اخبار داغ

به همت بسیج دانشجویی صورت می گیرد؛

برگزاری جشنواره «کرونا ضد» با حضور دانشجویان و هنرمندان

برگزاری جشنواره «کرونا ضد» با حضور دانشجویان و هنرمندان
به همت بسیج دانشجویی جشنواره «کرونا ضد» با حضور دانشجویان و هنرمندان برگزار می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سازمان بسیج دانشجویی استان آذربایجان شرقی با همکاری مدیریت " ادبیات، هنر و رسانه " معاونت فرهنگسازی سازمان بسیج دانشجویی کشور هنرمندان کشور را در جشنواره بزرگ «کرونا ضد» گردهم می‌آورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

روابط عمومی جشنواره "کرونا ضد" درباره این مراسم گفت: در ایامی که اخبار و حواشی شیوع بیماری کرونا فضای نسبتا متشنجی را در جامعه ایجاد کرده است، اولین و آخرین جشنواره «کرونا ضد» به منظور حفظ وحدت همگانی در بحران‌ها، هم افزایی، ایجاد شور و نشاط اجتماعی، آرامش بین مردم و همچنین به تصویر کشیدن تلاش‌های بی وقفه مسئولین ذیربط، پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان ها برای کنترل بیماری با مشارکت هنرمندان، دانشجویان و  عموم مردم برگزار می شود.

,

گفتنی است امید و اقتدار، وحدت ملی و جهانی، کرونا فرصت یا تهدید، کرونا و رسانه های داخلی و غربی، بیوتروریسم جهانی، پرستاران و پزشکان مدافعان سلامت، بسیج مردمی در مقابله با بحران، تلاش کار و کسب روزی با رعایت بهداشت از محورهای موضوعی این جشنواره است و هنرمندان سراسر کشور می توانند آثار خود را در قالب های ( نماهنگ، کلیپ، انیمیشن، استندآپ کمدی)، (شعر، ترانه و سرود)، (پوستر، کاریکاتور، اینفوگرافیک)، (عکس)، (داستان کوتاه و دلنوشته) تولید کنند.

,

داوطلبان می بایست آثار خود را تا روز پنجشنبه 23 اسفندماه از طریق پیام رسان های بله، ایتا و سروش به شماره 09373520404 ارسال و در جشنواره شرکت دهند.

,

گفتنی است طبق تصمیمات شورای سیاست گذاری جشنواره، لوح تقدیر و جوایز نقدی به نفرات برتر اهدا خواهد شد و همچنین به تمامی شرکت کنندگان در بخش مسابقه گواهی حضور اعطا می‌شود.

,

منبع: فارس

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه