اخبار داغ

در اجرای دستور اخیر ریاست قوه قضائیه؛

نظارت و مقابله با تخلفات تولید و توزیع اقلام بهداشتی و دارویی تشدید شد

نظارت و مقابله با تخلفات تولید و توزیع اقلام بهداشتی و دارویی تشدید شد
آسیابی از صدور دستورات قضایی به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مکاتبه با تعزیرات حکومتی استان در راستای تشدید نظارت بر شبکه توزیع وتولید این اقلام و مقابله و برخورد با متخلفان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شیرازه، در اجرای دستور ریاست قوه قضائیه مبنی بر ورود دادستان‌ها به حوزه احتکار اقلام بهداشتی و دارویی، حیدر آسیابی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از صدور دستورات قضایی به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و مکاتبه با تعزیرات حکومتی استان در راستای تشدید نظارت بر شبکه توزیع وتولید این اقلام و مقابله و برخورد با متخلفان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شیرازه,

وی با اشاره به این که معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان نیز با تشکیل جلساتی با محوریت این موضوع جهت اعمال نظارت بر چرخه تولید و توزیع اقلام بهداشتی برگزار کرده است گفت: با شهرداری شیراز نیز پیرامون تنظیف و ضدعفونی کردن اماکن عمومی شهر جلساتی برگزار و طرح گندزدایی و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی در دستور کار قرار گرفت که به‌صورت مستمر در حال اجرا می‌باشد.

,

آسیابی از انجام هماهنگی با دانشگاه علوم پزشکی شیراز و نظارت لازم در صدور مجوز و تولید اقلام ضدعفونی کننده مورد نیاز استان خبر داد و بیان داشت: در سطح استان فارس چندین کارخانه به امر تولید ماسک و همچنین تولید محلول‌های ضدعفونی کننده مورد نیاز اضافه شدند و با حمایت‌های انجام شده ظرفیت‌های تولید این مواد و اقلام افزایش یافته است.

,

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از تشکیل 14 پرونده در این زمینه خبر داد و در ادامه گفت: معاونین دادستان به‌صورت شبانه‌روزی دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و کشف انبارهای احتکار اقلام بهداشتی صادر و به محض کشف اقلام بهداشتی و دارویی مرتبط در اجرای بخشنامه دادستانی کل کشور در جهت توزیع در بین داروخانه‌ها و مراکز عرضه این اقلام در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار می گیرد.

,

دادستان شیراز افزود: در مواردی که احتکار و گران‌فروشی در حد عمده باشد تحت عنوان اخلال در نظام اقتصادی با صلاحیت دادسرای انقلاب اسلامی پرونده تشکیل و مورد رسیدگی قرار خواهد گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه