اخبار داغ

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خبرداد:

افزایش روند شیوع کرونا در استان اردبیل / بستری شدن 40 بیمار بر اثر مصرف خودسرانه الکل در اردبیل

افزایش روند شیوع کرونا در استان اردبیل / بستری شدن 40 بیمار بر اثر مصرف خودسرانه الکل در اردبیل
رضایی بنا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا ویروس در استان 400 نفر به دلیل احتمال مبتلا شدن به کرونادر بیمارستان بستری شدند، گفت: مردم به اطلاعات غلطی که توسط دشمنان سلامتی در فضای مجازی سم پاشی می شود توجه نکرده و در همه موارد با پزشکان مشورت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدرضا رضایی بنا معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی سبلان‌ما، به تشریح وضعیت کرونا ویروس در استان اردبیل پرداخت و گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استان حدود ۴۰۰ نفر بستری شده اند که از این تعداد بیش از 200 بیمار بهبود یافته و از بیمارستان ترخیص یافتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
وی با بیان اینکه در حال حاضر روند شیوع بیماری در استان در حال افزایش است، گفت: الان در وضعیت تعادل به سر می بریم و لازم است مردم با رعایت نکات بهداشتی مدافعان سلامت را در حفظ وضعیت فعلی یاری کنند تا در روزهای آتی شاهد روند نزولی کرونا ویروس در اردبیل شویم.
,
 
,
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه اگر ابتکار عمل از دست ما خارج شود، دچار خسران وآسیب خواهیم شد، گفت: تنها راه کنترل کرونا ویروس، ماندن در خانه، پرهیز از احضور در اجتماعات، عدم سفر به سایر شهرها و رعایت نکاتبهداشتی در کنار دعا و توسل است.
,
 
,
بستری شدن 40 بیمار بر اثر مصرف خوسرانه الکل در اردبیل 
 
, بستری شدن 40 بیمار بر اثر مصرف خوسرانه الکل در اردبیل ,
,
وی به نحوه استفاده از الکل برای ضد عفونی نیز هشدار دا و گفت: متاسفانه بعضی از شهروندان، با تفکر اینکه الکل در پیشگیری از ابتلا به کرونا موثر است اقدام به مصرف الکل کرده اند که در طی سه روز اخیر بیش از ۴۰ بستری و ۳ فوتی داشتیم و تعدادی از بیماران تحت دیالیز قرار گرفته و یک بیمار دچار مرگ مغزی شده است.
,
 
,
رضای بنا با بیان اینکه تمامی الکل های موجود در بازار سمی هستند و صرفا برای گندزدایی و ضدعفونی محیط و سطوح استفاده می شوند، گفت: مردم به اطلاعات غلطی که توسط دشمنان سلامتی در فضای مجازی سم پاشی می شود توجه نکرده و در همه موارد با رجوع به پزشک و کارشناسان بهداشت و درمان مشورت گرفته و از مصرف خودسرانه جداً بپرهیزند.
,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه