اخبار داغ

انباشت نخاله های ساختمانی در زیر تابلوی خوشامدگویی به شهر بهار

انباشت نخاله های ساختمانی در زیر تابلوی خوشامدگویی به شهر بهار
از سمت شهر همدان که وارد جاده کرمانشاه می‌شویم نرسیده به شهر بهار تابلوی بزرگی با عنوان خوش آمد گویی به شهر بهار دیده می شود، اما با کمال تعجب در زیر این تابلوی خوش آمدگویی وسعت بزرگی از نخاله‌های ساختمانی و زباله وجود دارد که در این مکان انباشته شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ انباشت نخاله های ساختمانی در ورودی شهر بهار و چنین تصویری باعث آزرده خاطر شدن مسافران و رهگذران شده و ممکن است تصویر بدی از شهر بهار در ذهن افراد ایجاد کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

از سمت شهر همدان که وارد جاده کرمانشاه می‌شویم نرسیده به شهر بهار تابلوی بزرگی با عنوان خوش آمد گویی به شهر بهار دیده می شود، اما با کمال تعجب در زیر این تابلوی خوش آمدگویی وسعت بزرگی از نخاله‌های ساختمانی و زباله وجود دارد که در این مکان انباشته شده است.

,

در این باره گفت و گویی با محمد آقامحمدی رئیس راهداری شهرستان بهار داشتیم.

,

وی در گفتگو با خبرنگار عصر همدان گفت: این نخاله های ساختمانی و این مسیر در حوزه اختیارات اداره راهداری شهرستان بهار نیست.

,

وی گفت: از شهر همدان تا میدان بهار مربوط به حوزه راهداری همدان است که قسمتی از آن مربوط به راهداری شهر همدان، قسمتی از آن مربوط به شهرداری مریانج و از ورودی یکن آباد تا میدان بهار نیز حوزه راهداری همدان است و حوزه راهداری شهر بهار از میدان بهار به سمت گلوگاه شهید زارعی تا روستاهای نزدیک به گردنه اسدآباد می باشد.

,

, ,

از همدان تا میدان بهار در حوزه راهداری بهار قرار نیست

, از همدان تا میدان بهار در حوزه راهداری بهار قرار نیست, از همدان تا میدان بهار در حوزه راهداری بهار قرار نیست,

وی در خصوص انباشت زباله ها در زیر تابلوی خوش آمد گویی به شهر بهار گفت: این ملک متعلق به بنیاد شهید همدان است و ما نمی توانیم به هیچ عنوان در این ملک دخل و تصرفی داشته باشیم و داخل آن را پاکسازی کنیم.

,

رئیس راهداری شهرستان بهار ادامه داد: حوزه کاری ما مربوط به حریم جاده است که در این زمینه می‌توانیم اقداماتی صورت دهیم و نسبت به جمع آوری زباله و نخاله های ساختمانی اطراف جاده اقدام کنیم اما اما جمع آوری نخاله های ساختمانی در زیر تابلو مربوط به راهداری نیست.

,

وی در خصوص پاکسازی و شستشوی جداول مسیر همدان_بهار گفت: چون این حوزه در اختیار راهداری بهار نیست ما در این زمینه نمی توانیم اقدام کنیم اما با توجه به نزدیک شدن عید نوروز نسبت به پاکسازی جداول و علائم راهنمایی و رانندگی در مسیر میدان بهار تا روستای همه کسی و تا پای گردنه اسدآباد که مربوط به حوزه ما است، اقدام خواهیم کرد و به زودی پاکسازی و شستشوی علائم و جداول آغاز می شود.

,

از ابتدای سال آینده این مکان کلنگ زنی شده و پاکسازی می شود

, از ابتدای سال آینده این مکان کلنگ زنی شده و پاکسازی می شود, از ابتدای سال آینده این مکان کلنگ زنی شده و پاکسازی می شود,

در ادامه گفتگویی با فرماندار بهار داشتیم و نظر او را در این زمینه جویا شدیم.

,

فرماندار بهار گفت: ۸۰ درصد این زمین متعلق به شرکت شاهد تهران است و ۲۰ درصد آن نیز مربوط به صندوق قرض الحسنه مهدیه همدان است.

,

احسان قنبری با اشاره به بلاتکلیف بودن چندین ساله این زمین گفت: از سال گذشته جلساتی برای پیگیری وضعیت این زمین با مالکان داشتیم و مقرر شد مجوزهایی برای ساخت این زمین و تغییر کاربری آن گرفته شود.

,

وی ادامه داد: در این زمین قرار است نمایشگاه و فروشگاه کلینیک ساختمانی برای عرضه مصالح ساختمانی ساخته شود و طی جلسات مقرر شده که مجوز لازم را برای ساخت دریافت کنند.

,

قنبری ادامه داد: این زمین ۱۸ استعلام داشت و استعلام های لازم صورت گرفت، مقرر شد تا پایان سال این زمین تغییر کاربری دهد و از ابتدای سال آینده کلنگ زنی شده و این فروشگاه در آن مکان ساخته خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه