اخبار داغ

دانشگاه علوم پزشکی خبر داد؛

آماده‌سازی نقاهتگاه به‌منظور مراقبت از بیماران بهبودیافته در اصفهان

آماده‌سازی نقاهتگاه به‌منظور مراقبت از بیماران بهبودیافته در اصفهان
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: نقاهتگاه ها برای قرنطینه ۱۴ روزه بیمارانی آماده شده است که بهبود یافته و خطر عوارض بیماری، آنها را تهدید نمی کند، ولی برای گذراندن دوران نقاهت نیازمند مراقبت هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا و به نقل از صاحب نیوز؛ دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با همکاری سپاه صاحب الزمان(عج)، جمعیت هلال احمر، آموزش و پرورش، نیروی انتظامی و شهرداری اصفهان اقدام به آماده سازی نقاهتگاه هایی برای بهبودیافتگان ویروس کرونا کرده است. به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان این محیط های درمانی برای قرنطینه ۱۴ روزه بیمارانی آماده شده است که بهبود یافته و خطر عوارض بیماری، آنها را تهدید نمی کند، ولی برای گذراندن دوران نقاهت نیازمند مراقبت هستند و نمی توان با توجه به تعدد بیماران، آنها را در بیمارستان ها تحت مراقبت قرار داد، ضمن آنکه خانواده های این بیماران نیز نمی توانند مراقبت های بهداشتی دقیق را اعمال کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , صاحب نیوز,
گفتنی است اردوگاه شهید بهشتی واقع در شهر ابریشم از جمله مکان های اختصاص یافته برای این منظور است که در فاز اول ۱۴۰ تخت آماده بهره برداری شده و تا یک هزار تخت نیز قابل توسعه خواهد بود. همچنین سالن ورزشی بانو امین با ظرفیت ۱۰۰ تخت آماده بهره برداری است
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه