اخبار داغ

مسئول مرکز داوری اتاق اصناف شیراز:

بودجه بازرسان اتحادیه ها در کل کشور قطع شده است/ بیش از 8 برابر استاندارد جهانی تراکم صنفی داریم

بودجه بازرسان اتحادیه ها در کل کشور قطع شده است/ بیش از 8 برابر استاندارد جهانی تراکم صنفی داریم
علی رهایی گفت: بزرگترین مشکلی که در بحث واحدهای صنفی وجود دارد و آسیب جدی به بازار وارد کرده تراکم صنفی است. الان بیش از 8 برابر استاندارد جهانی تراکم صنفی داریم که برای بهتر شدن وضعیت واحدها باید بر اساس ملاک های صحیح مجوز داده شود. .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه: قصد داریم روزهای دوشنبه در اتاق اصناف با مدیران اتحادیه استان گفتگو کنیم. برای گفتگوی این هفته از مسئول مرکز داوری اتاق اصناف دعوت کرده ایم. گفتگوی ما را بخوانید:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , شیرازه, : قصد داریم روزهای دوشنبه در , اتاق اصناف,  با مدیران اتحادیه استان گفتگو کنیم. برای گفتگوی این هفته از مسئول مرکز داوری اتاق اصناف دعوت کرده ایم. گفتگوی ما را بخوانید:,
 
,
به عنوان نخستین سوال لطفاً خودتان را برای خوانندگان شیرازه معرفی کنید؟
, به عنوان نخستین سوال لطفاً خودتان را برای خوانندگان شیرازه معرفی کنید؟, به عنوان نخستین سوال لطفاً خودتان را برای خوانندگان شیرازه,  معرفی کنید؟,

علی رهایی متولد ۱۳۵۳ هستم.

,

علی رهایی متولد ۱۳۵۳ هستم.

, علی رهایی متولد ۱۳۵۳ هستم., علی رهایی متولد ۱۳۵۳ هستم., علی رهایی متولد , ۱۳۵۳,  هستم.,
مسئول مرکز داوری اتاق اصناف شیراز : بودجه بازرسان کل کشور قطع شده است و ما تنها راهکاری که پیدا کردیم کمک گرفتن از بسیج افتخاری است

سمتتان در اتاق اصناف چیست؟

از سال ۹۲ مسئول مرکز داوری در اتاق اصناف هستم.

اتاق اصناف چه تعداد عضو دارد؟

اتحادیه صنفی وبیش از75هزار واحد صنفی فعال در شهر شیراز وجود دارد.

وضعیت بیمه اتحادیه ها به چه صورت است؟

تمامی اتحادیه ها تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

نرخ قیمت اتحادیه ها را چه کسانی مشخص می کنند؟

اتحادیه نرخ را پیشنهاد می دهد و به کمسیون نظارت ارجاع داده می شود که در کمسیون نظارت با حضور نماینده هایی از اداره اماکن، شورای شهر، سازمان صنعت معدن تجارت و اداره اصناف در آنجا حضور دارند بررسی و تصمیم گیری می شود.

پیشنهاد شما برای کم کردن هزینه های اتحادیه ها چیست؟

یکی از کار ها استفاده از بسته های حمایتی است. برای مثال بسته های لوازم التحریر برای فصل مدرسه و یا توزیع محصولات با نرخ تعاوتی در سطح شهر می تواند هزینه ها را مقداری پایین بیاورد.

علت گرانی در تمامی صنف ها چیست؟

باتوجه به وضعیت اقتصادی و اینکه هزینه روزانه در تغییر است اما تلاش است باحداقل های سود کار کنند.

بزرگترین مشکل واحد های صنفی چیست؟

بزرگترین مشکلی که در بحث واحدهای صنفی وجود دارد وآسیب جدی به بازار وارد کرده تراکم صنفی است. الان بیش از 8برابر استاندارد جهانی تراکم صنفی داریم که برای بهتر شدن وضعیت واحدها باید بر اساس ملاک های صحیح مجوز داده شود.

ملاک های مد نظرتان چیست و چه کسی باید این موارد را تبیین کند؟

روش کار دولت این است که صدور جواز کسب به عنوان اشتغال در نظر گرفته می شود. اما این اشتغال یک اشتغال حبابی است واشتغال پایدار نیست ما موظف هستیم هرکس این شرایط را داشته باشد به آن ها مجوز دهیم. حال اگر در یک سمت خیابان 20مورد صنفی مشابه باشد.­­

مسئول مرکز داوری اتاق اصناف شیراز : بودجه بازرسان کل کشور قطع شده است و ما تنها راهکاری که پیدا کردیم کمک گرفتن از بسیج افتخاری است

چه کسانی این شرایط را تعین می کنند؟

افرادی که در سیاست های کلان دولت هستند.

آیا شرایط صنف ها بایکدیگر تفاوت دارد واین شرایط بر چه اساسی مطرح می شود؟

بله تفاوت دارد. واحد های صنفی به چند دسته تقسیم می شود یک سری از واحدهای صنفی با سلامت مردم کار دارند. بعضی دیگر واحد صنفی خدماتی هستند و سایر واحد های صنفی که هرکدام از این ها در کمسیون های تخصصی در موردشون صحبت می شود و تصمیم گیری می شود باز هم با پیشنهاد اتحادیه ها منتهی به در بحث بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نظر می دهد. پس هرکس این استانددارد ها را رعایت کند ما باید به ان ها پروانه کسب دهیم. حال هرچقدر گفته شود شما در این میدانی که می روید باعث ترافیک می شوید.

خیلی وقت ها ما شاهد این هستیم که دو مغازه دار کنار هم یکی مجوز دارد و دیگری ندارد اما آنقدر که با مغازه های مجوزدار برخورد می‌شود و سختگیری می‌کنند با مغازه‌دار دیگر برخوردی نمی‌کنند؟

ببینید اصلا اینگونه نیست با آن مغازه متخلف برخورد می شود و بعد از اخطار ۱۰ روزه مغازه هایی که پروانه کسب ندارند طبق قانون ماده ۲۷ پلمپ می شوند.

پس چرا ما مکرراً شاهد آن هستیم که بعضی از مغازه های متخلف مبلغی پول می دهند و باز مغازه های خود را باز می کنند؟

متاسفانه ما شاهد آن هستیم که مغازه داران متخلف راهی برای دور زدن قانون به کار می گیرند و مجددا کار خود را شروع می کنند اما تلاش ما به دنبال بستن راه‌ فرار برای این افراد است.

شما چه راهکاری برای جلوگیری از دور زدن قانون پیشنهاد می دهید؟

اصناف به دادگستری پیشنهاد داده در صورت به وجود آمدن چنین مواردی کدپستی مغازه را با حکم قضایی قفل کنند. وقتی کد پستی قفل شود عملاً این واحد صنفی فعلاً تعطیل می شود.

بعد از بازگو کردن این پیشنهاد آن را قبول کردند؟

گفتند پیشنهاد خوبی است و قرار است مطرح شود و نتیجه به ما اعلام شود تا یک هفته یا ده روز قبل از عید نتیجه را به ما اعلام می کنند.

مغازه هایی در بازار وکیل وجود دارند که اجناسشان را به طور شایسته عرضه نمی‌کنند و وقتی از طرف مردم مورد اعتراض قرار می گیرند به راحتی می گویند بروید شکایت کنید پول می‌دهیم باز مغازه مان را باز می کنیم در مورد این مثال چه توضیحی دارید؟

به چه کسی پول می دهند؟ غیر از ماده ۲۷ و ۲۸ نمی‌توانیم پلمپ کنیم یا تداخل صنفی دارند یا جواز ندارند بروید تحقیق کنید چه سازمانی آنها را پلمپ کرده که رفتن پول دادند و مغازه را باز کردند.

همین بازار وکیلی که شما اشاره کردید گروه ما دو یا سه هفته پیش از ساعت ۹ شب تا ۱۲ شب در بازار بودیم که بررسی کنیم در ساعات تعطیلی وضعیت بازار چگونه است ؛ مثلاً چک کردن وضعیت شاگرد هایی که در مغازه می خوابند از نظر مصرف دخانیات و سایر موارد و همچنین موضوعی که در آن تحقیق با آن برخورد کردیم وجود رستوران سنتی بود که یک در به روی بازار داشت و مردم به اشتباه برای خروج وارد بازار می شدند و این از لحاظ امنیتی برای مغازه های درون بازار مشکل‌ساز بود که همان جا دستور پلمپ شبانه در رستوران صادر کردیم.

با اینکه اتحادیه قیمت را پیشنهاد می‌دهد و کمیسیون نظارت بعد از تایید به اصناف ابلاغ می کند پس چرا ما همچنان شاهد اختلاف قیمت هستیم؟

یک بخش از تخلف ها را که ما می پذیریم و جریمه و پیگیری انجام می شود اما بخش دیگر تشابه کالایی است که کیفیت و درجه بندی کالا ها متفاوت است.

برخورد شما در مقابل شکایت اختلاف قیمت چگونه است؟

ما گزارش را به تعزیرات می‌دهیم و آنجا مشخص می‌ شود.

مسئول مرکز داوری اتاق اصناف شیراز : بودجه بازرسان کل کشور قطع شده است و ما تنها راهکاری که پیدا کردیم کمک گرفتن از بسیج افتخاری است

چرا افراد به وظیفه خودشان عمل نمی کنند و بازرسی دقیق اجرا نمی شود؟

باید دقت داشت که بودجه بازرسان کل کشور قطع شده است و ما تنها راهکاری که پیدا کردیم کمک گرفتن از بسیج افتخاری است که آنها هم در بازرسی‌ها و هم در موارد دیگر به ما کمک می کنند.

چرا در بعضی از مشاغل با اینکه حد مبلغ صنفی تعیین شده آنها با توجه به معروفیت هایی که دارند قیمت بیشتری می گیرند مثلاً آتلیه هایی که دارای نام و نشان معروفی هستند؟

دقیقا همین پارسال ما چند تا از همین آتلیه ها را پلمپ کردیم بعضی از تخلف ها به طور مخفیانه شکل می‌گیرد مثلاً مزون های خانگی که فقط در صورتی افراد را بشناسد در را برای آنها باز می‌کنند و تا مردم اطلاعات آن را به ما ندادند ما نتوانستیم جلوی آن را بگیریم. این تخلف ها را خود مردم باید گزارش دهند. باز هم بخواهم برایتان مثال بزنم باغ هایی در سطح شهر وجود دارند که بدون مجوز هستند و هنگام برخورد با آنها با نیروهای ما برخورد فیزیکی داشتند. کار ما اشتباه نیست مشکل آنجاست که ریشه یابی نشده است.

اتحادیه ها شکایت هایشان شامل چه مواردی می شود؟

ابتکار گرانفروشی کم‌فروشی عدم صدور فاکتور. برای شکایت با شماره 32340000 مدیریت نظارت و بازرسی اصناف استان فارس است یا با شماره ۱۲۴ سازمان صنعت معدن تجارت تماس گرفته و شکایت خود را اعلام کنند ونتیجه به خود شکایت کننده ارجاع داده می شود.

چه نوع برخوردی با متخلفین می شود؟

بازرس تشکیل پرونده داده و متخلف احضار می شود. دفاعیه اش را انجام داده و پرونده در صورتی که احراز شود برای بازرسی که تخلف تبدیل به جرم شده است این پرونده ارجاع داده می‌شود به اداره کل تعزیرات حکومتی برای پیگیری قضایی،

تدبیری در رابطه با قیمت ها برای عید نوروز در نظر گرفته اید؟

ادامه دارد. طرح تشدید نظارت بر بازار از اسفند ماه امسال شروع و تا پانزدهم فروردین سال آینده

تمامی تخلفات و گرانفروشی ها را گزارش بدهند حتی اگر رقم ناچیزی باشند. خیلی مهم است که اول خود ناظری صورت بگیرد یعنی واحدهای صنفی باید خودشان نظارت کنند و در کنار اینها مردم هم ناظر باشند.

اگر صنفی اعتراض داشته باشد و شکایت اش را اعلام کند و نتیجه نگیرد باید چه کار کند؟

روند شکایت اینگونه است اعتراض خودشان را به اتاق اصناف ارائه می دهند و با تناسب به موضوع در کمیسیون مطرح میشود و نتیجه کار به شخص ابلاغ می گردد معمولاً خود شخص در جلسات حضور دارد و از خود دفاع می کند اگر نیاز به دستور بالاتر باشد و از حیطه اختیار کمیسیون هم خارج باشد به خود کمیسیون ارجاع داده می شود و کمیسیون نظارت با توجه به حیطه اداری که تعریف شده تصمیم گیری می کند و ابلاغ می شود.

اتاق اصناف خدماتی برای اتحادیه ها دارد؟ 

اصناف تشکیلات ناظر و هماهنگ کننده است. سالانه ۱۲ اجلاس برگزار می‌شود که مصوبه کمیسیون ها داخلی اجرایی مطرح می شود و اعضای آن تمام رئیس های اتحادیه صنفی شیراز است.

طی مصاحبه با اتحادیه ها گفته شد که درصدی از حق عضویت تحویل اتاق انصاف می شود؟

درست است اصناف هم درصدی برای اتاق ایران تهران انتقال داده می شود. اتاق اصناف تشکیلاتی است که درآمدش را خودش به دست می آورد و کل هزینه های اتاق اصناف از ورودی اتحادیه ها در می آید و از هیچ بودجه دولتی استفاده نمی کند.

آیا درصد مشخصی وجود دارد که از هر اتحادیه چه مبلغ گرفته میشود؟

بر اساس تعداد اعضا مشخص می شود. اعضا هم ورودی اتحادیه می‌دهند که سالانه پرداخت می‌کنند و از درخواست‌های جواز کسب هم مبلغی میگیرند

اتاق اصناف چند نیروی کار دارد؟

بیش از ۵۰ نیرو. یکی از بزرگترین واحد آموزشی اصناف کشور در شیراز است. کسبه قبل از گرفتن پروانه کسب باید این دوره‌ها را بگذرانند.

اگر صحبت های پایانی دارید بفرمایید؟

خیلی خوشحالیم که زبان گویای مردم هستید. اگر قصوری هست عذرخواهی می‌کنیم و درب اتاق اصناف باز است و انتقادات و پیشنهادات شما را پذیراییم.

انتهای خبر/

,
مسئول مرکز داوری اتاق اصناف شیراز : بودجه بازرسان کل کشور قطع شده است و ما تنها راهکاری که پیدا کردیم کمک گرفتن از بسیج افتخاری است

سمتتان در اتاق اصناف چیست؟

از سال ۹۲ مسئول مرکز داوری در اتاق اصناف هستم.

اتاق اصناف چه تعداد عضو دارد؟

اتحادیه صنفی وبیش از75هزار واحد صنفی فعال در شهر شیراز وجود دارد.

وضعیت بیمه اتحادیه ها به چه صورت است؟

تمامی اتحادیه ها تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

نرخ قیمت اتحادیه ها را چه کسانی مشخص می کنند؟

اتحادیه نرخ را پیشنهاد می دهد و به کمسیون نظارت ارجاع داده می شود که در کمسیون نظارت با حضور نماینده هایی از اداره اماکن، شورای شهر، سازمان صنعت معدن تجارت و اداره اصناف در آنجا حضور دارند بررسی و تصمیم گیری می شود.

پیشنهاد شما برای کم کردن هزینه های اتحادیه ها چیست؟

یکی از کار ها استفاده از بسته های حمایتی است. برای مثال بسته های لوازم التحریر برای فصل مدرسه و یا توزیع محصولات با نرخ تعاوتی در سطح شهر می تواند هزینه ها را مقداری پایین بیاورد.

علت گرانی در تمامی صنف ها چیست؟

باتوجه به وضعیت اقتصادی و اینکه هزینه روزانه در تغییر است اما تلاش است باحداقل های سود کار کنند.

بزرگترین مشکل واحد های صنفی چیست؟

بزرگترین مشکلی که در بحث واحدهای صنفی وجود دارد وآسیب جدی به بازار وارد کرده تراکم صنفی است. الان بیش از 8برابر استاندارد جهانی تراکم صنفی داریم که برای بهتر شدن وضعیت واحدها باید بر اساس ملاک های صحیح مجوز داده شود.

ملاک های مد نظرتان چیست و چه کسی باید این موارد را تبیین کند؟

روش کار دولت این است که صدور جواز کسب به عنوان اشتغال در نظر گرفته می شود. اما این اشتغال یک اشتغال حبابی است واشتغال پایدار نیست ما موظف هستیم هرکس این شرایط را داشته باشد به آن ها مجوز دهیم. حال اگر در یک سمت خیابان 20مورد صنفی مشابه باشد.­­

مسئول مرکز داوری اتاق اصناف شیراز : بودجه بازرسان کل کشور قطع شده است و ما تنها راهکاری که پیدا کردیم کمک گرفتن از بسیج افتخاری است

چه کسانی این شرایط را تعین می کنند؟

افرادی که در سیاست های کلان دولت هستند.

آیا شرایط صنف ها بایکدیگر تفاوت دارد واین شرایط بر چه اساسی مطرح می شود؟

بله تفاوت دارد. واحد های صنفی به چند دسته تقسیم می شود یک سری از واحدهای صنفی با سلامت مردم کار دارند. بعضی دیگر واحد صنفی خدماتی هستند و سایر واحد های صنفی که هرکدام از این ها در کمسیون های تخصصی در موردشون صحبت می شود و تصمیم گیری می شود باز هم با پیشنهاد اتحادیه ها منتهی به در بحث بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نظر می دهد. پس هرکس این استانددارد ها را رعایت کند ما باید به ان ها پروانه کسب دهیم. حال هرچقدر گفته شود شما در این میدانی که می روید باعث ترافیک می شوید.

خیلی وقت ها ما شاهد این هستیم که دو مغازه دار کنار هم یکی مجوز دارد و دیگری ندارد اما آنقدر که با مغازه های مجوزدار برخورد می‌شود و سختگیری می‌کنند با مغازه‌دار دیگر برخوردی نمی‌کنند؟

ببینید اصلا اینگونه نیست با آن مغازه متخلف برخورد می شود و بعد از اخطار ۱۰ روزه مغازه هایی که پروانه کسب ندارند طبق قانون ماده ۲۷ پلمپ می شوند.

پس چرا ما مکرراً شاهد آن هستیم که بعضی از مغازه های متخلف مبلغی پول می دهند و باز مغازه های خود را باز می کنند؟

متاسفانه ما شاهد آن هستیم که مغازه داران متخلف راهی برای دور زدن قانون به کار می گیرند و مجددا کار خود را شروع می کنند اما تلاش ما به دنبال بستن راه‌ فرار برای این افراد است.

شما چه راهکاری برای جلوگیری از دور زدن قانون پیشنهاد می دهید؟

اصناف به دادگستری پیشنهاد داده در صورت به وجود آمدن چنین مواردی کدپستی مغازه را با حکم قضایی قفل کنند. وقتی کد پستی قفل شود عملاً این واحد صنفی فعلاً تعطیل می شود.

بعد از بازگو کردن این پیشنهاد آن را قبول کردند؟

گفتند پیشنهاد خوبی است و قرار است مطرح شود و نتیجه به ما اعلام شود تا یک هفته یا ده روز قبل از عید نتیجه را به ما اعلام می کنند.

مغازه هایی در بازار وکیل وجود دارند که اجناسشان را به طور شایسته عرضه نمی‌کنند و وقتی از طرف مردم مورد اعتراض قرار می گیرند به راحتی می گویند بروید شکایت کنید پول می‌دهیم باز مغازه مان را باز می کنیم در مورد این مثال چه توضیحی دارید؟

به چه کسی پول می دهند؟ غیر از ماده ۲۷ و ۲۸ نمی‌توانیم پلمپ کنیم یا تداخل صنفی دارند یا جواز ندارند بروید تحقیق کنید چه سازمانی آنها را پلمپ کرده که رفتن پول دادند و مغازه را باز کردند.

همین بازار وکیلی که شما اشاره کردید گروه ما دو یا سه هفته پیش از ساعت ۹ شب تا ۱۲ شب در بازار بودیم که بررسی کنیم در ساعات تعطیلی وضعیت بازار چگونه است ؛ مثلاً چک کردن وضعیت شاگرد هایی که در مغازه می خوابند از نظر مصرف دخانیات و سایر موارد و همچنین موضوعی که در آن تحقیق با آن برخورد کردیم وجود رستوران سنتی بود که یک در به روی بازار داشت و مردم به اشتباه برای خروج وارد بازار می شدند و این از لحاظ امنیتی برای مغازه های درون بازار مشکل‌ساز بود که همان جا دستور پلمپ شبانه در رستوران صادر کردیم.

با اینکه اتحادیه قیمت را پیشنهاد می‌دهد و کمیسیون نظارت بعد از تایید به اصناف ابلاغ می کند پس چرا ما همچنان شاهد اختلاف قیمت هستیم؟

یک بخش از تخلف ها را که ما می پذیریم و جریمه و پیگیری انجام می شود اما بخش دیگر تشابه کالایی است که کیفیت و درجه بندی کالا ها متفاوت است.

برخورد شما در مقابل شکایت اختلاف قیمت چگونه است؟

ما گزارش را به تعزیرات می‌دهیم و آنجا مشخص می‌ شود.

مسئول مرکز داوری اتاق اصناف شیراز : بودجه بازرسان کل کشور قطع شده است و ما تنها راهکاری که پیدا کردیم کمک گرفتن از بسیج افتخاری است

چرا افراد به وظیفه خودشان عمل نمی کنند و بازرسی دقیق اجرا نمی شود؟

باید دقت داشت که بودجه بازرسان کل کشور قطع شده است و ما تنها راهکاری که پیدا کردیم کمک گرفتن از بسیج افتخاری است که آنها هم در بازرسی‌ها و هم در موارد دیگر به ما کمک می کنند.

چرا در بعضی از مشاغل با اینکه حد مبلغ صنفی تعیین شده آنها با توجه به معروفیت هایی که دارند قیمت بیشتری می گیرند مثلاً آتلیه هایی که دارای نام و نشان معروفی هستند؟

دقیقا همین پارسال ما چند تا از همین آتلیه ها را پلمپ کردیم بعضی از تخلف ها به طور مخفیانه شکل می‌گیرد مثلاً مزون های خانگی که فقط در صورتی افراد را بشناسد در را برای آنها باز می‌کنند و تا مردم اطلاعات آن را به ما ندادند ما نتوانستیم جلوی آن را بگیریم. این تخلف ها را خود مردم باید گزارش دهند. باز هم بخواهم برایتان مثال بزنم باغ هایی در سطح شهر وجود دارند که بدون مجوز هستند و هنگام برخورد با آنها با نیروهای ما برخورد فیزیکی داشتند. کار ما اشتباه نیست مشکل آنجاست که ریشه یابی نشده است.

, مسئول مرکز داوری اتاق اصناف شیراز : بودجه بازرسان کل کشور قطع شده است و ما تنها راهکاری که پیدا کردیم کمک گرفتن از بسیج افتخاری است,

سمتتان در اتاق اصناف چیست؟

, سمتتان در اتاق اصناف چیست؟,

از سال ۹۲ مسئول مرکز داوری در اتاق اصناف هستم.

, از سال ۹۲ مسئول مرکز داوری در اتاق اصناف هستم., از سال ۹۲ مسئول مرکز داوری در اتاق اصناف هستم., از سال , ۹۲,  مسئول مرکز داوری در اتاق اصناف هستم.,

اتاق اصناف چه تعداد عضو دارد؟

, اتاق اصناف چه تعداد عضو دارد؟, اتاق اصناف چه تعداد عضو دارد؟, اتاق اصناف چه تعداد عضو دارد؟, اتاق اصناف چه تعداد عضو دارد؟,

اتحادیه صنفی وبیش از75هزار واحد صنفی فعال در شهر شیراز وجود دارد.

, اتحادیه صنفی وبیش از75هزار واحد صنفی فعال در شهر شیراز وجود دارد., اتحادیه صنفی وبیش از75هزار واحد صنفی فعال در شهر شیراز وجود دارد., اتحادیه صنفی وبیش از75هزار واحد صنفی فعال در شهر شیراز وجود دارد., اتحادیه صنفی وبیش از75هزار واحد صنفی فعال در شهر شیراز وجود دارد.,

وضعیت بیمه اتحادیه ها به چه صورت است؟

, وضعیت بیمه اتحادیه ها به چه صورت است؟, وضعیت بیمه اتحادیه ها به چه صورت است؟, وضعیت بیمه اتحادیه ها به چه صورت است؟,

تمامی اتحادیه ها تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.

, تمامی اتحادیه ها تحت پوشش تامین اجتماعی هستند., تمامی اتحادیه ها تحت پوشش تامین اجتماعی هستند., تمامی اتحادیه ها تحت پوشش تامین اجتماعی هستند.,

نرخ قیمت اتحادیه ها را چه کسانی مشخص می کنند؟

, نرخ قیمت اتحادیه ها را چه کسانی مشخص می کنند؟, نرخ قیمت اتحادیه ها را چه کسانی مشخص می کنند؟, نرخ قیمت اتحادیه ها را چه کسانی مشخص می کنند؟,

اتحادیه نرخ را پیشنهاد می دهد و به کمسیون نظارت ارجاع داده می شود که در کمسیون نظارت با حضور نماینده هایی از اداره اماکن، شورای شهر، سازمان صنعت معدن تجارت و اداره اصناف در آنجا حضور دارند بررسی و تصمیم گیری می شود.

, اتحادیه نرخ را پیشنهاد می دهد و به کمسیون نظارت ارجاع داده می شود که در کمسیون نظارت با حضور نماینده هایی از اداره اماکن، شورای شهر، سازمان صنعت معدن تجارت و اداره اصناف در آنجا حضور دارند بررسی و تصمیم گیری می شود., اتحادیه نرخ را پیشنهاد می دهد و به کمسیون نظارت ارجاع داده می شود که در کمسیون نظارت با حضور نماینده هایی از اداره اماکن، شورای شهر، سازمان صنعت معدن تجارت و اداره اصناف در آنجا حضور دارند بررسی و تصمیم گیری می شود., اتحادیه نرخ را پیشنهاد می دهد و به کمسیون نظارت ارجا, ع,  داده می شود که در کمسیون نظارت با حضور نماینده هایی از اداره اماکن، شورای شهر، سازمان صنعت معدن تجارت و اداره اصناف در آنجا حضور دارند بررسی و تصمیم گیری می شود.,

پیشنهاد شما برای کم کردن هزینه های اتحادیه ها چیست؟

, پیشنهاد شما برای کم کردن هزینه های اتحادیه ها چیست؟, پیشنهاد شما برای کم کردن هزینه های اتحادیه ها چیست؟, پیشنهاد شما برای کم کردن هزینه های اتحادیه ها چیست؟,

یکی از کار ها استفاده از بسته های حمایتی است. برای مثال بسته های لوازم التحریر برای فصل مدرسه و یا توزیع محصولات با نرخ تعاوتی در سطح شهر می تواند هزینه ها را مقداری پایین بیاورد.

, یکی از کار ها استفاده از بسته های حمایتی است. برای مثال بسته های لوازم التحریر برای فصل مدرسه و یا توزیع محصولات با نرخ تعاوتی در سطح شهر می تواند هزینه ها را مقداری پایین بیاورد., یکی از کار ها استفاده از بسته های حمایتی است. برای مثال بسته های لوازم التحریر برای فصل مدرسه و یا توزیع محصولات با نرخ تعاوتی در سطح شهر می تواند هزینه ها را مقداری پایین بیاورد., یکی از کار ها استفاده از بسته های حمایتی است. برای مثال بسته های لوازم التحریر برای فصل مدرسه و یا توزیع محصولات با نرخ تعاوتی در سطح شهر می تواند هزینه ها را مقداری پایین بیاورد.,

علت گرانی در تمامی صنف ها چیست؟

, علت گرانی در تمامی صنف ها چیست؟, علت گرانی در تمامی صنف ها چیست؟, علت گرانی در تمامی صنف ها چیست؟,

باتوجه به وضعیت اقتصادی و اینکه هزینه روزانه در تغییر است اما تلاش است باحداقل های سود کار کنند.

, باتوجه به وضعیت اقتصادی و اینکه هزینه روزانه در تغییر است اما تلاش است باحداقل های سود کار کنند., باتوجه به وضعیت اقتصادی و اینکه هزینه روزانه در تغییر است اما تلاش است باحداقل های سود کار کنند., باتوجه به وضعیت اقتصادی و اینکه هزینه روزانه در تغییر است اما تلاش است باحداقل های سود کار کنند.,

بزرگترین مشکل واحد های صنفی چیست؟

, بزرگترین مشکل واحد های صنفی چیست؟, بزرگترین مشکل واحد های صنفی چیست؟, بزرگترین مشکل واحد های صنفی چیست؟,

بزرگترین مشکلی که در بحث واحدهای صنفی وجود دارد وآسیب جدی به بازار وارد کرده تراکم صنفی است. الان بیش از 8برابر استاندارد جهانی تراکم صنفی داریم که برای بهتر شدن وضعیت واحدها باید بر اساس ملاک های صحیح مجوز داده شود.

, بزرگترین مشکلی که در بحث واحدهای صنفی وجود دارد وآسیب جدی به بازار وارد کرده تراکم صنفی است. الان بیش از 8برابر استاندارد جهانی تراکم صنفی داریم که برای بهتر شدن وضعیت واحدها باید بر اساس ملاک های صحیح مجوز داده شود., بزرگترین مشکلی که در بحث واحدهای صنفی وجود دارد وآسیب جدی به بازار وارد کرده تراکم صنفی است. الان بیش از 8برابر استاندارد جهانی تراکم صنفی داریم که برای بهتر شدن وضعیت واحدها باید بر اساس ملاک های صحیح مجوز داده شود., بزرگترین مشکلی که در بحث واحدهای صنفی وجود دارد وآسیب جدی به بازار وارد کرده تراکم صنفی است. الان بیش از 8برابر استاندارد جهانی تراکم صنفی داریم که برای بهتر شدن وضعیت واحدها باید بر اساس ملاک های صحیح مجوز داده شود.,

ملاک های مد نظرتان چیست و چه کسی باید این موارد را تبیین کند؟

, ملاک های مد نظرتان چیست و چه کسی باید این موارد را تبیین کند؟, ملاک های مد نظرتان چیست و چه کسی باید این موارد را تبیین کند؟, ملاک های مد نظرتان چیست و چه کسی باید این موارد را تبیین کند؟, ملاک های مد نظ, رتان چیست و چه کسی باید این موارد را تبیین کند؟,

روش کار دولت این است که صدور جواز کسب به عنوان اشتغال در نظر گرفته می شود. اما این اشتغال یک اشتغال حبابی است واشتغال پایدار نیست ما موظف هستیم هرکس این شرایط را داشته باشد به آن ها مجوز دهیم. حال اگر در یک سمت خیابان 20مورد صنفی مشابه باشد.­­

, ر, ر, ر, ر, وش کار دولت این است که صدور جواز کسب به عنوان اشتغال در نظر گرفته می شود. اما این اشتغال یک اشتغال حبابی است واشتغال پایدار نیست ما موظف هستیم هرکس این شرایط را داشته باشد به آن ها مجوز دهیم. حال اگر در یک سمت خیابان 20مورد صنفی مشابه باشد.­­, مسئول مرکز داوری اتاق اصناف شیراز : بودجه بازرسان کل کشور قطع شده است و ما تنها راهکاری که پیدا کردیم کمک گرفتن از بسیج افتخاری است,

چه کسانی این شرایط را تعین می کنند؟

, چه کسانی این شرایط را تعین می کنند؟,

افرادی که در سیاست های کلان دولت هستند.

, افرادی که در سیاست های کلان دولت هستند., افرادی که در سیاست های کلان دولت هستند., افرادی که در سیاست های کلان دولت هستند.,

آیا شرایط صنف ها بایکدیگر تفاوت دارد واین شرایط بر چه اساسی مطرح می شود؟

, آیا شرایط صنف ها بایکدیگر تفاوت دارد واین شرایط بر چه اساسی مطرح می شود؟, آیا شرایط صنف ها بایکدیگر تفاوت دارد واین شرایط بر چه اساسی مطرح می شود؟, آیا شرایط صنف ها بایکدیگر تفاوت دارد واین شرایط بر چه اساسی مطرح می شود؟,

بله تفاوت دارد. واحد های صنفی به چند دسته تقسیم می شود یک سری از واحدهای صنفی با سلامت مردم کار دارند. بعضی دیگر واحد صنفی خدماتی هستند و سایر واحد های صنفی که هرکدام از این ها در کمسیون های تخصصی در موردشون صحبت می شود و تصمیم گیری می شود باز هم با پیشنهاد اتحادیه ها منتهی به در بحث بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نظر می دهد. پس هرکس این استانددارد ها را رعایت کند ما باید به ان ها پروانه کسب دهیم. حال هرچقدر گفته شود شما در این میدانی که می روید باعث ترافیک می شوید.

, بله تفاوت دارد. واحد های صنفی به چند دسته تقسیم می شود یک سری از واحدهای صنفی با سلامت مردم کار دارند. بعضی دیگر واحد صنفی خدماتی هستند و سایر واحد های صنفی که هرکدام از این ها در کمسیون های تخصصی در موردشون صحبت می شود و تصمیم گیری می شود باز هم با پیشنهاد اتحادیه ها منتهی به در بحث بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نظر می دهد. پس هرکس این استانددارد ها را رعایت کند ما باید به ان ها پروانه کسب دهیم. حال هرچقدر گفته شود شما در این میدانی که می روید باعث ترافیک می شوید., بله تفاوت دارد. واحد های صنفی به چند دسته تقسیم می شود یک سری از واحدهای صنفی با سلامت مردم کار دارند. بعضی دیگر واحد صنفی خدماتی هستند و سایر واحد های صنفی که هرکدام از این ها در کمسیون های تخصصی در موردشون صحبت می شود و تصمیم گیری می شود باز هم با پیشنهاد اتحادیه ها منتهی به در بحث بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نظر می دهد. پس هرکس این استانددارد ها را رعایت کند ما باید به ان ها پروانه کسب دهیم. حال هرچقدر گفته شود شما در این میدانی که می روید باعث ترافیک می شوید., بله تفاوت دارد. واحد های صنفی به چند دسته تقسیم می شود یک سری از واحدهای صنفی با سلامت مردم کار دارند. بعضی دیگر واحد صنفی خدماتی هستند و سایر واحد های صنفی که هرکدام از این ها در کمسیون های تخصصی در موردشون صحبت می شود و تصمیم گیری می شود باز هم با پیشنهاد اتحادیه ها منتهی به در بحث بهداشت دانشگاه علوم پزشکی نظر می دهد. پس هرکس این استانددارد ها را رعایت کند ما باید به ان ها پروانه کسب دهیم. حال هرچقدر گفته شود شما در این میدانی که می روید باعث ترافیک می شوید.,

خیلی وقت ها ما شاهد این هستیم که دو مغازه دار کنار هم یکی مجوز دارد و دیگری ندارد اما آنقدر که با مغازه های مجوزدار برخورد می‌شود و سختگیری می‌کنند با مغازه‌دار دیگر برخوردی نمی‌کنند؟

, خیلی وقت ها ما شاهد این هستیم که دو مغازه دار کنار هم یکی مجوز دارد و دیگری ندارد اما آنقدر که با مغازه های مجوزدار برخورد می‌شود و سختگیری می‌کنند با مغازه‌دار دیگر برخوردی نمی‌کنند؟,

ببینید اصلا اینگونه نیست با آن مغازه متخلف برخورد می شود و بعد از اخطار ۱۰ روزه مغازه هایی که پروانه کسب ندارند طبق قانون ماده ۲۷ پلمپ می شوند.

, ببینید اصلا اینگونه نیست با آن مغازه متخلف برخورد می شود و بعد از اخطار ۱۰ روزه مغازه هایی که پروانه کسب ندارند طبق قانون ماده ۲۷ پلمپ می شوند., ببینید اصلا اینگونه نیست با آن مغازه متخلف برخورد می شود و بعد از اخطار ۱۰ روزه مغازه هایی که پروانه کسب ندارند طبق قانون ماده ۲۷ پلمپ می شوند., ببینید اصلا اینگونه نیست با آن مغازه متخلف برخورد می شود و بعد از اخطار , ۱۰,  روزه مغازه هایی که پروانه کسب ندارند طبق قانون ماده , ۲۷,  پلمپ می شوند.,

پس چرا ما مکرراً شاهد آن هستیم که بعضی از مغازه های متخلف مبلغی پول می دهند و باز مغازه های خود را باز می کنند؟

, پس چرا ما مکرراً شاهد آن هستیم که بعضی از مغازه های متخلف مبلغی پول می دهند و باز مغازه های خود را باز می کنند؟,

متاسفانه ما شاهد آن هستیم که مغازه داران متخلف راهی برای دور زدن قانون به کار می گیرند و مجددا کار خود را شروع می کنند اما تلاش ما به دنبال بستن راه‌ فرار برای این افراد است.

, متاسفانه ما شاهد آن هستیم که مغازه داران متخلف راهی برای دور زدن قانون به کار می گیرند و مجددا کار خود را شروع می کنند اما تلاش ما به دنبال بستن راه‌ فرار برای این افراد است., متاسفانه ما شاهد آن هستیم که مغازه داران متخلف راهی برای دور زدن قانون به کار می گیرند و مجددا کار خود را شروع می کنند اما تلاش ما به دنبال بستن راه‌ فرار برای این افراد است., متاسفانه ما شاهد آن هستیم که مغازه داران متخلف راهی برای دور زدن قانون به کار می گیرند و مجددا کار خود را شروع می کنند اما تلاش ما به دنبال بستن راه‌ فرار برای این افراد است.,

شما چه راهکاری برای جلوگیری از دور زدن قانون پیشنهاد می دهید؟

, شما چه راهکاری برای جلوگیری از دور زدن قانون پیشنهاد می دهید؟,

اصناف به دادگستری پیشنهاد داده در صورت به وجود آمدن چنین مواردی کدپستی مغازه را با حکم قضایی قفل کنند. وقتی کد پستی قفل شود عملاً این واحد صنفی فعلاً تعطیل می شود.

, اصناف به دادگستری پیشنهاد داده در صورت به وجود آمدن چنین مواردی کدپستی مغازه را با حکم قضایی قفل کنند. وقتی کد پستی قفل شود عملاً این واحد صنفی فعلاً تعطیل می شود., اصناف به دادگستری پیشنهاد داده در صورت به وجود آمدن چنین مواردی کدپستی مغازه را با حکم قضایی قفل کنند. وقتی کد پستی قفل شود عملاً این واحد صنفی فعلاً تعطیل می شود., اصناف به دادگستری پیشنهاد داده در صورت به وجود آمدن چنین مواردی کدپستی مغازه را با حکم قضایی قفل کنند. وقتی کد پستی قفل شود عملاً این واحد صنفی فعلاً تعطیل می شود.,

بعد از بازگو کردن این پیشنهاد آن را قبول کردند؟

, بعد از بازگو کردن این پیشنهاد آن را قبول کردند؟,

گفتند پیشنهاد خوبی است و قرار است مطرح شود و نتیجه به ما اعلام شود تا یک هفته یا ده روز قبل از عید نتیجه را به ما اعلام می کنند.

, گفتند پیشنهاد خوبی است و قرار است مطرح شود و نتیجه به ما اعلام شود تا یک هفته یا ده روز قبل از عید نتیجه را به ما اعلام می کنند., گفتند پیشنهاد خوبی است و قرار است مطرح شود و نتیجه به ما اعلام شود تا یک هفته یا ده روز قبل از عید نتیجه را به ما اعلام می کنند., گفتند پیشنهاد خوبی است و قرار است مطرح شود و نتیجه به ما اعلام شود تا یک هفته یا ده روز قبل از عید نتیجه را به ما اعلام می کنند.,

مغازه هایی در بازار وکیل وجود دارند که اجناسشان را به طور شایسته عرضه نمی‌کنند و وقتی از طرف مردم مورد اعتراض قرار می گیرند به راحتی می گویند بروید شکایت کنید پول می‌دهیم باز مغازه مان را باز می کنیم در مورد این مثال چه توضیحی دارید؟

, مغازه هایی در بازار وکیل وجود دارند که اجناسشان را به طور شایسته عرضه نمی‌کنند و وقتی از طرف مردم مورد اعتراض قرار می گیرند به راحتی می گویند بروید شکایت کنید پول می‌دهیم باز مغازه مان را باز می کنیم در مورد این مثال چه توضیحی دارید؟,

به چه کسی پول می دهند؟ غیر از ماده ۲۷ و ۲۸ نمی‌توانیم پلمپ کنیم یا تداخل صنفی دارند یا جواز ندارند بروید تحقیق کنید چه سازمانی آنها را پلمپ کرده که رفتن پول دادند و مغازه را باز کردند.

, به چه کسی پول می دهند؟ غیر از ماده ۲۷ و ۲۸ نمی‌توانیم پلمپ کنیم یا تداخل صنفی دارند یا جواز ندارند بروید تحقیق کنید چه سازمانی آنها را پلمپ کرده که رفتن پول دادند و مغازه را باز کردند., به چه کسی پول می دهند؟ غیر از ماده ۲۷ و ۲۸ نمی‌توانیم پلمپ کنیم یا تداخل صنفی دارند یا جواز ندارند بروید تحقیق کنید چه سازمانی آنها را پلمپ کرده که رفتن پول دادند و مغازه را باز کردند., به چه کسی پول می دهند؟ غیر از ماده , ۲۷,  و , ۲۸,  نمی‌توانیم پلمپ کنیم یا تداخل صنفی دارند یا جواز ندارند بروید تحقیق کنید چه سازمانی آنها را پلمپ کرده که رفتن پول دادند و مغازه را باز کردند.,

همین بازار وکیلی که شما اشاره کردید گروه ما دو یا سه هفته پیش از ساعت ۹ شب تا ۱۲ شب در بازار بودیم که بررسی کنیم در ساعات تعطیلی وضعیت بازار چگونه است ؛ مثلاً چک کردن وضعیت شاگرد هایی که در مغازه می خوابند از نظر مصرف دخانیات و سایر موارد و همچنین موضوعی که در آن تحقیق با آن برخورد کردیم وجود رستوران سنتی بود که یک در به روی بازار داشت و مردم به اشتباه برای خروج وارد بازار می شدند و این از لحاظ امنیتی برای مغازه های درون بازار مشکل‌ساز بود که همان جا دستور پلمپ شبانه در رستوران صادر کردیم.

, همین بازار وکیلی که شما اشاره کردید گروه ما دو یا سه هفته پیش از ساعت ۹ شب تا ۱۲ شب در بازار بودیم که بررسی کنیم در ساعات تعطیلی وضعیت بازار چگونه است ؛ مثلاً چک کردن وضعیت شاگرد هایی که در مغازه می خوابند از نظر مصرف دخانیات و سایر موارد و همچنین موضوعی که در آن تحقیق با آن برخورد کردیم وجود رستوران سنتی بود که یک در به روی بازار داشت و مردم به اشتباه برای خروج وارد بازار می شدند و این از لحاظ امنیتی برای مغازه های درون بازار مشکل‌ساز بود که همان جا دستور پلمپ شبانه در رستوران صادر کردیم., همین بازار وکیلی که شما اشاره کردید گروه ما دو یا سه هفته پیش از ساعت ۹ شب تا ۱۲ شب در بازار بودیم که بررسی کنیم در ساعات تعطیلی وضعیت بازار چگونه است ؛ مثلاً چک کردن وضعیت شاگرد هایی که در مغازه می خوابند از نظر مصرف دخانیات و سایر موارد و همچنین موضوعی که در آن تحقیق با آن برخورد کردیم وجود رستوران سنتی بود که یک در به روی بازار داشت و مردم به اشتباه برای خروج وارد بازار می شدند و این از لحاظ امنیتی برای مغازه های درون بازار مشکل‌ساز بود که همان جا دستور پلمپ شبانه در رستوران صادر کردیم., همین بازار وکیلی که شما اشاره کردید گروه ما دو یا سه هفته پیش از ساعت , ۹,  شب تا , ۱۲,  شب در بازار بودیم که بررسی کنیم در ساعات تعطیلی وضعیت بازار چگونه است ؛ مثلاً چک کردن وضعیت شاگرد هایی که در مغازه می خوابند از نظر مصرف دخانیات و سایر موارد و همچنین موضوعی که در آن تحقیق با آن برخورد کردیم وجود رستوران سنتی بود که یک در به روی بازار داشت و مردم به اشتباه برای خروج وارد بازار می شدند و این از لحاظ امنیتی برای مغازه های درون بازار مشکل‌ساز بود که همان جا دستور پلمپ شبانه در رستوران صادر کردیم., .,

با اینکه اتحادیه قیمت را پیشنهاد می‌دهد و کمیسیون نظارت بعد از تایید به اصناف ابلاغ می کند پس چرا ما همچنان شاهد اختلاف قیمت هستیم؟

, با اینکه اتحادیه قیمت را پیشنهاد می‌دهد و کمیسیون نظارت بعد از تایید به اصناف ابلاغ می کند پس چرا ما همچنان شاهد اختلاف قیمت هستیم؟,

یک بخش از تخلف ها را که ما می پذیریم و جریمه و پیگیری انجام می شود اما بخش دیگر تشابه کالایی است که کیفیت و درجه بندی کالا ها متفاوت است.

, یک بخش از تخلف ها را که ما می پذیریم و جریمه و پیگیری انجام می شود اما بخش دیگر تشابه کالایی است که کیفیت و درجه بندی کالا ها متفاوت است., یک بخش از تخلف ها را که ما می پذیریم و جریمه و پیگیری انجام می شود اما بخش دیگر تشابه کالایی است که کیفیت و درجه بندی کالا ها متفاوت است., یک بخش از تخلف ها را که ما می پذیریم و جریمه و پیگیری انجام می شود اما بخش دیگر تشابه کالایی است که کیفیت و درجه بندی کالا ها متفاوت است.,

برخورد شما در مقابل شکایت اختلاف قیمت چگونه است؟

, برخورد شما در مقابل شکایت اختلاف قیمت چگونه است؟,

ما گزارش را به تعزیرات می‌دهیم و آنجا مشخص می‌ شود.

, ما گزارش را به تعزیرات می‌دهیم و آنجا مشخص می‌ شود., ما گزارش را به تعزیرات می‌دهیم و آنجا مشخص می‌ شود., ما گزارش را به تعزیرات می‌دهیم و آنجا مشخص می‌ شود.,

مسئول مرکز داوری اتاق اصناف شیراز : بودجه بازرسان کل کشور قطع شده است و ما تنها راهکاری که پیدا کردیم کمک گرفتن از بسیج افتخاری است

, مسئول مرکز داوری اتاق اصناف شیراز : بودجه بازرسان کل کشور قطع شده است و ما تنها راهکاری که پیدا کردیم کمک گرفتن از بسیج افتخاری است,

چرا افراد به وظیفه خودشان عمل نمی کنند و بازرسی دقیق اجرا نمی شود؟

, چرا افراد به وظیفه خودشان عمل نمی کنند و بازرسی دقیق اجرا نمی شود؟,

باید دقت داشت که بودجه بازرسان کل کشور قطع شده است و ما تنها راهکاری که پیدا کردیم کمک گرفتن از بسیج افتخاری است که آنها هم در بازرسی‌ها و هم در موارد دیگر به ما کمک می کنند.

, باید دقت داشت که بودجه بازرسان کل کشور قطع شده است و ما تنها راهکاری که پیدا کردیم کمک گرفتن از بسیج افتخاری است که آنها هم در بازرسی‌ها و هم در موارد دیگر به ما کمک می کنند., باید دقت داشت که بودجه بازرسان کل کشور قطع شده است و ما تنها راهکاری که پیدا کردیم کمک گرفتن از بسیج افتخاری است که آنها هم در بازرسی‌ها و هم در موارد دیگر به ما کمک می کنند., باید دقت داشت که بودجه بازرسان کل کشور قطع شده است و ما تنها راهکاری که پیدا کردیم کمک گرفتن از بسیج افتخاری است که آنها هم در بازرسی‌ها و هم در موارد دیگر به ما کمک می کنند.,

چرا در بعضی از مشاغل با اینکه حد مبلغ صنفی تعیین شده آنها با توجه به معروفیت هایی که دارند قیمت بیشتری می گیرند مثلاً آتلیه هایی که دارای نام و نشان معروفی هستند؟

, چرا در بعضی از مشاغل با اینکه حد مبلغ صنفی تعیین شده آنها با توجه به معروفیت هایی که دارند قیمت بیشتری می گیرند مثلاً آتلیه هایی که دارای نام و نشان معروفی هستند؟,

دقیقا همین پارسال ما چند تا از همین آتلیه ها را پلمپ کردیم بعضی از تخلف ها به طور مخفیانه شکل می‌گیرد مثلاً مزون های خانگی که فقط در صورتی افراد را بشناسد در را برای آنها باز می‌کنند و تا مردم اطلاعات آن را به ما ندادند ما نتوانستیم جلوی آن را بگیریم. این تخلف ها را خود مردم باید گزارش دهند. باز هم بخواهم برایتان مثال بزنم باغ هایی در سطح شهر وجود دارند که بدون مجوز هستند و هنگام برخورد با آنها با نیروهای ما برخورد فیزیکی داشتند. کار ما اشتباه نیست مشکل آنجاست که ریشه یابی نشده است.

, دقیقا همین پارسال ما چند تا از همین آتلیه ها را پلمپ کردیم بعضی از تخلف ها به طور مخفیانه شکل می‌گیرد مثلاً مزون های خانگی که فقط در صورتی افراد را بشناسد در را برای آنها باز می‌کنند و تا مردم اطلاعات آن را به ما ندادند ما نتوانستیم جلوی آن را بگیریم. این تخلف ها را خود مردم باید گزارش دهند. باز هم بخواهم برایتان مثال بزنم باغ هایی در سطح شهر وجود دارند که بدون مجوز هستند و هنگام برخورد با آنها با نیروهای ما برخورد فیزیکی داشتند. کار ما اشتباه نیست مشکل آنجاست که ریشه یابی نشده است., دقیقا همین پارسال ما چند تا از همین آتلیه ها را پلمپ کردیم بعضی از تخلف ها به طور مخفیانه شکل می‌گیرد مثلاً مزون های خانگی که فقط در صورتی افراد را بشناسد در را برای آنها باز می‌کنند و تا مردم اطلاعات آن را به ما ندادند ما نتوانستیم جلوی آن را بگیریم. این تخلف ها را خود مردم باید گزارش دهند. باز هم بخواهم برایتان مثال بزنم باغ هایی در سطح شهر وجود دارند که بدون مجوز هستند و هنگام برخورد با آنها با نیروهای ما برخورد فیزیکی داشتند. کار ما اشتباه نیست مشکل آنجاست که ریشه یابی نشده است., دقیقا همین پارسال ما چند تا از همین آتلیه ها را پلمپ کردیم بعضی از تخلف ها به طور مخفیانه شکل می‌گیرد مثلاً مزون های خانگی که فقط در صورتی افراد را بشناسد در را برای آنها باز می‌کنند و تا مردم اطلاعات آن را به ما ندادند ما نتوانستیم جلوی آن را بگیریم. این تخلف ها را خود مردم باید گزارش دهند. باز هم بخواهم برایتان مثال بزنم باغ هایی در سطح شهر وجود دارند که بدون مجوز هستند و هنگام برخورد با آنها با نیروهای ما برخورد فیزیکی داشتند. کار ما اشتباه نیست مشکل آنجاست که ریشه یابی نشده است.,

اتحادیه ها شکایت هایشان شامل چه مواردی می شود؟

, اتحادیه ها شکایت هایشان شامل چه مواردی می شود؟,

ابتکار گرانفروشی کم‌فروشی عدم صدور فاکتور. برای شکایت با شماره 32340000 مدیریت نظارت و بازرسی اصناف استان فارس است یا با شماره ۱۲۴ سازمان صنعت معدن تجارت تماس گرفته و شکایت خود را اعلام کنند ونتیجه به خود شکایت کننده ارجاع داده می شود.

, ابتکار گرانفروشی کم‌فروشی عدم صدور فاکتور. برای شکایت با شماره 32340000 مدیریت نظارت و بازرسی اصناف استان فارس است یا با شماره ۱۲۴ سازمان صنعت معدن تجارت تماس گرفته و شکایت خود را اعلام کنند ونتیجه به خود شکایت کننده ارجاع داده می شود., ابتکار گرانفروشی کم‌فروشی عدم صدور فاکتور. برای شکایت با شماره 32340000 مدیریت نظارت و بازرسی اصناف استان فارس است یا با شماره ۱۲۴ سازمان صنعت معدن تجارت تماس گرفته و شکایت خود را اعلام کنند ونتیجه به خود شکایت کننده ارجاع داده می شود., ابتکار گرانفروشی کم‌فروشی عدم صدور فاکتور. برای شکایت با شماره 32340000 مدیریت نظارت و بازرسی اصناف استان فارس است یا با شماره , ۱۲۴,  سازمان صنعت معدن تجارت تماس گرفته و شکایت خود را اعلام کنند ونتیجه به خود شکایت کننده ارجاع داده می شود.,

چه نوع برخوردی با متخلفین می شود؟

, چه نوع برخوردی با متخلفین می شود؟, چه نوع برخوردی با متخلفین می شود؟, چه نوع برخوردی با متخلفین می شود؟, چه نوع برخوردی با متخلفین می شود؟,

بازرس تشکیل پرونده داده و متخلف احضار می شود. دفاعیه اش را انجام داده و پرونده در صورتی که احراز شود برای بازرسی که تخلف تبدیل به جرم شده است این پرونده ارجاع داده می‌شود به اداره کل تعزیرات حکومتی برای پیگیری قضایی،

, بازرس تشکیل پرونده داده و متخلف احضار می شود. دفاعیه اش را انجام داده و پرونده در صورتی که احراز شود برای بازرسی که تخلف تبدیل به جرم شده است این پرونده ارجاع داده می‌شود به اداره کل تعزیرات حکومتی برای پیگیری قضایی،, بازرس تشکیل پرونده داده و متخلف احضار می شود. دفاعیه اش را انجام داده و پرونده در صورتی که احراز شود برای بازرسی که تخلف تبدیل به جرم شده است این پرونده ارجاع داده می‌شود به اداره کل تعزیرات حکومتی برای پیگیری قضایی،, بازرس تشکیل پرونده داده و متخلف احضار می شود. دفاعیه اش را انجام داده و پرونده در صورتی که احراز شود برای بازرسی که تخلف تبدیل به جرم شده است این پرونده ارجاع داده می‌شود به اداره کل تعزیرات حکومتی برای پیگیری قضایی،,

تدبیری در رابطه با قیمت ها برای عید نوروز در نظر گرفته اید؟

, تدبیری در رابطه با قیمت ها برای عید نوروز در نظر گرفته اید؟,

ادامه دارد. طرح تشدید نظارت بر بازار از اسفند ماه امسال شروع و تا پانزدهم فروردین سال آینده

, ادامه دارد. طرح تشدید نظارت بر بازار از اسفند ماه امسال شروع و تا پانزدهم فروردین سال آینده, ادامه دارد. طرح تشدید نظارت بر بازار از اسفند ماه امسال شروع و تا پانزدهم فروردین سال آینده, ادامه دارد.,  , طرح تشدید نظارت بر بازار از اسفند ماه امسال شروع و تا پانزدهم فروردین سال آینده,

تمامی تخلفات و گرانفروشی ها را گزارش بدهند حتی اگر رقم ناچیزی باشند. خیلی مهم است که اول خود ناظری صورت بگیرد یعنی واحدهای صنفی باید خودشان نظارت کنند و در کنار اینها مردم هم ناظر باشند.

, تمامی تخلفات و گرانفروشی ها را گزارش بدهند حتی اگر رقم ناچیزی باشند. خیلی مهم است که اول خود ناظری صورت بگیرد یعنی واحدهای صنفی باید خودشان نظارت کنند و در کنار اینها مردم هم ناظر باشند., تمامی تخلفات و گرانفروشی ها را گزارش بدهند حتی اگر رقم ناچیزی باشند. خیلی مهم است که اول خود ناظری صورت بگیرد یعنی واحدهای صنفی باید خودشان نظارت کنند و در کنار اینها مردم هم ناظر باشند., تمامی تخلفات و گرانفروشی ها را گزارش بدهند حتی اگر رقم ناچیزی باشند.,  , خیلی مهم است که اول خود ناظری صورت بگیرد یعنی واحدهای صنفی باید خودشان نظارت کنند و در کنار اینها مردم هم ناظر باشند.,

اگر صنفی اعتراض داشته باشد و شکایت اش را اعلام کند و نتیجه نگیرد باید چه کار کند؟

, اگر صنفی اعتراض داشته باشد و شکایت اش را اعلام کند و نتیجه نگیرد باید چه کار کند؟,

روند شکایت اینگونه است اعتراض خودشان را به اتاق اصناف ارائه می دهند و با تناسب به موضوع در کمیسیون مطرح میشود و نتیجه کار به شخص ابلاغ می گردد معمولاً خود شخص در جلسات حضور دارد و از خود دفاع می کند اگر نیاز به دستور بالاتر باشد و از حیطه اختیار کمیسیون هم خارج باشد به خود کمیسیون ارجاع داده می شود و کمیسیون نظارت با توجه به حیطه اداری که تعریف شده تصمیم گیری می کند و ابلاغ می شود.

, روند شکایت اینگونه است اعتراض خودشان را به اتاق اصناف ارائه می دهند و با تناسب به موضوع در کمیسیون مطرح میشود و نتیجه کار به شخص ابلاغ می گردد معمولاً خود شخص در جلسات حضور دارد و از خود دفاع می کند اگر نیاز به دستور بالاتر باشد و از حیطه اختیار کمیسیون هم خارج باشد به خود کمیسیون ارجاع داده می شود و کمیسیون نظارت با توجه به حیطه اداری که تعریف شده تصمیم گیری می کند و ابلاغ می شود., روند شکایت اینگونه است اعتراض خودشان را به اتاق اصناف ارائه می دهند و با تناسب به موضوع در کمیسیون مطرح میشود و نتیجه کار به شخص ابلاغ می گردد معمولاً خود شخص در جلسات حضور دارد و از خود دفاع می کند اگر نیاز به دستور بالاتر باشد و از حیطه اختیار کمیسیون هم خارج باشد به خود کمیسیون ارجاع داده می شود و کمیسیون نظارت با توجه به حیطه اداری که تعریف شده تصمیم گیری می کند و ابلاغ می شود., روند شکایت اینگونه است اعتراض خودشان را به اتاق اصناف ارائه می دهند و با تناسب به موضوع در کمیسیون مطرح میشود و نتیجه کار به شخص ابلاغ می گردد معمولاً خود شخص در جلسات حضور دارد و از خود دفاع می کند اگر نیاز به دستور بالاتر باشد و از حیطه اختیار کمیسیون هم خارج باشد به خود کمیسیون ارجاع داده می شود و کمیسیون نظارت با توجه به حیطه اداری که تعریف شده تصمیم گیری می کند و ابلاغ می شود.,

اتاق اصناف خدماتی برای اتحادیه ها دارد؟ 

, اتاق اصناف خدماتی برای اتحادیه ها دارد؟,  ,

اصناف تشکیلات ناظر و هماهنگ کننده است. سالانه ۱۲ اجلاس برگزار می‌شود که مصوبه کمیسیون ها داخلی اجرایی مطرح می شود و اعضای آن تمام رئیس های اتحادیه صنفی شیراز است.

, اصناف تشکیلات ناظر و هماهنگ کننده است. سالانه ۱۲ اجلاس برگزار می‌شود که مصوبه کمیسیون ها داخلی اجرایی مطرح می شود و اعضای آن تمام رئیس های اتحادیه صنفی شیراز است., اصناف تشکیلات ناظر و هماهنگ کننده است. سالانه ۱۲ اجلاس برگزار می‌شود که مصوبه کمیسیون ها داخلی اجرایی مطرح می شود و اعضای آن تمام رئیس های اتحادیه صنفی شیراز است., اصناف تشکیلات ناظر و هماهنگ کننده است. سالانه , ۱۲,  اجلاس برگزار می‌شود که مصوبه کمیسیون ها داخلی اجرایی مطرح می شود و اعضای آن تمام رئیس های اتحادیه صنفی شیراز است.,

طی مصاحبه با اتحادیه ها گفته شد که درصدی از حق عضویت تحویل اتاق انصاف می شود؟

, طی مصاحبه با اتحادیه ها گفته شد که درصدی از حق عضویت تحویل اتاق انصاف می شود؟,

درست است اصناف هم درصدی برای اتاق ایران تهران انتقال داده می شود. اتاق اصناف تشکیلاتی است که درآمدش را خودش به دست می آورد و کل هزینه های اتاق اصناف از ورودی اتحادیه ها در می آید و از هیچ بودجه دولتی استفاده نمی کند.

, درست است اصناف هم درصدی برای اتاق ایران تهران انتقال داده می شود. اتاق اصناف تشکیلاتی است که درآمدش را خودش به دست می آورد و کل هزینه های اتاق اصناف از ورودی اتحادیه ها در می آید و از هیچ بودجه دولتی استفاده نمی کند., درست است اصناف هم درصدی برای اتاق ایران تهران انتقال داده می شود. اتاق اصناف تشکیلاتی است که درآمدش را خودش به دست می آورد و کل هزینه های اتاق اصناف از ورودی اتحادیه ها در می آید و از هیچ بودجه دولتی استفاده نمی کند., درست است اصناف هم درصدی برای اتاق ایران تهران انتقال داده می شود. اتاق اصناف تشکیلاتی است که درآمدش را خودش به دست می آورد و کل هزینه های اتاق اصناف از ورودی اتحادیه ها در می آید و از هیچ بودجه دولتی استفاده نمی کند.,

آیا درصد مشخصی وجود دارد که از هر اتحادیه چه مبلغ گرفته میشود؟

, آیا درصد مشخصی وجود دارد که از هر اتحادیه چه مبلغ گرفته میشود؟, بر اساس تعداد اعضا مشخص می شود. اعضا هم ورودی اتحادیه می‌دهند که سالانه پرداخت می‌کنند و از درخواست‌های جواز کسب هم مبلغی میگیرند, بر اساس تعداد اعضا مشخص می شود. اعضا هم ورودی اتحادیه می‌دهند که سالانه پرداخت می‌کنند و از درخواست‌های جواز کسب هم مبلغی میگیرند,
,

اتاق اصناف چند نیروی کار دارد؟

, اتاق اصناف چند نیروی کار دارد؟,

بیش از ۵۰ نیرو. یکی از بزرگترین واحد آموزشی اصناف کشور در شیراز است. کسبه قبل از گرفتن پروانه کسب باید این دوره‌ها را بگذرانند.

, بیش از ۵۰ نیرو. یکی از بزرگترین واحد آموزشی اصناف کشور در شیراز است. کسبه قبل از گرفتن پروانه کسب باید این دوره‌ها را بگذرانند., بیش از ۵۰ نیرو. یکی از بزرگترین واحد آموزشی اصناف کشور در شیراز است. کسبه قبل از گرفتن پروانه کسب باید این دوره‌ها را بگذرانند., بیش از , ۵۰,  , نیرو. یکی از بزرگترین واحد آموزشی اصناف کشور در شیراز است. کسبه قبل از گرفتن پروانه کسب باید این دوره‌ها را بگذرانند.,

اگر صحبت های پایانی دارید بفرمایید؟

, اگر صحبت های پایانی دارید بفرمایید, ؟,

خیلی خوشحالیم که زبان گویای مردم هستید. اگر قصوری هست عذرخواهی می‌کنیم و درب اتاق اصناف باز است و انتقادات و پیشنهادات شما را پذیراییم.

, خیلی خوشحالیم که زبان گویای مردم هستید. اگر قصوری هست عذرخواهی می‌کنیم و درب اتاق اصناف باز است و انتقادات و پیشنهادات شما را پذیراییم., خیلی خوشحالیم که زبان گویای مردم هستید. اگر قصوری هست عذرخواهی می‌کنیم و درب اتاق اصناف باز است و انتقادات و پیشنهادات شما را پذیراییم.,

انتهای خبر/

, انتهای خبر/, انتهای خبر/,
 
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه