اخبار داغ

یادداشت؛

دست پلید آمریکا در کشتار بی رحمانه مسلمانان هند

دست پلید آمریکا در کشتار بی رحمانه مسلمانان هند
کشور هند اگر بخواهد به درگیری های مذهبی و آزار و اذیت مسلمانان در کشورش دامن بزند و حقوق مسلمانان را پایمال کند قطعا در دنیای اسلام منزوی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ محمد پورنجف دانشجوی ارشد علوم سیاسی و روابط بین الملل دانشگاه شهیدبهشتی تهران در یادداشتی نوشت:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز؛,

سال1398 شاهد حوادث های تلخ و شیرین فراوانی بودیم که هر کدامشان در تاریخ ماندگار و قابل تحلیل جداگانه است؛ البته موجب عبرت و تجربه ای  گرانبها هم برای تاریخ وهم برای نسل‌های آینده شد، حوادث هایی که در کشورمان اتفاق افتاد مثل بلایای طبیعی و اتفاقات مهمی که در خاورمیانه رخ داده مثل اختلافات مسلمانان با یکدیگر که بعضاً منجر به خونریزی گردیده است.

,

شک نداریم که شیطان بزرگ یعنی آمریکای جهانخوار و اسرائیل غاصب بیکار ننشستند و هر کدام در مسلمان کشی قطعاً سهیم هستند اگر نظری به گذشته نه چندان دور بیندازیم می بینیم که هم تفرقه بین مسلمانان زیاد شده و هم دشمنان مسلمانان با نقشه‌هایی پیچیده‌تری وارد میدان شدند اگر دیروز مسلمانان در لبنان سوریه یمن عراق و ....به دست گروه های ساخته دست آمریکا، خونشان بر زمین ریخت که الحمدالله تاکنون آنان نتیجه ای از این توطئه‌های شیطانی نگرفته بلکه به لطف و یاری خدا متعال و مقاومت رزمندگان اسلام نام محمدی موجب اقتدار و سربلندی اسلام عزیز شده است.

,

اما آنچه این روزها شاهد آن هستیم کشتار بی‌رحمانه و دردمنشانه مسلمانان مظلوم در هندوستان است همه شاهد چنین حوادث بی رحمانه بوده ایم که هر گاه نشانه های شیطان بزرگ یعنی آمریکا منحوس پایش به منطقه یا کشوری می‌رسد بلافاصله عوارض آن معلوم و آشکار می شود مثل سفر کثیف ترامپ احمق به دهلی پایتخت هندوستان که چندی پیش انجام شد که پس از آن موجب اختلاف و به جان هم انداختن مسلمانان و هندوها شده است.

,

از آنجایی که دولت هند به عنوان مأمور گوش به فرمان آمریکا عمل می‌کند به بهانه اجرای قانون شهروندی، دست هندی ها را در درگیری های قومیتی و مذهبی باز گذاشته و حتی حمایت می‌کند تا به وحشتناک ترین طریق ممکن مسلمان کشی صورت بگیرد.

,

بروز چنین جنایاتی در هند علیه مسلمانان باعث شد تا رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز نسبت به این حوادث ابراز نگرانی کنند و به دنبال آن  رسانه های معتبر کشور هند در صفحات نخست خود به بیانیه کوتاه و مهم رهبر معظم انقلاب در حمایت از مسلمانان هند اشاره کردند و آن را بازتاب دادند.

,

براساس قانون شهروندی جدید در هند، مهاجرانی که اکثر آن ها از آسیای جنوبی هستند، به جز مسلمانان، شهروند هند محسوب می شوند و اعطای شهروندی به شش اجتماع مذهبی قومی (هندو، سیک، بودایی، آیین جین، پارسیها و مسیحیانی) را تضمین می کند.

,

کشورهند اگر بخواهد به درگیری های مذهبی و آزار و اذیت مسلمانان در کشورش دامن بزند و حقوق مسلمانان را پایمال کند قطعا در دنیای اسلام منزوی می شود.

,

البته ما فرجام این حرکات محکوم و زشت را پیروزی اسلام و مسلمانان تلقی کرده چرا که خون مظلوم در طول تاریخ به هدر نرفته و از آنجایی که خداوند قادر و متعال پشتیبان و تضمین کننده دفاع از مظلومین در برابر ظلم ظالمین است؛ ظلم نابود شدنی و مظلوم پیروز خواهد شد و باید به مسلمانان عالم بگوییم که ای خداجویان با هم متحد باشید و هرکجای عالم که هستید واقعاً آمریکا و اسرائیل را شیطان و دشمن مشترک بدانید و هرگز در هیچ زمینه‌ای دست نیاز به سوی آنان دراز نکنید که اگر به ظاهر کمکی کند؛ اما زهر خودش را می ریزد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه