اخبار داغ

به همت قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا انجام شد؛

افتتاح اولین کارگاه تولید لوازم بهداشتی در کردستان/ تولید روزانه 700 تا هزار دست لباس بیمارستانی + تصاویر

افتتاح اولین کارگاه تولید لوازم بهداشتی در کردستان/ تولید روزانه 700 تا هزار دست لباس بیمارستانی + تصاویر
صبح امروز به همت قرارگاه جهادی مبارزه با ویروس کرونا بسیج دانشجویی استان کردستان، اولین کارگاه تولیدی لوازم بهداشتی از جمله لباس ایزوله و ماسک با حضور سردار سیدصادق حسینی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در آموزشکده فنی و حرفه ای سنندج افتتاح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، سردار سیدصادق حسینی پیش از ظهر امروز در بازدید از کارگاه جهادی تولید البسه بیمارستانی دانشجویان بسیجی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: از همان روزهای نخست با بسیج همه امکانات در امر پیشگیری و آموزش در نقاط مختلف استان برای مبارزه با کرونا وارد عمل شده ایم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی,

وی افزود: تفاهم نامه ای نیز با دانشگاه علوم پزشکی استان در این راستا منعقد شده است و خرسندیم که به همت بسیجیان استان در قالب گروه های جهادی شاهد اقدامات وسیعی در زمینه تولید البسه بیمارستانی, ماسک, محلول های ضدعفونی هستیم.

,

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار کرد: در این برهه زمانی علاوه بر مبارزه داخلی علیه بیماری کرونا توسط کادر درمانی و مردم کشورمان شاهد یک مبارزه با معاندین خارجی در امر عملیات روانی هستیم که به فضل الهی در برابر همه این ها سرفراز خواهیم شد.

,

سردار حسینی از دانشجویان بسیجی استان برای راه اندازی این کارگاه جهادی تقدیر کرد و گفت: تولید روزانه 700 تا هزار دست لباس بیمارستانی در این کارگاه جهادی کمک شایان توجهی به حوزه درمان استان است.

,

وی همچنین از آغاز عملیات ضدعفونی معابر عمومی شهر سقز توسط سپاه از امشب خبر داد و گفت: پس از معابر عمومی سنندج از امشب معابر عمومی شهر سقز نیز توسط یگان های سپاه ضدعفونی و گندضدایی خواهد شد.

,

سردار حسینی در ادامه سخنان خود نیز از ارسال تجهیزات لازم بیمارستانی به شهر سقز برای راه اندازی بیمارستان صحرایی خبر داد.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه