اخبار داغ

گزارش تصویری؛

تقدیر دانشجویان بسیجی از کادر درمانی خط مقدم مبارزه با کرونا در سنندج

تقدیر دانشجویان بسیجی از کادر درمانی خط مقدم مبارزه با کرونا در سنندج
دانشجویان بسیجی استان کُردستان در قالب قرارگاه جهادی مبارزه با بیماری کرونا با حضور در بیمارستان‌ توحید سنندج از کادر درمانی خط مقدم مبارزه با کرونا تقدیر کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کُردتودی، خسته نباشی! گرچه می‌دانم خستگی را خسته کرده‌ای بس که از خود، مایه می‌گذاری تا مبادا شرمسار خانواده‌ای شوی که چشمشان به التیام دهنده رنج و درد عزیزشان است، خستگی را خسته پایداری و استقامتت در برابر ناملایمات می‌کنی و در و دیوار بیمارستان از تو بابت این همه پایداری شرمسار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,

ما همه  مردم می بینیم که کادر درمانی چگونه دلسوزانه پروتکل مراقبت و اقدامات لازم را مو به مو و با صبر و حوصله برای همه مراجعه‌کنندگان به بیمارستان و به ویژه این روزها، بیماران مشکوک به کرونا اجرا می‌کنند. تمام پرستاران و پزشکان و اعضای دیگر کادر شبکه بهداشت و درمان امروز حقیقتا کار جهادی می‌کنند و این روحیه انقلابی و جهادی از مهمترین خصوصیات و ویژگی‌های پرستاران در عرصه درمان بوده که به واسطه همین روحیه از کار و تلاش در مسیر خدمت‌رسانی به بیماران خسته نمی‌شوند.

,

در واقع جهاد فقط در جبهه و جنگ نیست. هر کسی که در خط مقدم مبارزه با هر تهدیدی علیه مردم ایران خدمت می‌کند، جهادگر است. فرمانده و سرباز هم ندارد. 

,

جمعی از دانشجویان بسیجی قرارگاه جهادی مبارزه با بیماری کرونا در استان کُردستان با حضور در بیمارستان توحید سنندج با اهدای شاخه گل، از زحمات کادر درمانی تشکر و از بیماران دلجویی کرده و سبب امیدواری و دلگرمی آنان شدند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه