اخبار داغ

سرپرست اداره کل هواشناسی البرز مطرح کرد؛

بارش باران و برف از عصر شنبه در جاده‌های کوهستانی البرز

بارش باران و برف از عصر شنبه در جاده‌های کوهستانی البرز
آرش بهاروند گفت: عصر امروز شنبه عبور یک موج ناپایدار از آسمان البرز موجب وزش باد شدید و لحظه ای خواهد شد و در برخی ساعات رگبار پراکنده باران و برف در ارتفاعات و جاده های کوهستانی را شاهد هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرپرست اداره کل هواشناسی البرز درباره آخرین وضعیت هوای استان در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: عصر امروز شنبه 24 اسفند عبور یک موج ناپایدار از آسمان البرز موجب وزش باد شدید و لحظه ای خواهد شد و در برخی ساعات رگبار پراکنده باران و برف در ارتفاعات و جاده های کوهستانی را شاهد هستیم. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ت, یتریک,
آرش بهاروند افزود: سامانه بارشی تا اوایل شب یکشنبه در البرز به فعالیت خود ادامه می دهد و انتظار داریم کولاک برف را در ارتفاعات و جاده های کوهستانی رقم بزند، همچنین پاره ای از نقاط دشت البرز مرکزی را با رگبار ساعتی و رعد و برق همراه می کند. 
,
 
,
وی اظهار داشت: آبگرفتگی معابر، لغزندگی سطح جاده ها، کاهش میدان دید، ریزش سنگ و رانش کوه از جمله پدیده های ناشی از ورود سامانه بارشی مذکور  به استان البرز است و تحلیل الگوهای پیش یابی نیز این مسئله را نشان می دهد. 
,
 
,
سرپرست اداره کل هواشناسی البرز در خاتمه تصریح کرد: روز دوشنبه آسمان البرز صاف تا قسمتی ابری و وزش باد همراه خواهد بود و مجددا روز سه شنبه در برخی ساعات رگبار پراکنده، رعد و برق مورد انتظار است. 
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه