اخبار داغ

آیت الله شبستری:

روحانیت جزئی از همین مردم به‌شمار می‌رود/ مطالب خلاف واقع از قول بنده کذب است

روحانیت جزئی از همین مردم به‌شمار می‌رود/ مطالب خلاف واقع از قول بنده کذب است
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار داشت: وظیفه روحانیت در مبارزه با ویروس منحوس، خدمت به مردم بوده و طلبه‌ها در برخی شهرها در ضدعفونی کردن و کمک به بیماران داوطلبانه حضور می‌یابند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ آیت‌الله مجتهد شبستری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با آناج، درباره شایعات منتسب به خود اشاره کرد و اظهار داشت: بنده هیچگونه مصاحبه با هیچ خبرگزاری درباره ویروس کرونا و نحوه‌ی خدمات درمانی به اقشار مختلف مردم نداشتم و مطالب نقل شده از طرف بنده جعلی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: این مطالب ساخته و پرداخته دشمنان ملت ایران است. اتاق فکر منافقین و دشمنان درصددند تا بین مردم و روحانیت مرزی قائل شوند، در حالی که روحانیت هیچ‌گاه جدا از مردم نبوده و همیشه و همه جا همراه مردم است و روحانیت جزئی از همین مردم به شمار می‌رود.

,

امام جمعه سابق تبریز خاطرنشان کرد: مطالب خلاف واقع را از قول بنده و به نام مصاحبه با خبرگزاری تسنیم در فضای مجازی منتشر کردند که قویا خلاف بوده و بنده هیچگاه چنین سخنانی را بر زبان نیاوردم.

,

وی افزود: امروز در مبارزه با این ویروس، روحانیت در کنار مردم است، وظیفه روحانیت خدمت به مردم بوده و طلبهها در برخی شهرها به صورت خودجوش در ضدعفونی کردن و کمک به بیماران داوطلبانه حضور می‌یابند.

,

آیت‌الله شبستری تاکید کرد: مردم ولی نعمت ما هستند، کمک برای ریشه‌کنی ویروس کرونا خود نوعی جهاد فی سبیل الله محسوب می‌شود، به مردم هم توصیه‌ می‌کنیم در این زمینه با مسئولین و متخصصین پزشکی همراه باشند.

,

وی با اشاره به ایام ماه رجب تصریح کرد: این ماه، بهترین زمان برای دعا و نیایش است، همه ما در کنار کمک به یکدیگر باید برای شفای بیماران دعا کنیم، دعای «ام داوود» بسیار توصیه شده است. مردم عزیز ما توکل و توسل را فراموش نکنند تا این ویروس منحوس ریشه کن شود.

,

گفتنی است شبکه های معاند با انتشار خبر جعلی منتسب به عضو خبرگان رهبری مدعی شده بودند که وی روحانیت را در بستری شدن در بیمارستانها ارجح تر از سایر اقشار مردم دانسته است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه