اخبار داغ

ضدانقلاب به روز درختکاری هم رحم نکردند!

چاله نهال‌کاری، قبر اموات قلمداد شد!

چاله نهال‌کاری، قبر اموات قلمداد شد!
شهرداری سنندج به مناسبت هفته درختکاری در پارک جنگلی آبیدر تعدادی چاله آماده کرده است تا در این هفته نهالهایی در آنها غرس شود، بلافاصله کاسبان شایعه در فضای مجازی از این موضوع سوءاستفاده کردند و گفتند این چاله ها برای دفن اموات ناشی از بیماری کرونا کنده شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، به گفته رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج، این ارگان قرار است در هفته درختکاری امسال 16 هزار نهال در 6 نقطه شهر سنندج غرس کند، یکی از این نقاط کوه آبیدر است که روز گذشته عملیات چاه کندن آنجا انجام شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,  ,

کاسبان شایعه بلافاصله دست بکار می شوند و از صحنه فیلمبرداری کرده و با توضیح اینکه مسئولین سنندج در حال کندن چاله برای دفن اموات ناشی از بیماری کرونا هستند، ان را برای کانالهای معاند می فرستند و آنها هم در جهت تشویش اذهان مردم روی ان مانور می دهند.

,

, ,

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: این سازمان به مناسبت هفته منابع طبیعی و در راستای رسالت کاری خود در زمینه احداث، احیاء و توسعه فضای سبز پایدار برنامه‌ریزی و تمهیدات لازم را صورت داده است.

, .,

از کاشت 16 هزار نهال در 6  نقطه از سطح شهر به مناسبت هفته منابع طبیعی خبر داد و گفت: در حال حاضر عملیات چاله‌کنی برای غرس نهال در آبیدر در حال اجرا است.

, .,

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج عنوان کرد: در انتهای پارک کودک و به دلیل بافت سخت زمین و همچنین تسریع در عملیات چاله‌کنی از بیل مکانیلی جهت انجام چاله کنی در این مسیر استفاده می‌شود.

, .,

شرمین شریفی افزود: متاسفانه یکی از شهروندان با انتشار تصویری در فضای مجازی مدعی شده که این چاله‌ها برای دفن اموات مبتلا به ویروس کرونا کنده می‌شود که این ادعا کذب است.

,

, ,

غریب سجادی عضو شورای شهر سنندج نیز با انتشار پستی در صغحه اینستاگرام خود نوشته است: این روزها هراس و ترس از بیماری "کرونا ویروس" سبب شده تا شایعات بعضا بی پایه و اساس  با سرعت بیشتری از خود ویروس کرونا پخش شوند و متاسفانه به راحتی از سوی اکثر مردم بدون هیچ تحقیق و بررسی پذیرفته می شوند.

, .,

از چند ساعت قبل کلیپی توسط صفحه انیستاگرام شبکه منوتو!! پخش شده است که در آن یکی از شهروندان میگوید در کوه آبیدر دارند امواتی که مبتلا به کرونا ویروس هستند را دفن میکنند!! متاسفانه در اندک زمان کوتاهی این کلیپ بازنشر وسیعی پیدا کرده و بعضا شهروندان جویای صحت و سقم این موضوع شده اند...

, ...,

آنچه که لازم است گفت این است که اولا چاله های کنده شده در دامن آبیدر  روبروی بلوار شهدای نیروی انتظامی بالاتر از کمربندی آبیدر( ضلع جنوبی پارک کودک) جهت آماده سازی کاشت نهال (به مساحت 4 هکتاری) در هفته درختکاری ست. که به دلیل حجم زیاد و جهت سرعت بخشی به کار از بیل مکانیکی برای کندن چاله هایی به عمق 70 در 70 استفاده شده است.

, .,

دوما تا امشب تنها  یک مورد فوتی مشکوک به آلودگی کرونا ویروس به بهشت محمدی سنندج آورده شده است که آنهم با تدابیر بهداشتی و طبق دستورالعمل وزارت بهداشت دفن شده است.

,

تعدادی از کاربران فضای مجازی در سنندج نیز در پاسخ به پست عضو شورای شهر سنندج در کامنتهایی، شایعه بودن این مسئله را تأیید کرده و گفته اند انتشار دهنده این فیلم موجب معرفی چهره زشتی از سنندج در این وضعیت شده و باید پلیس فتا با او برخورد کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه