اخبار داغ

فرماندار گالیکش:

مردم کمپین در خانه بمانیم را جدی بگیرند

مردم کمپین در خانه بمانیم را جدی بگیرند
فرماندار گالیکش گفت: مردم جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند تا با خودقرنطینگی زنجیره انتقال کروناویروس قطع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما، علی اصغر میرزایی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه گالیکش و شهرهای اطراف نسبت به مرکز و غرب استان گلستان وضعیت بهتری دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان, ما,

فرماندار گالیکش ادامه داد: در شهرستان گالیکش وضعیت اضطراری دیده نشده است، البته موراد مشکوک به کرونا گزارش شده که اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفته است.

,

وی با اشاره به انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با کرونا در گالیکش بیان کرد: ضدعفونی روستاهای شهرستان گالیکش با همکاری دهیاری ها، شوراها و مردم انجام شد؛ همچنین معابر و اماکن عمومی سطح شهر نیز در چندین مرحله ضدعفونی شده است.

,

میرزایی از تهیه بسته های سلامت با کمک خیرین خبر داد و یادآور شد: تعدادی از خیرین فروشگاه ها و برخی نیز چرخ خیاطی خود را به میدان آوردند تا در اقدامی خیرخواهانه برای تهیه ماسک اقدام شود.

,

فرماندار گالیکش به کمپین «در خانه بمانیم» اشاره کرد و گفت: از مردم درخواست می کنم جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند تا با خودقرنطینگی زنجیره انتقال کروناویروس قطع شود.

,

وی از کاهش ساعت کاری برخی اصناف در گالیکش خبر داد و افزود: طی بازدیدی که روز گذشته تا انتهای جنگل گلستان داشتیم رفت و آمدها با کاهش قابل توجهی همراه بوده و تردد از مسیر خراسان به گلستان بسیار اندک بوده است که نشان می دهد توصیه های مسئولان و دست اندرکاران سلامت تأثیرگذار بوده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه