اخبار داغ

مسئول گروه جهادی دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

تولید 350 لیتر محلول ضدعفونی توسط دانشجویان جهادی

تولید 350 لیتر محلول ضدعفونی توسط دانشجویان جهادی
سعید الماسی مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به تولید بیش از 350 لیتر محلول ضد عفونی کننده توسط این مجموعه، گفت: بدون محدودیت می‌توانیم نسبت به تولید این ماده اقدام کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، گروه های جهادی به همراه نیروهای بسیج و سپاه این روزها با گندزدایی و ضدعفونی شهرهای مازندران در خط مقدم مبارزه با کرونا قرار دارند.

سپاه و بسیج در روزهای اخیر با بسیج کلیه امکانات و تجهیزات جهت ریشه‌کن کردن این ویروس از شهرها و اماکن عمومی پا به عرصه نهادند تا با همدلی و همکاری هم‌وطنان بار دیگر برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی ثبت کنند.

به‌دنبال شیوع ویروس کرونا همه اقشار بسیجی به همراه مراکز درمانی و بهداشتی طرف قرارداد درمانی آماده جلوگیری از شیوع ویروس کرونا در استان شدند.



آموزش و پیشگیری که شامل تشکیل غرفه‌های آموزشی در مراکز بهداشتی و توزیع ماسک، آموزش رسانه‌ای، آموزش در قالب مکتوبیات، برنامه‌های نماز جمعه‌های استان، مساجد شهر‌های استان در قالب تیم‌های آموزشی می‌شود.

مهمترین دستورالعمل برای مقابله با کروناویروس، توسط مردم است و مردم باید در خانه‌ها و شهرهای خودشان بمانند، بهداشت فردی را رعایت کرده و از ارتباطات و حضور در تجمعات، پرهیز کنند. اطمینان داریم که اگر دو، سه هفته این موارد رعایت شود، شاهد معجزه در کشور و شکست کرونا خواهیم بود.

سپاه همواره در بحران‌ها از قبیل سیل، زلزله، آشوب، ناامنی و تمامی برهه‌های حساس در کنار مردم بوده است. سپاه پاسداران در مقابله با کرونا ویروس نیز تمام توان و تجهیزات خود را به‌کار می‌گیرد و در کنار عزیزانی که در خط مقدم مبارزه با این بیماری حضور دارند خواهد بود.



مجموعه سپاه با استفاده از ظرفیت گروه های جهادی و به کارگیری نیروهای بسیج، برای هرگونه مشارکت در زمینه های نظارت، تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده و اعزام نیروهای خدمت رسان به سراسر استان، اعلام آمادگی کرده و در میدان است.

* تولید 350 لیتر محلول ضدعفونی کننده توسط بسیج دانشگاه علوم پزشکی مازندران

دبیر قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفت و گو با خبرنگار با اشاره به تولید بیش از 350 لیتر محلول ضد عفونی کننده توسط این مجموعه، گفت: بدون محدودیت می‌توانیم نسبت به تولید این ماده اقدام کنیم.



سعید الماسی در ارتباط با فرایند تولید مواد ضدعفونی کننده در این مرکز دانشگاهی اظهار کرد: فعالیت ما از دوم اسفندماه آغاز شده و روند ساخت این محلول را متولیان امر در دانشگاه در میان گذاشتیم.

وی با اعلام اینکه ظرفیت تولید ما نامحدود است، گفت: تاکنون با توجه به مواد اولیه‌ای که در اختیار گرفتیم توانستیم بیش از 350 لیتر تولید کنیم.


مسئول گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران خاطر نشان کرد: این مواد در اختیار مسؤولان دانشگاه برای رفع نیازمندی‌های که خودشان برنامه‌ریزی کردند، قرار گرفته است.



الماسی در ارتباط با دیگر اقدامات انجام شده برای کمک به  پرسنل درمانی برای مقابله با ویروس کرونا، بیان کرد: کمپین مقابله با کرونا در بین بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از شرق تا غرب استان شکل گرفته و علاوه بر کمک به پرسنل دانشگاه و درمان در سطح جامعه با اطلاع‌رسانی شفاف و درست تلاش داریم که آگاه‌سازی مناسبی در این ارتباط انجام دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,
,
, * تولید 350 لیتر محلول ضدعفونی کننده توسط بسیج دانشگاه علوم پزشکی مازندران,
,
,
,
, ,
,
,
,
,
,
,
,
,
, ,
,
,



وی با اشاره به اینکه 60 نفر در این گروه جهادی مشغول کار هستند، ادامه داد: اساس کار خدمت به مردم و ایجاد آرامش در جامعه است.

انتهای پیام/

, ,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه