اخبار داغ

گزارش تصویری؛

گروه "سفیران سلامت حاج قاسم" از بیت الزهرای سردار شهید پا در رکاب سلامت شهر گذاشتند

گروه "سفیران سلامت حاج قاسم" از بیت الزهرای سردار شهید پا در رکاب سلامت شهر گذاشتند
اعضای گروه‌های جهادی و جامعه ایمانی مشعر و مجمع مادحین در محل بیت‌الزهرای حاج قاسم گرد هم آمدند و با تجدید بیعت با امام شهدا و فرمانده خود حاج قاسم سلیمانی راهی میادین و اماکن عمومی شهر شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از "راه آرمان"این روزها نه تنها شهرمان بلکه کشورمان تداعی‌گر صحنه‌های دوباره جهاد است جهادی با رنگ و بویی دیگر.حال و هوا همان است جوان‌ها نیز همان جوان‌های زمان جنگ هستند ولی جبهه و خاکریز به میان کوچه پس کوچه‌ها منتقل شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, "راه آرمان",

اعضای  گروه‌های جهادی و  جامعه ایمانی مشعر و مجمع مادحین در محل بیت‌الزهرای حاج قاسم گرد هم آمدند و با تجدید بیعت با امام شهدا و فرمانده خود حاج قاسم سلیمانی راهی میادین و اماکن عمومی شهر شدند.

,

جهادگران پس از گردهمایی و مجهز شدن به ماسک و ادوات بهداشتی مثل دستکش و مواد ضدعفونی کننده از مسیر خیابان اقبال به سمت میدان آزادی حرکت کردند پس از انجام رژه نمادین موتور‌ها و تجهیزات گندزدایی در میدان آزادی مسیر خود را به سمت میدان شهدا از طریق خیابان شهید بهشتی و شریعتی ادامه دادند.

,

 در طول این مسیر علاوه بر رژه نمادین به گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر و اماکن عمومی نظیر عابربانک‌ها، مبلمان شهری، تلفن‌های عمومی و اطراف بیمارستان‌ها پرداختند.

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه