اخبار داغ

داریوش ارجمند در گفتگو با دانا:

کرونا هم مانند بقیه بیماری‌ها می‌رود؛ مردم به توصیه‌های کارشناسان عمل کنند/ نسبت به محتکران حس تنفر دارم

کرونا هم مانند بقیه بیماری‌ها می‌رود؛ مردم به توصیه‌های کارشناسان عمل کنند/ نسبت به محتکران حس تنفر دارم
هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون با بیان اینکه بیماری کرونا هم مانند دیگر بیماری‌ها می‌گذرد، گفت: مردم باید به دستورات بهداشتی که از سوی تلویزیون و از زبان کارشناسان اعلام می شود عمل کنند.
[

داریوش ارجمند هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به وضعیت اخیر در کشور و نگرانی جامعه بابت شیوع بیماری «کرونا» بیان داشت: من خودم کمی مریض هستم و در خانه مانده‌ام تا استراحت کنم، با این حال هیچ گونه استرس و ترسی ندارم.

, هنرمند پیشکسوت سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار فرهنگی, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی ادامه داد: مریضی همیشه بوده و هست، همه ما از بچگی تا به حال صدها بار مریض شده‌ایم و خوب شده‌ایم، بنابراین این چیزی نیست که ما را بترساند. این بیماری نیز مانند دیگر بیماری‌ها می‌آید و می‌رود، مهم این است که درست عمل کنیم.

,

این هنرمند پیشکسوت در پاسخ به اینکه شایعات زیادی در فضای مجازی وجود دارد، گفت: من اصلا به این فضای مجازی اعتقاد ندارم، مردم باید به دستورات بهداشتی که از سوی تلویزیون و از زبان کارشناسان اعلام می شود عمل کنند. دستشان را بشویند، ماسک بزنند، بیرون نروند و به جاهای شلوغ مراجعه نکنند.

,

وی تأکید کرد: مشکل این است که ما اعتقادمان کم شده و ایمانمان را از دست داده‌ایم، با ایمان می‌‌توان خود را محکم نگه داشت.

,

ارجمند همچنین درباره افرادی که ماسک‌ و مواد ضدعفونی را احتکار کرده‌اند، تصریح کرد: حسی که مردم نسبت به چنین افرادی دارند، تنفر است؛ من هم مانند مردم از این گونه افراد متنفرم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه