اخبار داغ

رئیس منابع طبیعی شهرستان طارم:

9 تن چوب قاچاق در طارم کشف شد

9 تن چوب قاچاق در طارم کشف شد
رئیس منابع طبیعی شهرستان طارم با اشاره به فعالیت‌های یگان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان طارم، گفت: 9 تن چوب قاچاق در طارم کشف‌شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ضیاءالدین حسنلو در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به کشف چهار محموله چوب قاچاق در طارم توسط گان حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان طارم، اظهار کرد: چوب‌های قاچاق شده از نوع پده و چنار بودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه جمع خسارت وارده به منابع طبیعی به‌واسطه قطع این درختان 108 میلیون و220 هزار ریال است، ابراز کرد: حجم چوب‌های کشف‌شده 10 مترمکعب و وزن آن‌ها 9 تن بود.

,

رئیس منابع طبیعی شهرستان طارم با اشاره به کشف چوب‌های قاچاق و ارسال آن‌ها به تعزیرات حکومتی استان زنجان از طریق پلیس آگاهی آببر خبر داد و تصریح کرد: سه نیسان از چوب‌های کشف‌شده برای استان قزوین و فقط یک نیسان از چوب‌های کشف‌شده از درختان استان زنجان بوده است.

,

وی با اشاره به مقصد چوب ها قاچاق شده، عنوان کرد: مقصد این چوب ها شمال کشور بوده است و عمدتا این نوع چوب ها به شهرک های صنعتی شمال و شهرک صنعتی چوکا ارسال می شود.

,

حسنلو با اشاره به تحریم‌های ظالمانه استکبار جهانی علیه نظام اسلامی و تحریم بودن کاغذ، افزود: کارخانه‌های کاغذسازی برای تولید کاغذ موردنیاز کشور متقاضی چوب بیشتری نسبت به قبل هستند.

,

وی بیان کرد: درخواست بالای چوب از طرف کارخانه‌های تولید کاغذ موجب شده است برخی از افراد سودجو به طمع بیفتند و به قاچاق چوب دست بزنند.

,

رئیس اداره منابع طبیعی طارم با بیان اینکه مردم می‌توانند با شماره‌گیری شماره 1504 هر نوع تخلف و موارد مشکوک را به منابع طبیعی اطلاع دهند، ابراز کرد: مردم برای جلوگیری از ازبین رفتن جنگل‌ها و درختان تخلفاتی ازاین‌دست را با ما در میان بگذارند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه