اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد خبر داد

کشف ۱۲ هزار ماسک فیلتردار توسط سپاه الغدیر یزد

کشف ۱۲ هزار ماسک فیلتردار توسط سپاه الغدیر یزد
زارع کمالی از کشف اقلام بهداشتی احتکار شده متعدد از جمله 12 هزار ماسک فیلتردار توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در سپاه الغدیر یزد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد در مصاحبه با یزدرسا بیان داشت: با توجه به شیوع بیماری کرونا سپاه الغدیر استان یزد اقدام به تشکیل قرارگاه پدافند زیست محیطی کرد که ذیل این قرارگاه هشت کارگروه شکل گرفته و یکی از این کارگروه ها، کارگروه رصد و پایش است که ماموریت کشف اقلام احتکاری و برخورد با گرانفروشی و از این قبیل اقدامات را بر عهده دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدرسا,

حسین زارع کمالی افزود: در این راستا تذکر به تعدادی از داروخانه‌ها و مغازه‌هایی که اقدام به گرانفروشی کرده بودند، انجام شد. کشف ۱۲ هزار ماسک فیلتردار، ۲ هزار ماسک کودک و 130 هزار دستکش لاتکس از دیگر اقدامات این کارگروه بود که این اقلام با هماهنگی با دادستان محترم یزد در اختیار دانشگاه علوم پزشکی قرار گرفت.

,

وی عنوان کرد: در پی کشف ژل ضدعفونی تقلبی در بازرسی از کارگاهی در یزد این کارگاه با هماهنگی مقام قضائی پلمپ شد.

,

جانشین فرمانده سپاه الغدیر استان یزد کشف مقادیر زیادی الکل احتکار شده در یکی از شهرستانهای استان یزد و تحویل این اقلام به معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد را یکی دیگر از اقدامات قرارگاه پدافند زیست محیطی سپاه یزد برشمرد.

,

وی بیان داشت: همچنین با پیگیری های صورت گرفته در ارتباط با صنعت استان یزد و مشاوره‌ای که به یکی از کارخانه های پوشاک استان یزد داده شد خط تولید این کارخانه به تولید ماسک بهداشتی تغییر یافت و بحمدالله اکنون با ظرفیت تولید ۴ چهار هزار عدد ماسک در روز در حال  فعالیت است.

,

زارع کمالی با اشاره به همدلی مردم نوع دوست و خیر دارالعباده یزد برای مقابله با کرونا گفت: خیرین و مردم متدین یزد تا کنون۳ هزار عدد ماسک برای توزیع در اختیار سپاه الغدیر استان یزد قرار داده اند که به سیستم بهداشتی استان تحویل داده شد.  

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه