اخبار داغ

نگران کارت سوخت نباشید

نگران کارت سوخت نباشید
سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی گفت: در حال حاضر هیچ مشکلی برای صدور کارت سوخت وجود ندارد و هر میزان تقاضا وجود داشته باشد می‌توان به آن پاسخ داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه کاهی، با تاکید بر اینکه افرادی که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند و یا از ابتدا درخواست نداده‌اند نگران صدور مجدد کارت خود نباشند، اظهار کرد: زیرساخت‌ها به طور کامل در اختیار شرکت ملی پخش است و مشکلی برای صدور کارت سوخت نیست.


وی افزود: افراد می‌توانند با مراجعه به پلیس +۱۰ درخواست خود را ثبت کنند، همچنین از طریق سایت www.epolice.ir از نحوه صدور کارت خود مطلع شوند که برای هیچ کدام از آن‌ها نیز مشکلی وجود ندارد.


سخنگوی شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی با بیان اینکه تا بهمن ماه تمام تقاضا‌ها را پاسخ داده‌ایم، گفت: اکنون به دلیل اینکه میزان تقاضا کمتر شده سرعت صدور کارت نیز افزایش یافته است و افراد در زمان زودتری می‌توانند کارت سوخت خود را بدست آورند.

طبق اعلام شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی، صدور کارت سوخت هوشمند المثنی فقط از طریق دفاتر پلیس +۱۰ مقدور است، زیرا افرادی سودجو با هدف دستیابی به اطلاعات شخصی و کارت بانکی و کلاهبرداری از هموطنان و سوء استفاده‌های احتمالی اقدام به ایجاد سایت‌های غیرمجاز کرده‌اند؛ بنابراین کسانی که کارت سوخت ندارند و تاکنون نیز درخواست صدور کارت سوخت نکرده‌اند، می‌توانند خود یا وکیل قانونیشان با در دست داشتن مدارک هویتی مالک خودرو و وسیله نقلیه به مراکز پلیس + ۱۰ مراجعه کنند. حذف رمز کارت سوخت نیز در این دفاتر قابل انجام است.


مدارک هویتی مالک برای درخواست المثنی کارت هوشمند سوخت نیز به شرح زیر است: برای اشخاص حقیقی، یکی از مدارک شناسایی معتبر مالک وسیله نقلیه شامل اصل شناسنامه یا کارت ملی هوشمند یا گذرنامه نیاز است. برای اشخاص حقوقی نیز معرفی نامه رسمی از سازمان یا شرکت مربوطه با امضا و مهر مجاز به همراه اصل شناسنامه یا کارت ملی هوشمند یا گذرنامه نماینده نیاز است. دارندگان وکالتنامه معتبر قانونی از مالک نیز می‌توانند با ارائه مدارک شناسایی معتبر شامل اصل شناسنامه یا کارت ملی هوشمند یا گذرنامه نسبت به اخذ خدمات مورد نیاز اقدام کنند.


در مورد خودرو‌های لیزینگی (خودرو‌های اجاره به شرط تملیک)، اسناد و مدارک در اختیار استفاده کننده خودرو شامل کارت خودرو ملاک عمل است. مدارک شناسایی وسیله نقلیه نیز شامل کارت شناسایی خودرو یا شناسنامه مالکیت وسیله نقلیه یا بنچاق محضری به همراه بیمه نامه شخص ثالث معتبر می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه