اخبار داغ

رئیس اداره جنگل‌داری و جنگل‌کاری چهارمحال و بختیاری:

400 هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری به جنگل کاری اختصاص داده می شود

400 هکتار از اراضی چهارمحال و بختیاری به جنگل کاری اختصاص داده می شود
علی‌حسین امینی رئیس اداره جنگل‌داری و جنگل‌کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری گفت: منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در نظر دارد 400 هکتار از اراضی استان را به جنگل‌کاری اختصاص دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی‌حسین امینی رئیس اداره جنگل‌داری و جنگل‌کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در گفت و گو با جهانبین نیوز؛ اظهار کرد: کاشت نهال بایستی بر مبنای  اصول پایدار و استفاده حداکثری از منابع بارش‌ و ریزش‌های زمستانی صورت گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه گودبرداری در آذرماه و اوایل فصل زمستان انجام می‌شود تا امکان ذخیره‌سازی بارش وجود داشته باشد، گفت: سهم سرانه جنگل‌کاری ایران به عنوان یک کشور خشک و نیمه خشک نسبت به کشورهای دیگر در رده پایین قرار دارد.

امینی اظهار کرد: در 14 آذرماه سال جاری حدود 324 هکتار جنگل‌کاری انجام و حدود 125 هزار اصله نهال گونه‌های جنگلی سازگار با محیط و اقلیم چهارمحال و بختیاری انجام شد.

رئیس اداره جنگل‌داری و جنگل‌کاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری تشریح کرد: در مجموع یک‌هزار و 734 هکتار جنگل‌کاری در استان انجام شده است.

وی در‌ پایان خاطرنشان کرد: منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری در نظر دارد 400 هکتار از اراضی استان را به جنگل‌کاری اختصاص دهد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه