایه باید آگاه باشند که از ترس مرگ، خودکشی نکنند و خبرهای امروز همان خبرهای روز چهارشنبه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شبکه خبری تهران نیوز، چهارشنبه هفته گذشته وقتی بازار سرمایه را بررسی می‌کردیم، بازار روال عادی خود را داشت و ویروس کرونا تأثیری بر روند بازار نداشت و هیچ یک از فعالان بازار خیلی به جریان بازار جهانی، نوسان دلار، کرونا و چنین مسائلی توجه نداشتند. وقتی از کرونا می‌پرسیدی، آن را به‌گونه‌ای تشبیه می‌کردند که احساس می‌کردی برای بدن فایده هم دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز, شبکه خبری تهران نیوز,
اما روز شنبه قضیه فرق کرد و ورق بازار برگشت و حتی فعالان از قانون حجم مبنا هم می‌ترسیدند. شاید بپرسید در هفته گذشته هم کرونا وجود داشت اما چرا رفتارها متفاوت شد؟
,
 
,
برای رسیدن به این سئوال کانال‌های خبری تلگرام و شبکه‌های تلویزیون داخلی را بررسی کردیم در تعریف کرونا می‌گویند که این ویروس همانند سرماخوردگی است و فقط ۲ درصد افرادی که کرونا بگیرند، متوجه می‌شوند که کرونا گرفته‌اند و ۹۸ درصد دیگر بدون این‌که متوجه شوند، خود به خود خوب می‌شوند و حتی علائم سرماخوردگی هم بروز نمی‌دهد. اما از آن ۲ درصد که میفهمند کرونا گرفته‌اند فقط ۲ درصد به نقطه بحرانی می‌رسندد و از آن ۲ درصد فقط ۵ درصد فوت می‌شوند.
,
 
,
اما رسانه غربی من و تو و ایران اینترنشنال با توجه به هدف‌های مغرضانه‌ای که نسبت به ایران دارند، در خصوص اطلاع‌رسانی این ویروس موضع متفاوتی گرفتند و سعی بر ترساندن مردم دارند.
,
 
,
طبق اطلاعات غلط رسانه‌های غربی ۲۰ درصد افرادی که به کرونا در ایران مبتلا شوند می‌میرند اما در دنیا این نرخ ۲ درصد است. همچنین می‌گویند این ویروس با ایرانی‌ها کلاً رفتار خیلی بدی دارد چون حاکمیت دست ما نیست. اگر ایران دست ما بود اصلاً کرونا نمی‌آمد، ولی چون جمهوری اسلامی سر کار است ۲۰ درصد نرخ مرگ و میر دارید.
,
 
,
بعد از بررسی رسانه‌های غربی به سراغ کانال‌های تلگرامی داخلی خودمان رفتیم و متوجه شدیم چه خبر است! کانال‌های تلگرامی داخلی به‌دلیل سهولت دسترسی مردم جامعه به آن‌ها می‌توانند در افکار عمومی تاثیرگذار باشند. اما سئوال اینجا است چرا نظارتی بر آن‌ها نمی‌شود که مطالب کذب منتشر نکنند و در جامعه ایجاد هراس نکنند.
,
 
,
پس از بررسی‌های بسیار متوجه شدیم بی‌دلیل نیست فعالان بورس ترسیده‌اند و در این دو روز تعطیلی خود را قرنطینه و بعد در معرض بمباران خبرهای منفی قرار داده‌اند.
,
 
,
فعالان بازار سرمایه باید آگاه باشند که از ترس مرگ، خودکشی نکنند و خبرهای امروز همان خبرهای روز چهارشنبه است. هر بازاری رشد می‌کند، اصلاح می‌کند، و می‌ریزد! کرونا می‌آید، اوج می‌گیرد و یک روزی هم می‌رود.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه