اخبار داغ

رئیس کمیته امداد بابلسر عنوان کرد

اعطای بیش از 9 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بابلسری

اعطای بیش از 9 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بابلسری
غلامرضا علیپور رئیس کمیته امداد بابلسر از اعطای بیش از 9 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این شهرستان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا علیپور در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: تعداد 2 هزار و 200 خانوار با جمعیتی بالغ بر سه هزار و 652 نفر تحت پوشش کمیته امداد شهرستان بابلسر هستند.

وی با اشاره به اینکه خدمات متفاوتی توسط کمیته امداد به مددجویان ارائه می‌شود، خاطرنشان کرد: در زمینه عمرانی خدماتی همچون ساخت، خرید و تعمیر مسکن انجام می‌شود.

رئیس اداره کمیته امداد امام خمینی(ره) بابلسر تصریح کرد: کمک به تهیه جهزیه نوعروسان، پرداخت مستمری و هزینه درمانی از دیگر خدماتی است که توسط کمیته امداد ارائه می‌شود.

علیپور با بیان اینکه شناسایی توانمندی‌های افراد زیر 50 سال از جمله اقداماتی است که در کمیته امداد صورت می‌گیرد، یادآور شد: برای این امر افرادی که دارای اندکی استعداد در هر زمینه‌ای هستند به سازمان فنی و حرفه‌ای یا آموزشگاه‌های مربوطه معرفی می‌شوند و با دریافت مدرک می‌توانند از تسهیلات کم‌بهره اشتغالزایی استفاده کرده و خودکفا شوند.

وی گفت: پنج واحد ساختمان در سال 98 به مددجویان بابلسری تحویل داده شد و دو واحد دیگر درحال ساخت است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) بابلسر افزود: از ابتدای سال 98 تاکنون به 182 نفر تسهیلات اشتغالزایی به ارزش 9 میلیارد و 100 میلیون تومان اعطا شد.

علیپور اظهار کرد: به صورت معمول حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان توسط خیران بابلسری به کمیته امداد کمک می‌شود اما حدود پنج میلیارد تومان فقط در زمینه مستمری به مددجویان پرداخت می‌شود که این مبالغ بیشتر از دولت و سهم دفتر رهبری تامین می‌شود.

وی با اشاره به اینکه برنامه‌های هفته نیکوکاری به علت شیوع ویروس کرونا لغو شده است، گفت: از مردم شریف بابلسر خواهشمندیم کمک‌های خود را نزد اداره کمیته امداد شهرستان، مراکز نیکوکاری مستقر در رودبست، هادی‌شهر و بهنمیر اهدا کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه