اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران:

کاهش ساعات کاری میادین میوه منوط به موافقت کارگروه پدافند زیستی مازندران است

کاهش ساعات کاری میادین میوه منوط به موافقت کارگروه پدافند زیستی مازندران است
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران گفت: کاهش ساعات کاری میادین میوه منوط به موافقت کارگروه پدافند زیستی استان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسینقلی قوانلو در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص آخرین وضعیت فعالیت واحدهای صنفی و بازار مازندران طی یک هفته جاری اظهار کرد: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و با تصمیم کارگروه پدافند زیستی استان، تمامی بازارهای استان طی روزهای شنبه 24، دوشنبه 26 و چهارشنبه 28 اسفندماه دایر است.

وی افزود: در ما بقی روزهای این هفته یعنی روزهای یک‌شنبه، سه‌شنبه، پنج‌شنبه و جمعه، بازار استان تعطیل است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: فعالیت طی روزهای ممنوعه برای واحدهای صنوف خبازی، قصابی، مرغ و ماهی فروشی، خواروبار، میوه و تره‌بار، قنادی، خشکشویی، لوازم بهداشتی و ضدعفونی و خدمات ضروری بلا مانع است و از سایر صنوف درخواست تمکین داریم.

قوانلو بیان کرد: واحدهای صنفی که از این دستورالعل تخطی کنند و در روزهای تعطیل، اقدام به بازگشایی واحد کسبی خود کنند، پلمب خواهند شد و تاکنون نیز چندین واحد صنفی با تخطی از اطلاعیه‌ها، پلمب شدند.

وی در خصوص درخواست کاهش ساعات کاری متصدیان واحدهای صنفی مستقر در میادین میوه و تره‌بار پاسخ داد: با توجه به حساسیت موضوع در خصوص تامین اقلام اساسی و مورد نیاز مردم در این بخش، باید این موضوع در کارگروه مطرح و تصمیم گیری شود.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران، کاهش ساعات کاری و یا نیمه تعطیلی میادین میوه و تره‌بار منوط به موافقت کارگروه پدافند زیستی استان دارد که نتیجه آن طی روزهای آتی، متعاقبا اطلاع‌رسانی می‌شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه