اخبار داغ

دبیر قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا در کردستان:

قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا، پایگاه ذخیره وزارت بهداشت است/ امید را به جامعه تزریق کنیم تا ویروس چینی فرار کند

قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا، پایگاه ذخیره وزارت بهداشت است/ امید را به جامعه تزریق کنیم تا ویروس چینی فرار کند
دبیر قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا در کردستان آرامش انتقال یافته از دانشجویان فعال در این قرارگاه به خانواده و دیگر افراد جامعه را از مزیت های قرارگاه عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کردتودی، قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا توسط ناحیه بسیج دانشجویی کردستان و در سنندج تشکیل شد و متشکل از کمیته های، آموزشی، اطلاع رسانی، بهداشتی، پشتیبانی و امیدبخشی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کردتودی، ,

اعضای این قرارگاه که غالبا از کارکنان بسیج دانشجویی و دانشجویان دانشگاه های کردستان است با هدف حمایت و پشتیبانی از وزارت بهداشت و یاری رسانی به آنها در استان شکل گرفته است.

,

طبق تقسیم بندی های کمیته های این قرارگاه تا پایان شرایط بحرانی وجود ویروس کرونا و ریشه کن کردن آن فعالیت های این قرارگاه مستردام خواهد بود.

,

برپایی چادر اطلاع رسانی و اهدای پک های آموزشی و بهداشتی در این چادرهای مستقر در سطح شهر، ساخت ماسک های بهداشتی توسط دانشجویان رشته های مرتبط، یاری گیری از دانش دانشجویان رشته های شیمی و صنایع برای تولید محصولات بهداشتی و ضدعفونی، و کمک از حضور دانشجویان بسیجی در رشته های پزشکی و پرستاری برای کمک به نیروهای خدوم و پرسنل بیمارستان های استان از وظایف دیگر تعیین شده در این قرارگاه است.

,

همچنین امیدبخشی و کاهش استرس ناشی از توهم کرونا و شیوع ویروس کرونا هراسی که در رسانه های مجازی دامن زده شده است، از دیگر اقدامات ستاد قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا خواهد بود.

,

دکتر ابراهیم اسدی دبیر قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا در کردستان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی، گفت: قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا که غالبا از اعضای دانشجویی بسیجی فعال در دانشگاه ها تشکیل شده است با هدف تزریق امید و حفظ آرامش جامعه برنامه ریزی شده که هدف اصلی همین امید بخشی و در مراحل بعدی تولید مواد بهداشتی و ضدعفونی است.

,

وی افزود: با توجه به اینکه در این روزها رسانه ها و بنگاه های شایعه پراکنی خارجی در راستای تزریق ترس و نگرانی و بزرگنمایی از وقایع اخیر هستند، لازم است که یک مجموعه این عمل دشمن را خنثی کند که خوشبختانه قرارگاه جهادی در کردستان با حضور دانشجویان این امر را ممکن کرده و امید بخشی به مردم را اولویت اصلی خود قرار داده است.

,

دبیر قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا همچنین اظهار داشت: در این روزها پرسنل بیمارستانی به حق در خط مقدم علیه جبهه بیماری در حال جنگ هستند و جا دارد که در پشت خط مقدم و گروه تدارکات ما و دیگر افراد به دنبال کمک به این نیروهای زحمت کش بار سنگین استرس و نگرانی در جامعه را کاهش دهیم.

,

اسدی با بیان اینکه آموزش و ترویج نکات آموزشی کاربردی به مردم از اهداف بعدی قرارگاه جهادی است، عنوان کرد: ما در کمیته های مختلفی که از قبل برای این قرارگاه تشکیل شده است، اقداماتی را در برنامه قرار داده ایم که اعضای دانشجویی ما با تخصص های خود که شامل همه زمینه ها می شود در حال فراهم کردن محتوا و برخی اقلام بهداشتی هستند.

,

وی با بیان اینکه تزریق امید به جامعه، ویروس چینی را فراری می دهد، گفت: در این روزها که امید بخشی به جامعه حرف اول ر ا می زند، حقیقتا اعضای کمیته های ما به جد و با دل و جان در حال آماده سازی بهترین جملات و حمایت روحی از هم استانی ها هستند تا به حمدالله این دوره دشوار را به سهولت به نقطه پایان برسانیم.

,

دبیر قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا اذعان کرد: در بسیج دانشجویی هیچ کاری غیرممکن ندارد و خوشبختانه این مجموعه فعال امروز در قالب قرارگاه جهادی به جنگ با توهم ناشی از کرونا رفته و امیدواریم سربلند از این مرحله هم عبور کند.

,

اسدی در خصوص خدمات آتی قرارگاه هم گفت: همچنین در حال پیگیری و رایزنی برای تولید لوازم بهداشتی ازجمله ماسک و مواد ضدعفونی هستیم که امیدواریم در اسرع وقت به نتیجه برسد.

,

اسدی در خاتمه خاطرنشان کرد: امیدواریم این روزهای سخت را به زودی با توکل به خدا و حمایت و همدلی مردم پشت سر بگذاریم و نوید بخش روزهای شاد و سالم در آتی باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه