اخبار داغ

مدیر شبکه بهداشت و درمان حاجی آباد خبر داد؛

ترخیص اولین و تنها مورد بیماری کووید 19 در حاجی آباد

ترخیص اولین و تنها مورد بیماری کووید 19 در حاجی آباد
اولین بیمار مبتلا به بیماری کووید 19 حاجی آباد با حال عمومی خوب صبح امروز از بیمارستان فاطمة الزهرا(س) این شهرستان ترخیص شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ دکتر حسین اقتدار بختیاری، مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان حاجی آباد با اشاره به ترخیص اولین و تنها مورد بیماری کووید 19 در این شهرستان گفت: خانم 33 ساله در تاریخ دهم اسفند پس از مراجعه به مرکز بهداشتی درمانی روستایی فارغان و ویزیت اولیه توسط پزشک مرکز با تشخیص مشکوک به ابتلا به کووید 19 به بیمارستان فاطمه الزهرا (س) حاجی آباد اعزام می شود که پس از ویزیت توسط متخصص داخلی با ظن قوی به احتمال ابتلا به کووید 19 در بخش ایزوله بیماران تنفسی بستری می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان حاجی آباد تصریح کرد: پس از ارسال نمونه به آزمایشگاه مرجع و تائید مثبت بودن نمونه بعنوان اولین بیمار کووید 19 در شهرستان گزارش می شود.

,

اقتدار بختیاری خاطر نشان کرد: با اقدامات درمانی و نگهدارنده بسیار خوب تیم تخصصی و کادر پرستاری بیمارستان بیمار بمدت 14 روز در بخش ایزوله تنفسی تحت نظر بود که صبح امروز پس از تائید متخصص داخلی مبنی بر بهبود بیمار و امکان ترخیص، بیمار جهت حضور در منزل و سپری کردن دوره نقاهت از بیمارستان ترخیص شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه