اخبار داغ

ضدعفونی معابر سنندج از سوی سپاه بیت المقدس برای دومین شب پیاپی + تصاویر

ضدعفونی معابر سنندج از سوی سپاه بیت المقدس برای دومین شب پیاپی + تصاویر
سبز پوشان سپاه پاسداران بیت المقدس استان کردستان شب گذشته معابر شهر سنندج را در راستای مقابله با ویروس کرونا برای دومین بار ضدعفونی و گندزدایی کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، در پی شیوع ویروس کرونا در کشور و در برخی از استان‌ها و همچنین استان کردستان، سپاه بیت المقدس در اقدامات گوناگونی در راستای مقابله با شیوع این ویروس را در دستور کار خود قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی,

گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر عمومی از جمله اقداماتی است که از سوی عوامل جنگ نوین سپاه استان کردستان انجام‌شده است.

,

سردار سیدصادق حسینی شب گذشته در حاشیه انجام عملیات ضدعفونی برخی از معابر شهر سنندج توسط سپاه بیت المقدس به خبرنگار ما گفت: با شیوع ویروس کرونا در کشور و به تبع آن در استان، قرارگاه پدافند زیستی استان شکل گرفت و در این زمینه کمیته‌های مختلفی از جمله؛ کمیته‌های آموزش، درمان و پیشگیری تشکیل شدند.

,

او بیان کرد: کمیته آموزش در زمینه آموزش و پیشگیری از ویروس کرونا فعال شده است که برای عموم، اقداماتی به صورت حضوری و مجازی انجام می‌دهد.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس استان کردستان  اظهار داشت: در کمیته پیشگیری، ضدعفونی و گندزایی معابر عمومی را در سطح استان در دستور کار داریم که امشب دومین مرحله آن در شهر سنندج به اجرا در آمد و در سطح استان ادامه پیدا خواهد کرد.

,

سردار حسینی ادامه داد: در زمینه درمان نیز تیم‌های مختلف از بسیجیان و پاسداران را تشکیل دادیم و اعلام آمادگی می‌کنیم که هر زمان دانشگاه علوم پزشکی اعلام نیاز کند، آماده همکاری هستیم.

,

در ادامه سرهنگ محمد رضا کوماسی مسئول بهداری سپاه بیت المقدس کردستان در گفتگو با خبرنگار  کُردتودی، اظهار داشت: با پیدا شدن اولین نشانه‌های بیماری کرونا در کشور معاونت بهداشت و درمان سپاه بیت المقدس استان کردستان به حالت آماده باش درامد.

, کُردتودی،,

وی گفت: لذا در این راستا هم برای اطلاع رسانی و هم برای پیشگیری از این بیماری ویروسی کار‌های بسیاری انجام گرفته است.

,

سرهنگ کوماسی در بخش دیگری از سخنان خود به برخی از اقدامات بهداری سپاه بیت المقدس کردستان اشاره کرد و افزود: نصب بنر در ۲۰ نقطه شهر با همکاری معاونت فرهنگی با مضمون‌های مختلف، ضدعفونی کلیه سطوح معاونت‌ها و زیرمجموعه قرارگاه از جمله آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی و... بخشی از اقدامات پیشگیرانه در برابر این بیماری بوده است.

,

مسئول بهداری سپاه بیت المقدس کردستان افزود: همچنین بیلبورد‌های بسیاری توسط سپاه بیت المقدس در سطح استان کردستان در راستای معرفی این بیماری و راه‌های آن در مکان‌های پرتردد نصب شده است.

,

کوماسی در ادامه به دیگر کار‌های انجام گرفته در راستای مبارزه با این بیماری اشاره کرد و بیان داشت: همچنین در این مدت ورود و خروج نیرو‌های کادر و سربازان توسط دژبانی و تیم‌های پزشکی به خوبی کنترل می‌گردد.

,

وی اظهار داشت: معرفی رابط سلامت توسط کلیه معاونت‌ها در راستای ضد عفونی نمودن محل کار و آموزش خود مراقبتی پرسنل در برابر کرونا از دیگر برنامه‌ای ما در این مدت بوده است.

,

سرهنگ کوماسی یادآور شد: همچنین برای جلوگیری از سرایت این بیماری، پرسنلی که علایم سرماخوردگی، آنفولانزا و... داشته اند، به آن‌ها مرخصی استعلاجی داده شده است.

,

مسئول بهداری سپاه بیت المقدس کردستان گفت: همچنین به صورت تمام وقت دو دستگاه آمپولانس آماده امدادرسانی سریع در صورت هرگونه مورد مشکوک نموده ایم.

,

سرهنگی کوماسی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: شارژ روزانه گندزدا‌ها پس از اتمام مواد ضد عفونی، ضد عفونی شهرک شهید کاظمی با همکاری جنگ نوین، ضد عفونی خیابان‌های سطح شهر با همکاری جنگ نوین و... از دیگر برنامه‌های این معاونت در راستای مبارزه با بیماری کرونا در سطح استان کردستان می‌باشد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه