اخبار داغ

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

افزایش جانباختگان کرونا در استان اردبیل به ۱۳ نفر

افزایش جانباختگان کرونا در استان اردبیل به ۱۳ نفر
اخوان اکبری، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با بیان اینکه هم اکنون ۲۳۰ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان های استان اردبیل بستری هستند، گفت: وضعیت 106 بیمار مثبت و قطعی اعلام شده و متاسفانه ۱۳ نفر از مبتلایان نیز جان خود را از دست داده اند‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، قدرت اخوان اکبری رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل عصر امروز در جمع خبرنگاران به تشریح آخرین وضعیت بیماران مبتلا به کرونا ویروس در استان اردبیل پرداخت و گفت:براساس آخرین نتایج آزمایشگاهی تعداد مبتلایان به کرونا در اردبیل به ۱۰۶ نفر رسید. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
وی با بیان اینکه هم اکنون ۲۳۰ نفر در بیمارستان های استان اردبیل بستری هستند، گفت:متاسفانه ۱۳ نفر از مبتلایان به کرونا جان خودشان را از دست داده اند‌.
,
 
,
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل خاطرنشان کرد: ارزیابی های دانشگاه علوم پزشکی اردبیل نشان از وخامت اوضاع دارد و افزایش تعداد مراجعه ها و بستری ها نشانگر میزان بالای تعداد مبتلایان در استان اردبیل است.
,
مجید محمدغریبانی، رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی استان اردبیل نیز در گفتگو با خبرنگار ما به وضعیت شهرستان های استان پرداخت و گفت: اردبیل، گرمی و مشگین شهر در  کانون بحزان واقعی قرار گرفته اند.
,
 
,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه