اخبار داغ

گزارش؛

نیاز مبرم مردم ایوان به اقلام بهداشتی و ضدعفونی

نیاز مبرم مردم ایوان به اقلام بهداشتی و ضدعفونی
با افزایش میزان مبتلایان به ویروس کرونامردم در سطح شهرستان ایوان با کمبود اقلام بهداشتی روبرو هستند که نیازاست مسئولان اقداماتی را انجام دهند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ایلام بیدار، «کرونا ویروس» نامی که این روزها کسی نیست، آنرا نشنیده باشد و با شنیدنش تصوری وحشتناک به عنوان یک هیولای ریز میکروسکوپی کشنده از آن نداشته باشد

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایلام بیدار, ایلام بیدار,

ویروسی که اگر چه خطرناک است اما خطرناکی آن به دلیل میزان کشندگی آن نیست، خطرناک بودن این بیماری  و تلاش جهانی برای کنترل آن، به دلیل سرعت انتشار و شیوع کرونا ویروس است.

,

 

,

بیماری ایجاد شده با ویروس کرونا که به آن بیماری کرونای2019  یا  (COVID19) می‌گویند، اولین بار در ووهان چین شناسایی شد. CO مخفف کرونا، VI مخفف ویروس و D  به معنی بیماری (در انگلیسی) است.

,

 

,

این بیماری هنوز درمان قطعی به صورت واکسن و دارو ندارد و دانشمندان علم پزشکی در حال بررسی زوایای مختلف این ویروس و انجام آزمایشات مختلف در راستای تولید واکسنی برای مقابله با آن هستند، اما بهترین راه مقابله با این بیماری مقابله با شیوع و انتشار آن است و بهترین راه جلوگیری از شیوع آن،  رعایت نکات بهداشتی فردی و محیطی و عدم حضور در اماکن های شلوغ و پرجمعیت تا بتوان این اپیدمی را تحت کنترل درآورد.

,

 

,

شهرستان ایوان نیز یکی از شهرستانهای استان ایلام است که این روزها حال و هوای خاص خودش را دارد وشرایط خاصی بر سطح شهرحاکم است به طوری که هرجا گذر کنیم حرف و حدیثهایی راجب این ویروس به گوش می رسد.

,

چندروز پیش بود که با اعلام وضعیت قرمز در این شهرستان از طریق رسانه ها و بلندگو در سطح شهر به مردم اعلام شد که وضعیت شهرستان در حالت قرمز قرار گرفته است و بهترین راه حل در حال حاضر ماندن در منازل است.

,

در کنار این اقدام که سبب شد مردم حساسیت خاصی پیدا کنند به طوری که پنجشنبه و جمعه آخر سال کسی در آرامستان امامزاده حاجی حاضر که یک رسم دیرینه و قدیمی بود حاضر نشدند این امر نشان دهنده اهمیت موضوع برای مردم بود.

,

حل با ذکر این مطالب در راستای اینکه مردم شهرستان همکاری لازم را با مسئولان داشته اند چرا مسئولان شهرستان در به کمبودهای شهرستان توجه نمی کنند.

,

شاید بیشترین مراجعه مردم این روزها به داروخانه ها جهت دریافت ماسک و دستکش.... می باشد که با پاسخ مسئولان مبنی بر نداشتن ماسک و اقلام بهداشتی مواجه می شوند.

,

شاید طی روزهای گذشته اقلامی در بین مردم توزیع شده است اما این تعداد پاسخگوی نیازهای مردم نیست و مسئولان باید در راستای تامین نیازهای مردم اقدامات بهتری را صورت دهند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه