اخبار داغ

مدیرعامل شرکت گاز کرمانشاه عنوان کرد؛

مصرف بیش از ۴ میلیارد متر مکعب گاز در کرمانشاه

مصرف بیش از ۴ میلیارد متر مکعب گاز در کرمانشاه
مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: مصرف گاز در سطح استان از ابتدای سال ۴ میلیارد و ۲۱ میلیون متر مکعب بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیروس شهبازی در گفتگو با خبرنگار مرصادنیوز اظهار داشت: مصرف گاز در سطح استان از ابتدای سال ۴ میلیارد و ۲۱ میلیون متر مکعب بوده، این در حالی است که در مدت مشابه سال قبل میزان مصرف سه میلیارد و ۷۶۰ میلیون متر مکعب بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

وی افزود: امسال در روزهای اوج مصرف گاز ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تا ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار متر مکعب گاز در سطح استان کرمانشاه مصرف شده است.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه بیان داشت: طی امسال پیک مصرف یک هفته تا ۱۰ روز به صورت متوالی بوده و میزان مصرف در باقی روزها بین ۱۱ میلیون و ۱۲ میلیون متر مکعب بوده است.

,

شهبازی با بیان اینکه ۷۴ جایگاه سی ان جی در استان کرمانشاه وجود دارد، گفت: از زمانی که موضوع سهمیه بندی بنزین مطرح شد بین ۱۲ تا ۱۵ درصد افزایش مصرف در این جایگاه‌های سوخت داشته‌ایم.

,

این مسئول عنوان کرد: به طور متوسط روزانه حدود ۸۰۰ هزار متر مکعب و ماهانه ۲۴ میلیون متر مکعب گاز در جایگاه‌های سی ان جی مصرف می‌شود.

,

وی ادامه داد: تا پایان سال محدودیتی برای مصرف گاز در صنایع، جایگاه‌های سی ان جی، بخش خانگی و تجاری وجود نخواهد داشت.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه گفت: با توجه به قرارگیری در آستانه نوروز از نظر تأمین سوخت جایگاه‌های سی ان جی مشکلی نداریم.

,

این مسئول تصریح کرد: در راستای مقابله با ویروس کرونا ضدعفونی کردن جایگاه‌های سوخت توسط شرکت پخش فرآورده‌های نفتی انجام می‌شود.

,

شهبازی از نصب بنر و پلاکارد با موضوع هشدارهای بهداشتی در اداره مرکزی و نواحی تابعه خبر داد و بیان داشت: این مراکز ۲ بار در هفته سمپاشی و ضدعفونی می‌شوند.

,

وی تصریح کرد: همچنین به منظور رفاه مشترکین امکان ارائه خدمات به صورت غیر حضوری فراهم شده با این حال تلفن میز خدمت و روابط عمومی برای پاسخگویی به سوالات احتمالی آماده است.

,

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه از توزیع دستکش، ماسک و وسایل ضدعفونی میان کارکنان خبر داد و گفت: به کارمندانی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای بودند، مرخصی داده شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه