اخبار داغ

از سوی کارشناس بهداشت محیط تشریح شد:

میزان مخلوط کردن آب و وایتکس برای ضدعفونی کردن دست و سطوح

میزان مخلوط کردن آب و وایتکس برای ضدعفونی کردن دست و سطوح
کارشناس بهداشت محیط میزان مخلوط کردن آب و وایتکس برای ضدعفونی کردن دست و سطوح را تشریح کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسین صفاری در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز با بیان اینکه مردم  با توجه به ایام پایانی سال توصیه های مسئولان بهداشتی را جدی بگیرند و از رفت و آمد جداً پرهیز کنند، اظهار کرد: تجمعاتی که در بازارها و در سطح شهر می بینیم متأسفانه برخی ها سهل انگاری می کنند و این ویروس و بیماری را جدی نمی گیرند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

کارشناس بهداشت محیط گفت: این سهل انگاری ها می تواند خطرآفرین باشد و ایام نوروز و سال جدید را برای برخی ها به کام تلخ بکشاند؛ ویروس کرونا جدی است و می تواند به راحتی مردم را درگیر کند.

,

وی افزود: از طرفی هم پیشگیری در این بیماری راحت تر و آسان تر از درمان آن است؛ مردم نباید در محل های تجمع حضور داشته باشند و باید در خانه بمانند و اگر نیاز به رفتند به بیرون بود با تمهیدات بهداشتی و مراقبت های لازم این کار انجام شود.

,

صفاری با توضیح اینکه شهروندان شستشوی دست و استفاده از موادهای ضدعفونی کننده را در دستور کار قرار دهند، بیان کرد: بهترین محلول گندزدا و ضدعفونی که می توانیم در خانه به راحتی تهیه کنیم، محلول آب وایتکس است.

,

وی خاطر نشان کرد: برای ضدعفونی سطوح، وایتکس را به میزان یک پیمانه در مقابل 9 پیمانه آب و برای ضدعفونی دست ها یک پیمانه وایتکس در مقابل 99 پیمانه آب مخلوط و استفاده کنیم.

,

این کارشناس بهداشت محیط اضافه کرد: کلیدها و در آسانسور، دستگیرهای ورودی خانه، کلید، موبایل، کفش و شیرآلات آلوده ترین قسمت های خانه قرار دارند که می توان به راحتی با محلول آب وایتکس ضدعفونی کرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه