اخبار داغ

سخنگوی ستاد استانی مقابله با کرونا:

اصفهان قرنطینه نمی‌شود

اصفهان قرنطینه نمی‌شود
سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان اصفهان گفت: قرنطینه استان و یا کلانشهر اصفهان را مد نظر نداریم و در دستور ستاد استان و حتی در ستاد ملی مدیریت کرونا نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الله غلامی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان اینکه قرنطینه استان و یا کلانشهر اصفهان را مد نظر نداریم و در دستور ستاد استان و حتی در ستاد ملّی مدیریت کرونا نیست، اظهار کرد: قرطینه خانگی مدّ نظر ماست و توصیه این است که مردم در خانه ها بماند و خریدارهای خود را مدیریت کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , صاحب نیوز,  ,

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان اصفهان گفت: بهتر است شهروندان خرید و مایحتاج خود را به صورت تلفنی و یا اینترنتی تهیه کنند و یا برای خرید یکی از اعضای خانواده و با برنامه ریزی خاص خریدهای لازم انجام شود.

,

وی افزود: این اقدامات در حد قرنطیه خانگی است که خود خانوارها باید انجام دهند؛ علاوه بر انجام فعالیت های ضدعفونی در سطح شهرها، مبادی ورودی استان را در 14 نقطه کنترل می کنیم.

,

غلامی بیان کرد: کنترل ها به این صورت است که همه دستگاه های ذیربط اعم از نیروهای بهداشت و درمان، هلال احمر، راهداری و حمل نقل جاده ای را در نقاطی که عموماً پلیس راه ها هستند، استقرار پیدا کردند و فعالیت غربال گری بر روی خوردهایی و به صورت خانواده و با پلاک های غیر بومی هستند، انجام می شود.

,

وی اضافه کرد: اگر فردی بیماری و علائمی کرونا را داشته باشند فرم های مشخصی را تکمیل و وارد سامانه سیب می شوند و اگر نیاز باشد به محل های مشخص شده هدایت می شوند.

,

سخنگوی ستاد مدیریت و مقابله با کرونا استان اصفهان خاطر نشان کرد: در سایر موارد هم هدایت و راهنمایی انجام می شود که مسافران از کنار گذرها و کمربندها عبور کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه