اخبار داغ

مربی فوتبال:

گل گهر سیرجان بیش از هر تیمی ممکن است از تعطیلات ضربه بخورد/ دور شدن از شرایط مسابقه برای هر تیمی گران تمام می شود

گل گهر سیرجان بیش از هر تیمی ممکن است از تعطیلات ضربه بخورد/ دور شدن از شرایط مسابقه برای هر تیمی گران تمام می شود
مربی فوتبال گفت: تیم های مختلف با دلایلی که دارند از ضررات این تعطیلی می گویند اما به نظر من گل گهر سیرجان با توجه به روند نتیجه گیری که داشت بیشتر از همه این وقفه می تواند به ضررش باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود عابدی در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز اظهار کرد: تعطیلی لیگ در حال حاضر یک بی برنامگی یا ضعف در برنامه ریزی نیست و تیم ها علاوه بر این که شاید از این تعطیلی متضرر شوند اما نمی توانند شاکی باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

مربی فوتبال گفت: به هر حال شرایط ویژه ای است و فوتبال یکی از صدها برنامه هایی است که از کرونا دچار تغییر شده و این به ایران هم خلاصه نمی شود.

,

وی افزود: امیدوارم هر چه زودتر این بیماری ریشه کن شود و همه چیز روال طبیعی خود را بگیرد؛ لیگ فوتبال ما بعد از هفته بیست و یکم تعطیل شده و این تعطیلی مشخص نیست تا چه زمانی ادامه داشته باشد.

,

عابدی گفت: بعد از تعطیلات مسابقات حساسی چه در بالای جدول و چه در پایین جدول در انتظار تیم ها خواهد بود و اشتباه تیم ها یا دور شدن از شرایط مسابقه برای هر تیمی گران تمام خواهد شد.

,

مربی فوتبال بیان کرد: همه تیم ها قاعدتاً در چند روز آینده اردوهای خود را شروع خواهند کرد و روی نقاط ضعف تمرین خواهند کرد و مشخص نبودن شروع دوباره بازی ها یکی از مشکلات تمام تیم هاست.

,

وی در مورد این که کدام تیم از این وقفه ضرر بیشتری کرده است، گفت: تیم های مختلف با دلایلی که دارند از ضررات این تعطیلی می گویند اما به نظر من گل گهر سیرجان با توجه به روند نتیجه گیری که داشت بیشتر از همه این وقفه می تواند به ضررش باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه