اخبار داغ

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی:

وزارت صمت در نظارت بر تولید و توزیع اقلام بهداشتی کوتاهی نکند/ تمدن به معنای تحریم دارویی نیست

وزارت صمت در نظارت بر تولید و توزیع اقلام بهداشتی کوتاهی نکند/ تمدن به معنای تحریم دارویی نیست
حجت‌الاسلام عبادی با بیان این‌که دولت برای جبران کمبود ماسک و مایع‌های ضدعفونی برای مردم چاره‌جویی کند گفت: وزارت صنعت، معدن و تجارت نباید کوتاهی کند و باید بر تولید و توزیع نظارت کند تا اقلام به دست مردم برسد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین سید محمدباقر عبادی نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خاورستان، گفت: ورود ویروس کرونا به ایران، وضعیت خاصی ایجاد و تقاضا برای دریافت موادضدعفونی و ماسک و همچنین تجهیزات برای بیمارستان‌ها افزایش پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,

پیگیری‌ها برای لوازم و تجهیزات پزشکی

, پیگیری‌ها برای لوازم و تجهیزات پزشکی, پیگیری‌ها برای لوازم و تجهیزات پزشکی,

وی افزود: لوازم و تجهیزات مورد نیاز پزشکی از ابتدای شیوع بیماری کرونا به استان ارسال شد و ما نیز تماس‌هایی با وزارت بهداشت داشتیم و درخواست کردیم آن‌چه در استان خراسان جنوبی نیاز است و تاکنون ارسال نشده و همچنین لوازم و تجهیزات بیشتر و تجهیزات ایمنی برای مجموعه درمانی، ارسال شود.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: بخشی از مشکلات حل شده و برخی درحال رفع است و در این خصوص تماس‌هایی با استاندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و وزارت بهداشت داشتیم.

,

تشکر از پزشکان و پرستاران

, تشکر از پزشکان و پرستاران, تشکر از پزشکان و پرستاران,

حجت‌الاسلام عبادی اظهار کرد: به عنوان خدمتگزار مردم در مجلس شورای اسلامی از پزشکان و پرستاران کشور به خصوص استان خراسان جنوبی که مشغول درمان بیماران مبتلا به کرونا هستند تشکر می‌کنم چراکه پرستاری از بیماران کرونا به علت مسری‌بودن این بیماری، کار بزرگی است.

,

وی با بیان این‌که از مسئولان دانشگاه علوم پزشکی بیرجند به جهت تلاش‌ها و پیگیری‌ها تشکر می‌کنم گفت: از خانواده پزشکان و پرستاران نیز باید قدردانی کرد که همراه آن‌ها در مبارزه با ویروس کرونا هستند.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مردم نکات بهداشتی را رعایت کنند و دچار افراط و تفریط نشوند.

,

نمایش وضعیت سیاه از ایران توسط رسانه‌های بیگانه

, نمایش وضعیت سیاه از ایران توسط رسانه‌های بیگانه, نمایش وضعیت سیاه از ایران توسط رسانه‌های بیگانه,

حجت‌الاسلام عبادی افزود: تفریط به معنای اهمیت‌ندادن به موارد بهداشتی و افراط به معنای ترسیم فضای ترس بیش از اندازه است که رسانه‌های دشمنان، ایجاد این فضای وحشت را بین مردم دنبال می‌کنند.

,

وی تأکید کرد: دشمنان دنبال نشان‌دادن وضعیت سیاه در ایران هستند که لازم است با هوشیاری با آن برخورد کرد.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: ویروس کرونا مانند سایر کشورها وارد ایران شد اما آن‌چه ایران را متمایز کرد، موج رسانه‌ای دشمنان از بیرون مرزها علیه ملت ایران است که هراس اجتماعی ایجاد کردند.

,

جنگ روانی دشمنان به جای برداشتن تحریم‌های دارویی

, جنگ روانی دشمنان به جای برداشتن تحریم‌های دارویی, جنگ روانی دشمنان به جای برداشتن تحریم‌های دارویی,

حجت‌الاسلام عبادی اظهار کرد: کشورهای استعمارگر به جای همدردی با مردم ایران و برداشتن تحریم‌ها به خصوص تحریم‌های دارویی، جنگ روانی علیه آرامش ملت ایران ایجاد کردند و این نشان‌دهنده وحشی‌گری مدرن استعمارگران است.

,

وی گفت: مردم اطلاعات را از رسانه‌های رسمی داخلی دریافت کنند تا در دام جنگ روانی دشمنان قرار نگیرند.

,

دشمنان با سوءاستفاده از کرونا دنبال انتقام‌گیری از اعتقادات مذهبی مردم هستند

, دشمنان با سوءاستفاده از کرونا دنبال انتقام‌گیری از اعتقادات مذهبی مردم هستند, دشمنان با سوءاستفاده از کرونا دنبال انتقام‌گیری از اعتقادات مذهبی مردم هستند,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دشمنان با سوءاستفاده از ویروس‌کرونا دنبال انتقام‌گیری از اعتقادات مذهبی مردم ایران هستند و شاهد هستیم برخی افراد با نقشه‌های از پیش طراحی‌شده که ریشه آن‌ها به تشیع انگلیسی برمی‌گردد، اقداماتی را در حرم‌ها و مکان‌های مقدس انجام می‌دهند تا به اعتقادات مذهبی مردم لطمه بزنند.

,

حجت‌الاسلام عبادی تأکید کرد: براساس آموزه‌های دینی، ائمه‌اطهار علیه‌السلام در زمان بیماری نزد پزشک می‌رفتند و از اسباب مادی غفلت نمی‌کردند و دعا نیز می‌کردند و از خداوند شفا درخواست می‌کردند.

,

وی یادآور شد: روزی پیامبراسلام(ص) شتر خود را به فردی سپردند تا برای مدتی نگهداری کند. زمانی که پیامبر(ص) بازگشتند، شتر نبود و از آن فرد موضوع را جویا شدند که او گفت توکل بر خدا کردم و شتر را رها کردم اما پیامبر(ص) فرمودند توکل به خداوند باید باشد اما در کنار آن، باید پای شتر را می‌بستی. این بیت در این زمینه است "گفت پیغمبر با آواز بلند    با توکل زانوی اُشتر ببند"

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که توکل به معنای رها کردن اسباب مادی نیست افزود: هرگز در اسلام این‌گونه دیدگاهی وجود ندارد که اسباب را رها کنیم.

,

حجت‌الاسلام عبادی اظهار کرد: رسانه‌های دشمنان به بهانه ویروس کرونا دنبال آسیب‌زدن به اعتقادات مذهبی مردم هستند و این اقدامات تخریب دین اسلام است.

,

اقدامات ناجوانمردانه بیگانه‌ها/ تمدن به معنای تحریم دارویی نیست

, اقدامات ناجوانمردانه بیگانه‌ها/ تمدن به معنای تحریم دارویی نیست, اقدامات ناجوانمردانه بیگانه‌ها/ تمدن به معنای تحریم دارویی نیست,

وی گفت: در شرایطی که مردم ایران گرفتار بیماری هستند، بسیار ناجوانمردانه است که رسانه‌های بیگانه خط تخریبی را دنبال می‌کنند.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که تمدن به معنای تحریم دارویی نیست تصریح کرد: دشمنان نشان دادند تمدن غربی‌ها به معنای توحش مدرن است.

,

لزوم برخورد شدید با محتکران

, لزوم برخورد شدید با محتکران, لزوم برخورد شدید با محتکران,

حجت‌الاسلام عبادی با اشاره به احتکار و کمبودهای موادضدعفونی و ماسک اظهار کرد: از قوه قضائیه، نیروی انتظامی و سپاه به جهت کشف انبارهای احتکارشده مواد ضدعفونی و ماسک تشکر می‌کنم و از قوه قضائیه درخواست می‌کنیم به شدت با افرادی که با جان مردم بازی می‌کنند، برخورد کند چراکه در جامعه‌ای که سردار شهید سلیمانی جانش را برای مردم فدا کرد و ایثارگران برای ملت فداکاری کردند، افرادی پیدا شوند که برای چند ریال سود مادی، احتکار کنند، شایسته نیست و شاید جرم برخی افراد افسادفی‌الارض باشد.

,

وزارت صمت در نظارت بر تولید و توزیع اقلام بهداشتی کوتاهی نکند

, وزارت صمت در نظارت بر تولید و توزیع اقلام بهداشتی کوتاهی نکند, وزارت صمت در نظارت بر تولید و توزیع اقلام بهداشتی کوتاهی نکند,

وی تأکید کرد: دولت برای جبران کمبود ماسک و مایع‌های ضدعفونی برای مردم چاره‌جویی کند و اقدام سریع انجام دهد.

,

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت نباید کوتاهی کند و باید بر تولید و توزیع نظارت کند تا اقلام به دست مردم برسد.

,

حجت‌الاسلام عبادی متذکر شد: همه مردم شماره ملی دارند و می‌شود براساس شماره ملی برای هر خانواده ماسک و موادضدعفونی‌کننده توزیع کرد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه