اخبار داغ

همه با هم علیه کرونا؛

از تولید ماسک رایگان توسط خیاط قروه ای تا ضدعفونی شهر توسط آتش نشانی

از تولید ماسک رایگان توسط خیاط قروه ای تا ضدعفونی شهر توسط آتش نشانی
اگر چه شیوع ویروس کرونا دغدغه های تازه ای را برای مردم به وجود آورد و شاید فاصله ها را از یکدیگر بیشتر کرد اما در این میان هستند کسانی که برای کاهش این فاصله ها تلاش می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، همیشه کسانی هستند که در سخت ترین شرایط انسانیت را معنا می کنند و برای کمک به همنوعان و هموطنان خود در تلاش هستند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,

این افراد روزگاری در پشت خاکریزها در برابر دشمنان این مرز و بوم می ایستادند و حالا برخی از آنان در بیمارستان ها و برخی نیز در داخل شهر هر کدام به نوعی در برابر ویروس کرونا از مردم این دیار حفاظت می کنند، از جمله این افراد را می توان نادر مفاخری عنوان نمود که به صورت رایگان در روزهای نزدیک به عید خیاطی خود را محلی برای تولید ماسک قرار داده است و با استفاده از چرخ های خیاطی ماسک چند لایه تولید می کند.

,

وی در این رابطه در گفتگو با خبرنگار ما بیان داشت: با توجه به کمبود ماسک و ازدحام مردم برای حضور در داروخانه ها و خرید ماسک تصمیم گرفتم کارهای خود را کنار بگذارم و در حد توان خود ماسک تولید کنم تا آن را در اختیار شبکه بهداشت و درمان قرار دهم.

,

, ,

وی افزود: در چنین شرایطی باید همه در کنار هم قرار داشته باشند و به یکدیگر کمک کنند تا بتوانیم در برابر این ویروس بایستیم.

,

مفاخری ادامه داد: با توجه به توصیه های بهداشتی بنده لازم نمی دانم مردم عادی داخل شهر از ماسک استفاده کنند بنابراین این ماسک ها را در اختیار شبکه بهداشت قرار می دهم تا پرسنل بیمارستان ها بتوانند از آنها استفاده کنند.

,

وی از نبود کش های قیطانی برای تهیه ماسک سخن گفت و افزود: برای تهیه این کش ها به ناچار با شهرهای همجوار تماس گرفته ام و در نهایت آنها را از همدان سفارش داده ام.

,

, ,

این خیاط قروه ای هدف خود از این اقدام را کمک به مردم عنوان نمود و ادامه داد: هر کسی در برابر این ویروس وظبفه ای بر عهده دارد و هر شخصی می تواند با حرکتی کوچک امید و انگیزه خود را بیشتر کند بنابراین باید به یکدیگر کمک کنیم و در کنار هم ان ویروس را از بین ببریم.

,

ما نیز بر خود لازم می دانیم از تلاش های شبانه روزی آقای مفاخری قدردانی کنیم که این چنین برای کمک به مردم بسیج شده است.

,

اما در این میان شب گذشته نیز شاهد خدمات قابل توجه آتش نشانی قروه در جهت ضدعفونی نمودن سطح شهر بودیم.

,

در همین رابطه سعید حسن بیگی مسئول واحد آتش نشانی قروه در گفتگو با خبرنگار ما گفت: عملیات ضد عفونی و پاکسازی سطح شهر توسط آتش نشانی قروه اجرایی شده است که تلاش ما این است تا تمام نقاط داخل شهر را مورد ضدعفونی قرار دهیم.

,

, ,

وی خدمت به همشهریان را افتخاری برای آتش نشانی عنوان نمود و بیان داشت: در چنین شرایطی باید همه در کنار هم قرار داشته باشیم و به یکدیگر در جهت ریشه کنی این ویروس کمک کنیم.

,

حسن بیگی افزود: انجام  مراحل گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی و مسیرهای پرتردد محیط شهری تا نابودی این ویروس همچنان ادامه خواهد داشت و نیروهای آتش نشانی به صورت 24 ساعته در تلاش خواهند بود تا امنیت و آرامش روانی مردم را فراهم کنند.

,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه