اخبار داغ

رئیس دادگستری استان اردبیل:

برخورد دستگاه قضایی اردبیل با شایعه سازان کرونا و محتکران/ ارائه خدمات درمانی در مناطق محروم اولویت مسئولان باشد

برخورد دستگاه قضایی اردبیل با شایعه سازان کرونا و محتکران/ ارائه خدمات درمانی در مناطق محروم اولویت مسئولان باشد
ناصر عتباتی گفت: دستگاه قضایی استان اردبیل با شدت و قاطعیت با عوامل سواستفاده کننده ، محتکر و گرانفروش برخورد خواهد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما ناصر عتباتی عصر امروز در جلسه امروز ستاد استانی مدیریت  پیشگیری و کنترل ویروس کرونا،  با تقدیر و تشکر از زحمات پزشکان و پرستاران مدیریت درمان استان بر حمایت های همه جانبه معنوی ، روانی و مادی از  زحمتکشان جبهه مستقیم مبارزه با کرونا تاکید کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,

وی افزود: دستگاه قضایی با شدت و قاطعیت با عوامل سواستفاده کننده ، محتکر و گرانفروش برخورد خواهد کرد و در این زمینه دادستان ها، اداره کل تعزیرات حکومتی استان و سازمان صمت بازرسی ها را تشدید کرده اند.

,

رئیس دادگستری استان اردبیل  خواستار توجه به مناطق محروم و حاشیه شهر، محیط های کارگری در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی شد و گفت: در این شرایط لازم است بانک ها، تامین اجتماعی، امور مالیاتی و ارگان های خدمت رسان با درک واقعی از وضعیت به کسبه، بخش خصوصی و مراجعین مساعدت و کمک کنند.

,

عتباتی در پایان بر رصد دقیق فضای مجازی و کنترل آن و برخورد با شایعه سازان و برهم زنندگان امنیت تاکید و از مراجع امنیتی و اطلاعاتی و پلیس فتا خواست به جد با این موضوع برخورد کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه