اخبار داغ

رئیس صنعت معدن و تجارت ملایر خبر داد؛

۵ واحد در ملایر به‌زودی ماسک تولید می‌کنند/ ۳ واحد متخلف در ملایر پلمپ شد

۵ واحد در ملایر به‌زودی ماسک تولید می‌کنند/ ۳ واحد متخلف در ملایر پلمپ شد
کامران زنگنه گفت: رایزنی‌هایی با ۵ واحد برای تولید ماسک در ملایر انجام‌شده ست و به‌زودی ماسک در ملایر تولید می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس صنعت معدن و تجارت ملایر در گفت‌وگو با خبرنگار عصر همدان؛ با اشاره به وضعیت توزیع ماسک و دستکش در شهرستان بیان کرد: روزانه ۵۰ هزار ماسک در استان تولیدشده که با توجه به تصمیمات اتخاذشده کشوری همگی تحویل وزارت بهداشت و درمان می‌شود و مسئولیت توزیع به عهده این وزارتخانه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی افزود: یکی از واحدهای تولدی شهرستان ۱۰ هزار ماسک خریداری کرده تا در بین واحدهای پرخطر از جمله کارگران شهرداری و کشتارگاه‌ها توزیع شود.

,

زنگنه به خریداری یک هزار ماسک توسط یکی از خیرین و توزیع آن در بین نانوایی‌های شهرستان اشاره کرد و گفت: حفظ سلامت شهروندان ملایری از اولویت‌های اصلی است و در همین راستا بازرسی‌های لازم انجام می‌شود.

,

وی تأکید کرد: نکات بهداشتی به نانوایی‌ها و واحدهای صنفی که ارتباط بیشتری با مردم‌دارند اطلاع‌رسانی شده و آرایشگاه‌های زنانه، تالارها، گیم نت ها نیز تعطیل شدند.

,

رئیس صنعت معدن و تجارت ملایر گفت: رایزنی‌هایی با ۵ واحد برای تولید ماسک در ملایر انجام‌شده ست و به‌زودی ماسک در ملایر تولید می‌شود.

,

وی افزود: مکاتبات لازم با این واحدها انجام‌شده و مواد اولیه نیز از شرکت بافتینه دریافت می‌شود تا بتوان در شهرستان ماسک تولید شود.

,

زنگنه با بیان اینکه تاکنون تقاضا برای خرید ماسک بسیار کم بوده است و اکنون به‌یک‌باره تقاضا بسیار افزایش‌یافته است، تأکید کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده به‌زودی مشکلات عرضه ماسک حل می‌شود و کمبودها جبران خواهد شد.

,

رئیس صنعت معدن و تجارت ملایر گفت: در بازرسی‌های انجام شد سه واحد متخلف که اقدام به احتکار ماسک و دستکش کرده بودند پلمپ شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه