اخبار داغ

به همت سپاه شهرستان انجام شد؛

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند بوکانی

توزیع ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند بوکانی
۲۰۰ بسته معیشتی به همت سپاه بوکان بین خانواده های نیازمند این شهرستان توزیع شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کانی پرس؛ در آستانه سال جدید و همچنین، هفته نیکوکاری ۲۰۰ بسته معیشتی به خانوارهای نیازمند بوکانی توسط سپاه این شهرستان اهدا شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

در حاشیه اهدای این بسته ها توسط حوزه های شهری و روستای سپاه بوکان به خانوارهای نیازمند، فرمانده سپاه این شهرستان عنوان کرد: در آستانه سال جدید و همچنین در اوضاع کنونی که معیشت مردم به علت شیوع کرونا دچار رکود شده است سپاه بوکان ۲۰۰ بسته معیشتی را آماده و به خانواده های نیازمند اهدا خواهد کرد.

,

سرهنگ پاسدار حسین جمشیدی افزود: این بسته های حمایتی که توسط سپاه شهداء و با همکاری خیرین تهیه شده است با کمک حوزه های شهری و روستای در میان خانوارهای شناسایی شده پخش خواهد شد.

,

وی ادامه داد: ارزش ریالی هر بسته بیش از ۴ میلیون ریال است که امید می رود در این ایام شاهد ادامه این اقدامات خیرخواهانه توسط خیرین و دستگاه های مختلف باشیم.

,

فرمانده سپاه بوکان همچنین عنوان کرد: گروه های جهادی سپاه بوکان از هفته پیش و در دو کارگاه ویژه اقدام به تهیه روزانه ۲هزار و ۷۰۰ عد ماسک کردند که این ماسک ها در میان پرسنل بیمارستان و همچنین مناطق حاشیه ای شهر بوکان پخش می شود.

,

وی ادامه داد: در مدت مراحل دوخت ماسک‌ها  شبکه بهداشت و درمان بوکان بر مراحل دوخت ماسک‌ها به طور کامل تا زمان ضدعفونی نظارت خواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه