اخبار داغ

معاون فرماندار ملایر:

ممنوعیت ورود خودروی استان های پرخطر به ملایر/برگزاری بازارچه‌های محلی ممنوع است

ممنوعیت ورود خودروی استان های پرخطر به ملایر/برگزاری بازارچه‌های محلی ممنوع است
سعید کتابی گفت: تردد خودروها و وسایط نقلیه‌ استان های آلوده و پرخطر به غیر از خودروهای دارای پلاک استان همدان به داخل شهر ملایر ممنوع است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سعید کتابی، معاون سیاسی فرمانداری ویژه شهرستان ملایر پیش از ظهر امروز در جلسه‌ی کمیته پیشگیری، کنترل و هماهنگی مقابله با کرونا ویروس با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای حفظ سلامتی مردم ملایر بیان کرد: مراسم زیارت اهل قبور پنجشنبه و جمعه در تاریخ‌های ۲۲ و ۲۳ و ۲۹ اسفند در بهشت هاجر و دیگر آرامستان‌های شهرستان ممنوع بوده و با همکاری نیروی انتظامی و پلیس راهور از ورود افراد جلوگیری می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با در خواست از مردم از پرهیز از ترددهای غیرضروری بیان کرد: از همشهریان عزیز درخواست می‌شود جهت پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس حتما در منزل بمانند و از حضور در مکان های شلوغ پرهیز نمایند.

,

معاون سیاسی اجتماعی فرماندار ملایر گفت: کنترل تیم نظارت بر بیماری کرونا ویروس در مبادی ورودی شهر واقع درمیدان استقلال به صورت ۲۴ ساعته انجام خواهد شد.

,

وی با اشاره به ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی به ملایر تصریح کرد: تردد خودروها و وسایط نقلیه‌ استان های آلوده و پرخطر به غیر از خودروهای دارای پلاک استان همدان به داخل شهر ملایر ممنوع بوده و از طریق کمربندی ها به بیرون از شهرستان هدایت می شوند و در صورت مشاهده، پلیس راهور با متخلفان برخورد می کند.

,

کتابی تاکید کرد: مردم از سفرهای غیرضروری به شهرهای دیگر و حضور بی جهت در خیابان ها‌ و بازار پرهیز نمایند.

,

وی افزود: برگزاری هرگونه بازارچه‌های محلی، جمعه بازار و‌ روز بازار در سطح شهر و روستاهای شهرستان ممنوع می‌باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه